- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Takže už to nebude Zaroq, ale za Půlroq?
A budou to dávat k lahvi vodky jako pozornost
tak přece toho němci dosáhli...
“Automobilka Škoda... sestala jedním z hlavních pohonů zisku celé automobilové skupiny. “
Zvláštní, jestli se dá těm 10% podílu na zisku říkat “hlavní” pohon teda opravdu nevím Každopádně v rámci té základní čtyřky jí to řadí až na předposlední místo před Seat, takže je potřeba se na to dívat střízlivým pohledem - VW finanční toky pochopitelně velmi důsledně optimalizuje, a zisk tedy přelévá podle aktuální výhodnosti - to že si náklady na řešení dieselgate vzala většinově na sebe divize VW a to že naopak Škoda dostává koncernovou techniku levněji než ostatní značky je především účetní rozhodnutí, nikoliv managerský úspěch nebo neúspěch
jj, z tohoto je nejlépe vidět, že ani 3x vyšší německé mzdy a méně odpracovaných hodin nejsou pro firmy problémem.
Pokud je v Německu vyráběný Karoq konkurenceschopný (ziskový), jaký asi vývar je z výroby v Česku?
Oba modely rezavé plečky už ve výrobě, X-Trail o generaci zastaralý, Sorento korejský barok á la BMW ale s předraženými díly. Za 20 roků z Nissanu i z Kiy budou jenom rezavé altánky
Hledám nové "velké" auto. Padl mi do oka i Kodiak. Musím uznat, že to auto je skvěle promyšlené. Každý detail v interiéru má nějaké opodstatnění. Nikdy jsem Škodu neměl, ale Kodiak mě doslova nadchl. Bohužel čekačka je prý rok. A to já tak dlouho čekat nemůžu... Karoq je hodně podobný, jen zavazadlový prostor je už malý. A také rok čekačka. Co jiného v podobné cenové relaci ale vybrat?