Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Škoda oznámí základní cenu modelu Karoq v říjnu při zahájení prodeje

  11:07aktualizováno  11:07
Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) - Oproti očekávání Škoda neuveřejní při světové autosalonové premiéře modelu Karoq jeho základní cenu. Ceny všech verzí automobilka uveřejní až v okamžiku zahájení prodeje, který je naplánovaný na polovinu října. Na autosalonu ve Frankfurtu to pro iDNES.cz prozradil zdroj z automobilky.

Škoda předprodej své nejdůležitější letošní novinky zahájila už v průběhu léta. Zatím ovšem uveřejnila jen ceny vyšších verzí modelu Karoq. Pokud z nich zkusíme odhadnout cenu nejlevnějšího provedení, dostáváme se k částkám kolem 470 tisíc.

Start prodeje je v Česku naplánovaný na 18. října, kdy mají k dealerům dorazit první auta. V ten okamžik Škoda uveřejní kompletní ceník. „Ceny na zahraničních trzích značka oznámí ještě později,“ uvádí zdroj iDNES.cz.

Fotogalerie

Prozatím nejlevnější Karoq, který se dá objednat, stojí 529 900 korun, má pod kapotou litrový tříválec 1,0 TSi s výkonem 85 kW a prostřední výbavu Ambition (více o výbavách čtěte zde).

S prvními cenami prodejci už dostali výrobní programy, objednaná auta tedy mohou od července zadávat do výroby. „Zatím jsme velmi spokojeni. Máme nyní objednáno kolem padesáti aut. To je výborný výsledek na to, že Karoq zákazníci objednávají vlastně jen podle fotek,“ říká pro iDNES.cz Radek Donner, šéf prodeje pražského dealera Škodovek NH Car. „Nejvíce lidé objednávají vrcholný výbavový stupeň Style. A vůbec poprvé je poptávka rovnoměrně vyvážená mezi benzinové a naftové motory, velký zájem je o benzinový čtyřválec 1,5 TSI,“ dodává Donner.

Z prozatím uveřejněných cen lze odhadovat základní cenu modelu. Karoq se v nabídce Škody zařadí vedle octavie, pokud bude ceník Karoqu sestaven podobně, dá se čekat startovací cena lehce pod 470 tisíc.

Autor:



Nejčtenější

Kdo zachránil školáka, zůstane tajemstvím. Mohl to být člověk i kamion

Takhle funguje nouzové brzdění v kamionech Volvo

Video z norského města Høyanger, kde malý chlapec vběhne přímo před jedoucí kamion, který „zázračně“ na poslední...

Hon na pevné částice pokračuje. Brzdy dostanou vysavače

Brzdový systém Tallano

Bojovníci proti škodlivým pevným částicím mají nového nepřítele – brzdy. Podle vědeckých prací se totiž z brzdového...



Sůl umí sežrat i nové auto. Postřik za pár tisíc podvozek ochrání

Ošetření podvozku je hodně špinavá a ne zrovna příjemná práce.

Zdálo se, že moru v podobě rzi se automobilky zbavily. Ale auta reznou stále, jen to není tolik vidět. Největším...

V Nošovicích startuje výroba nového auta. Ladného fastbacku Hyundai

Philips and Renault collaborate at the 2017 Frankfurt Motor Show

Právě dnes startuje výroba dalšího auta z Česka. Ladný Hyundai i30 Fastback doplňuje nabídku aut vyráběných ve...

Čínské pneumatiky na cestě do Evropy. Linglongu pomáhají Španělé i Češi

Testuje se mimo jiné ovalita – pneumatika se roztočí a stroj zjistí, jestli...

Čínský výrobce pneumatik Linglong plánuje expanzi v Evropě. V Číně nyní otevírají nejmodernější testovací trať na...

Další z rubriky

Autofotka týdne: Nové doupě fracka světa aut a módy

Benzinku z padesátých let zrekonstruovali do moderní podoby ateliéru Lapo...

Lapo Elkann, italská celebrita, spoluvlastník Fiatu a prototyp zhýralce otevřel tento týden nové sídlo své značky...

Kdo zachránil školáka, zůstane tajemstvím. Mohl to být člověk i kamion

Takhle funguje nouzové brzdění v kamionech Volvo

Video z norského města Høyanger, kde malý chlapec vběhne přímo před jedoucí kamion, který „zázračně“ na poslední...

V Nošovicích startuje výroba nového auta. Ladného fastbacku Hyundai

Philips and Renault collaborate at the 2017 Frankfurt Motor Show

Právě dnes startuje výroba dalšího auta z Česka. Ladný Hyundai i30 Fastback doplňuje nabídku aut vyráběných ve...



Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.