Diskuze
Škoda ve Frankfurtu představuje plány na elektrickou budoucnost bez řidiče
Děkujeme za pochopení.
J26i23ř97í 33T86e45p13r
Proč má auto "zaslepenej chladič" když za ním žádnej moto není?
Protože jak jsem nedávno četl, tak nějaká EUsměrnice nařizuje vysoký čumák auta kvůli ochraně chodců. Poprvé jsem se s touto informací setkal u nového Citroenu, ale jak si všímám dalších aut, tak fakt výrobce aut k tomu donutili. Zkosený čumák je prej z nějakého důvodu strašně nebezpečnej.
M20i61c38h32a48l 81F38r84ý93d54a
Ten důvod je jasný - náraz směřující do oblasti stehen a kyčlí snižuje riziko fatálního úrazu hlavy. nízký čumák chodci podrazí nohy a ten nekontrolovaně padá na kapotu a hlavou naráží do oblasti sloupků a čelního skla. Vysoký čumák chodce odhazuje vpřed.
J16a49n 27Š63p58a36t52n63ý
fotka E-visionu je fakt luxusni, fotograf mel asi dobrej matros ... bejt majitel skodovky, tak jsem nadsenej :)
V36á20c91l54a46v 61D63o67k51s48a13n91s88k58ý
Kdo tam vymýšlí tyhle přitroublý názvy?
T53o21m85a32s 48S94v16o93b31o85d33a
At se zameri na elektromobily s ceskymi baterkami .... s ridicem jeste nejakou dobu vydrzime ..
P18e42t82r 51U55t66ě86k55a68l
No, je to hnusný, a navíc elektro. K čemu to je?
Nechápu, proč musíme předstírat, že elektroauta jsou to pravý ořechový. když každý ví, že v tom budoucnost automobilismu není.
R59a35d20e65k 25H75o67d80a40ň
Mě by jen zajímalo, jak v té "elektrické budoucnosti" budeme nabíjet. Protože počet lidí kteří mají k dispozici RD s garáží není moc velký, a ten zbytek prostě nemá jak. Pokud máte v garáži 230V/16 A, znamená to 3,7 kWh, tzn. 4-6,75 hodin v závislosti na "spotřebě" elektromobilu při zanedbání ztrát na 100 km dojezd. To teoreticky sice stačí, ale jednak třeba garáže u nás u domu nemají ani těch 16 A, navíc mám podezření že kdyby zkusili dobíjet všichni naráz, stejně by vyletěl jistič.
A ono se to moc zlepšovat nebude, protože efektivita elektromobilu se nemá moc kam posunout. Pro lidi z paneláku je tohle samozřejmě passé, ti nemají dobíjet kde, a ani dobíjet mít nebudou.
K12a64r56e95l 16N76o36v86o57t57n41y
A to neni vsechno. Dalsi problem je, ze tu dodatecnou zatez neunesne prenosova soustava. Pokud by vsichni meli mit auta pouze na baterky, bude nutne prenosou soustavu brutalne posilit, a to bude stat stovky miliard, a navic proti budovani novych vedeni vysokeho napeti budou samozrejme protestovat ekoteroriste. Elektrina se neda rozvazet cisternama, jako palivo.
A dalsi problem samozrejme je, ze tu elektrinu bude nutne nekde vyrabet.
Z30d37e28n80ě26k 94F80l26i46n30t98a
Většinou se stává, že v konceptu /prototypu, nebo následně na výstavě to auto vypadá skvěle a pak z toho vyleze reálně tuctovka. Tohle vypadá tuctově už na výstavě, tak se trochu děsím...
M27i11c30h16a72l 36F34r63ý40d14a
šqoda karoq, kodiaq, rapiq, oqtavia, qabia, citiqo
co maj furt f tý boleslavi s tím nepoužitelným písmenem, co se tak blbě píše a eště hůř čte...
L31u52d85ě85k 45N78ě40m98e97c
To Q je spojený s tím í kvé, simply klevr.
J28a46r14o44m87í56r 86H64l44u18b64e64k
To nebude fungovat. Je to totiž politický projekt protlačovaný shora. Vše co se doposud ujalo přišlo zdola, rozšířilo se to, protože to lidé chtěli a byli ochotní za to platit. Můžeme začít žárovkami, prvními auty a skončit třeba internetem.
J44a57n 78Š15p56a29t24n30ý
sorry, ale první auta si kupovali lide zdola? tomu neverim ... zacinali bohaci, stejne jako dnes s elektřinou ...
M11a98r84e42k 93K79u26m49p27r48e20c80h79t
Zase gazík. Pořád nechápu kde se bere tolik myslivců. Kdyby raději oprášili Vision C jedinou skutečně pěknou škodovku.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...