Diskuze
Víc chromu pro Kodiaqa. Škoda představuje verzi Scout
Děkujeme za pochopení.
M67i15r39o14s10l66a55v 54S85t26e24i51n10e51r
Dnes jsem náhodou navštívil předváděcí akci firmy SsanYong. Je to korejská automobilka které používá motory a převodovky Mercedesa.
Mohl jsem se posadit do nového Rextona, opravdu náročný vnitřek, ale o pár centimetrů výše, než Yeti, kožené sedačky- no krása, ale na mém velouru sedím příjemněji. Kolena mají v té obrovské kisně méně místa, i když je to 7 sedačkové auto, vevnitř mi připadá dost stísněné. Vzadu je rezervní kolo, 18 palců, proto je dno zavazadelníku dobře o 20 cm výše, než u Yeti. Na boku má stupačky, hodně chromu.
Praktická úvaha: servisy SsangYong jsou opravdu vzácné, náhradní díly výhradně od SsanYongu. Spotřeba už podle papírů o dva litry na stovku větší. Zaparkování i přes senzory vpředu i vzadu obtížnější, má rozměry Mercedesa GLK prodlouženého o píď. V podstatě je to bratříček Kodiaku.
V akci je nabízen místním zástupcem v nejvyšší výbavě za 30 tis EUR. To asi Škoda nedokáže podbídnout.
J71a65n 39M85a15l81ý
Verze Scout má samozřejmě estetický smysl. Jiná věc, byť subjektivní, je celkový design. Nejsem fanoušek designu koncernu. Zatímco např Superb se mi líbil, tak Kodiaqa považuji za nepovedený designový kus. Zejména zadní partie je nedomyšlená. Když to člověk vidí na živo, je to ohromný kus jednolité plochy, kterou Kabanovy trojúhelníky nerozbijeji, nýbrž zvýrazňují.
M55i11r72o75s16l88a46v 54V92y28k96o81u69p95i60l
Vypadá to výborně, jak ve verzi Scout tak sportovní verze.
Krásný a dobře udělaný auto
Z45d10e38n25e37k 65P13i93r91ů15ž64e79k
Když si Němci šetří silnější motory pro svá Audi nebo VW, ať si strčí Kodiaqa za klobouk. Rozhodl jsem se pro "baby Rovera"
M55i20r22o15s28l96a49v 94S81t23e42i92n69e88r
Naopak, já jsem s vž
P65e62t92r 86P77o89s95p44í45š23i33l
Tento Kodiaq vypadá na fotkách pěkně, asi je to i barvou. Nedávno mě jeden na dálnici předjížděl, byl v tmavé barvě, měl nějaké zimní plecháče - a připadal mi takový obyčejný, ničím nezajímavý, prostě v duchu jsem si říkal : Tohle má být ten Kodiaq, to co v rámci studie bylo loni v Ženevě? Velké zklamání, taková šedá myš a ne kodiak.
R54o95m32a51n 46K13r88a60t40o31c31h84v63í74l
Mám ten samý dojem, ničím zvláštní, design nic zvláštního.
Technika jako asi dobrá to jo.
S44t24e87f41a80n 66S53z96a41b33o
Opravdu mám dost, tomuhle se člověk musí jen smát, ty kecy tady, to snad dokážou jen Češi, samá závist lidí kteří jezdí starou plečkou a o novém autě se jim snad jen zdá.
A názory na auta?Jeden blbec vedle druhého...
P54e97t88r 12B34á61č42a
Jojo kazdej vam zavidi tu cernou popelnici na fotce
Se proberte zavcas.
T79o11m35á78š 85Z40e57m26a49n
I Yeti se dělá ve dvou verzích. Touareg má také variantu určenou do terénu.
U Kokodáku to také není nesmysl protože většina dnešních SUV jsou spíše zvýšené kombíky.
M37i79c10h39a26e44l 15K42o27n42e53č87n11ý
Prostě ještě teréňákovatější teréňák
M82i81r55o61s79l41a74v 20S11t75e55i93n82e74r
Skoro všechna tato vylepšení mám už i na Yeti. Poslední pořádná chromovaná maska je na tom yeti z r. 2013, před modernizací. Nerezové kryty bočních zrcátek pasují od Tiguana, dají se koupit v Číně, asi 50 EUR vč. porta. Nerezový práh zadní hrany kufru mám z Polska, chromované kliky také z Číny. Umyté auto s elektrony z Audi Allroad (přesně pasují) vypadá opravdu slušně.
P22e49t90r 41B54á34č61a
Yeti a vypadat dobre
Horsi krabice uz je snad jenom Duster.
G13e54o45r42g 69K19o90m15b91e61r55e56c
na fotkach dobre naaranzovany ale kdyz to potka clovek na silnici tak si toho pomalu ani nevsimne. Proste jenom jedno z dalsich tuctovych aut v tyhle kategorii.
V87á61c82l41a88v 70M18e30d40e71k
tohle není Lamborghini ani Rolls Royce. Účelem není, aby se za vámi otáčel každý na ulici.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Na prodej byt 2+1 s balkonem v Lišově u Českých Budějovic
Nová, Lišov, okres České Budějovice
3 050 000 Kč