Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Karoq poprvé v Česku: Prolezli jsme novou škodovku skrz naskrz

Nejočekávanější škodovácká novinka letošního roku dorazila do Česka. Exkluzivně jsme mohli auto prozkoumat u automobilky doma v Mladé Boleslavi. K rychlému srovnání jsme pozvali také bratra novinky, většího Kodiaqa.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PM

Ale jo, to se mi celkem líbí. Pro rodinu i za asi celkem snesitelný peníz. Jen ten tříválec v základu je děs ...

1 0
možnosti
JS

tady se automobilky chytají do "vlastní pasti" vůči emisním předpisům (ty jsou prostě dané). Produkuji další a další SUV, velké neaerodynamické a těžké, tedy s vyšší spotřebou, tedy horšími emisemi CO2. Třeba Kodiaq je má se stejným motorem o 10-20% vyšší než Superb, a to je tlačí k tomu, aby v benzínu nabízeli pokud možno co nejmenší motory, které mají k dispozici a stlačovali tím emisní průměr.

Karoq a Kodiaq jsou názornými příklady, větší motory jsou jen v dýzlu, které mají emise o dost menší, v benzínu jen malé motory, větší možná za rok.....

3 0
možnosti
MK

jak můžete napsat slovo dýzl...

1 0
možnosti
JS

... je to kratší ;-)

2 0
možnosti
JS

jak? Tipuju ze to napsal normalne klavesnici, jako vsechno ostatni. dýzl, podle vzoru fízl :-P

1 0
možnosti
MG

Stejne, jako jste ho napsal vy. Staci 4 klavesy.

1 0
možnosti
JS

Dyzl je lepsi. Ja tomu rikam chrchel, ricni parnik atd. Takto je to nejsrozumitelnejsi:-)

0 0
možnosti
JS

Tak to ani neni vlastni past automobilek. Je to kombinace pochybnych CO2 limitu z Bruselu s iracionalnim zajmem zakazniku o modni nesmysl jakym je SUV, ktery zcela popira to co bylo za 100 let vyvoje automobilu vymysleno. Ale limity na emise si nevymysli automobilky a ten zajem o SUV taky ne. Takze jsou spis v cizi pasti. Nicmene je to jak pisete. Zaroven se maji snizovat emise, a pritom lidi chteji neefektivni auta. Pak je logicky musej mit bez motoru. Nebo musej bejt ochotni ten motor zaplatit, a to se vsim vsudy, vcetne pokut za emise, vcetne DPF, SCR a dalsich technologii.

5 0
možnosti
JS

Proto jsem "vlastní past" dal do uvozovek. Ale emisní předpisy jsou prostě dané a musí je brát jako fakt a nějak na tento fakt reagovat. Místo toho příjde Škoda s Kodiaqem.

A nejspíš kdyby nebylo Kodiaqa, tak by nemuseli nasazovat místo čtyřválcové 1.2 TSI tříválcovou 1.0 TSI.

Tuším, že budoucnost v plnění emisí automobilky viděly ve stále masovějším nasazení dieselů, ale stále dražší ekologie a současná averze proti nim je asi dost velká rána těmto plánům.

A už vůbec mi není jasné, jak to bude s plněním emisí po přechodu z NEDC na nový systém měření, který nejspíše povede k nárůstu spotřeby a tedy i emisí CO2.

1 0
možnosti

Jenže smutné je, že díky tomu, že se bere celé portfolio automobilky tak ti, co chtějí malý jednoduchý motor mají smůlu protože ty vymyšlenosti tam automobilka musí nacpat taky (aby jí vyšel celofiremní průměr).

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...