Diskuze

Škoda chystá na indický trh SUV za 260 tisíc korun, představí ho v únoru

Šéf automobilky Škoda Auto Bernhard Maier během autosalonu IAA ve Frankfurtu prozradil, že firma plánuje v Indii vyrábět lidové SUV s cenou mírně nad deset tisíc eur, tedy přibližně 260 tisíc korun. V další fázi by v Indii měly vznikat i elektricky poháněné škodovky na export.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Chtělo by to test, jen tak pro srovnání a informace co tomu skutečně chybí pro Evropský trh.

0 0
možnosti

Kromě jiného cca 4 airbagy, několik výztuh v karosérií, nějaká elektronika a několikanásobně vyšší emise škodlivin (ty nechybí, ale přebývají).

0 0
možnosti

P22e24t84r 59S98k10á29l14a

18. 9. 2019 8:24

v čr bude taky, už se testuje v Chanově

1 0
možnosti

A pro náš trh bude jaké SUV za 260 000kč?

1 1
možnosti

Od Škody ne, ale jedem čas vw chystal lowcostovou značku na které by vyzkoušel prodeje.

0 0
možnosti

Tak proč Dcie je tak úspěšná i když její vozy SUV jsou do 300tisíc a to jako by Škodovka nezvládla??Nezvládá z jednoho důvodu a to je koncernový manuál,který jim to zakazuje.Ale proč to si můžeme jen domyslet.No když to Německé vedení je tak moc skostnatělé,že se už pomalu skoro nehýbe.Chtělo by to tam pořádný průvan a dát do vedení mladší než ty vyčpělé trosky přes 50let,které už toho moc nevymislí!!

2 5
možnosti

Zvládne to kdokoliv, ale pozice škodu v koncernu není dělat lowcostová auta. To je celé. Škoda dneska dělá běžný mainstream a vydělává víc než dacia, takže reálně nemá potřebu měnit své zaměření a riskovat tak propad ekonomických výsledků - a ten by jistojistě nastal protože modely vyšších tříd by nebylo možné prodávat pod lowcostovou značkou.

0 0
možnosti

Podle mnoha indícií se blíží období recese automobilek v Evropě. Osobně si myslím, že růst bude jen Dacia a to právě kvůli takovým levným modelům. Škoda by mohla vytvořit nějaké lidové vozy i pro Evropu, i když chápu, že kvůli mnoha nařízením to není zrovna jednoduché. Ale až přestanou Škody kupovat úřady a podnikatelé, padne tvrdě dolů :-/ do soukromého sektoru těch prodejů není zase tolik.

14 0
možnosti

No v tom je právě ta podstata - instituce a korporát budou ty auta kupovat stále, takže pokud tvoří gró klientely tak je to ekonomicky stabilní narozdíl od soukromých zákazníků. R^

3 0
možnosti

M10a43r10c95e63l 43S60u76p

17. 9. 2019 9:26

Mě by se osobně to SUV za 260 K moc líbilo ! Vypadá opravdu hezky ! Velká škoda, že se tady ty "indické" vozy nemohou prodávat ! Já bych zcela určitě do koupě takového vozu šel ! Byla by to pro mě lepší alternativa, než opravovat své starší japonské SUV. Bohužel podobné vozy se na našem trhu prodávají pouze za trojnásobnou cenu.

Je mi jasné, že by to bylo poněkud "spartánské" a neobsahovalo by to plno hejblat a asistentů a displejů, ale to by bylo pro mě spíše plus.

No těžce se skousává, že úředník v EU chrání klima před GO a moji bezpečnost co to dá a já bych to celé měl štědře zaplatit a být mu ještě vděčný !

6 1
možnosti

Na Indickém trhu za 260. Ale v ČR jsme si řekli NE, a budeme to samé prodávat za 750.

3 2
možnosti

Tak ono vyrábět auto pro Indický trh neni nic náročnýho. Automobilka vezme starej už třeba nevyráběnej model, díky tomu, nemusí nic nového vymýšlet, může použít staré stroje na výrobu z továren, kde už se tenhle typ nevyrábí. K tomu jako bonus nemusí na Indickém trhu vyrábět kvalitní kusy a hlavně nemusí dodržovat přísné bezpečnostní předpisy, takže může použít nekvalitní materiál a auto nenusí obsahovat některé bezpečnsotní prvky, což razantně snižuje cenu. Viz. Idická Suzuki Swift, která podle Euro ncap dostala 2hvězdičky a EU verze 5 hvězdiček.

3 1
možnosti