Diskuze

VIDEO: Hlavním trumfem Karoqa jsou zadní sedadla, ale má to háček

Žádné jiné SUV této velikosti nemá tak variabilní interiér. Škodovácká novinka z kategorie SUV bude mít v nabídce polohovatelná a vyjímatelná sedadla zadní řady, kterými se obvykle chlubí auta typu MPV. Podívejte se, jak to ve Škodě Karoq funguje a v čem je zádrhel.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vyjímatelná sedatla sice vypadají na první pohled atraktivně, z praktického hladiska je to ale ta největší debilita.

Když je v autě nechcete, nemáte je kam dát, když je naopak chcete a máte je vyndaná, často jsou někde úplně jinde než auto. Vyndaná sedadla jsou nepředstavitelný krám, pro člověka bez vlastní prostorné garáže téměř neuskladnitelný.

Né že bych o Karoqu uvažoval, ale toto řešení je pro mě hodně pádný důvod, proč Karoq NE.

1 0
možnosti

vsak tam muzete mit i klasickou lavici a sklopna operadla jako u beznych aut. ne treba hanit reseni ktere neni povinne

0 0
možnosti

"závan praktičnosti MPV, který nikdo z konkurentů (ani technicky identický Seat Ateca) nenabídne", Tak nevím, jaká novinka, ale Renault to nabízel už před 20 lety (Renault Megane Scenic a potom Renault Scenic). Asi by si měli zjistit víc informací o konkurenci.

1 0
možnosti

jenze scenic nebyl az tak moc SUV ale spise mini MPV... tedy pokud nerozumite psanemu texu, autor tim zminoval to, ze jina konkurencni vozidla (tedy v kategorii kompaktni SUV) to nenabizi...

0 0
možnosti

Jděte už fakt někam s těmi argumenty o cenách pro "obyčejné lidi" a německými platy.

0 0
možnosti

A hlavním antitrumfem Karoqa bude cena od 500.000 za litrový tříválec.;-D

4 0
možnosti

Asi takto, tyto univerzální sedadla jsem měl v Roomsteru, pro moje potřeby byla dobrá. Vyndával jsem je dost často. Vzadu jsem vozil lidi běžného vzrůstu a nikdo si nikdy nestěžoval.

A jestli bych měl volit variantu A = menší a tím pádem lehčí sedadla s mnohem snadnější manipulací, nebo variantu B = větší a tím pádem těžší sedadla abych mohl odvézt toho cca 190-200 cm redaktora v "diskutabilně větším pohodlí" někam do Chorvatska, kam autem nikdy nepojedu, tak já bych klidně volil variantu A. ;-)

0 2
možnosti

J67i79r20i 84F21i98n56k

21. 5. 2017 15:32

A jste si jistý že ta sedadla v Karoqu jsou ta samá co jste měl v Roomsteru?

0 0
možnosti

M93i20r82e58k 20G80a36j35e54r

20. 5. 2017 19:45

Shrnuti. Na delsi cesty to rozhodne neni pro cestujici na zadnich sedadlech a to i kdyz na nich sedi jen dva spolucestujici. Je to tedy SUV, ktere je urceno jen do mesta nebo pro maximalne 2 cestujici nebo 2 + 2 deti na delsi cestu. To znamena, ze to vlastne ani neni SUV, protoze ani S ani U v te zkratce neplati.

3 0
možnosti

Je to dobré na výlet s třemi do normy v objemu pasu širokými slečnami.

Případně v kombinaci: mladá útlá žena - muž - mladá útlá žena

0 0
možnosti

Proc se chlubi necim co je za priplatek? Vzdyt to nakonec nebude skoro v zadnem aute....

1 0
možnosti

Dělené a odnímatelné zadní sedačky jsem již měl v C MAX r.v. 2005, takže nic nového pod sluncem. Ale auto je to moc hezké.....

0 0
možnosti

Tak C-max je MPV a o tom ve videu mluví.

2 0
možnosti

Aby ta zadní sedadla nebyla nakonec pouze pro lež, protože jenom ta má tak krátké nohy :-P

0 0
možnosti

"nohy" má ta sedačka dlouhé dostatečně, ani dlouhán ve videu si nestěžoval. :-P

0 0
možnosti

P53e86t95r 31K20u15č64e60r33a

20. 5. 2017 14:20

Auto na pí...u. V životě jsem neměl potřebu vyndavat sedačky ;-D

1 2
možnosti

Ale proč ne, já jsem v Xsaře Piccasso kromě pár největších skříní odstěhoval celý byt :)

3 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...