Diskuze
Víc chromu pro Kodiaqa. Škoda představuje verzi Scout
Děkujeme za pochopení.
M64i64r82o66s50l81a73v 91S49t34e48i84n66e92r
Dnes jsem náhodou navštívil předváděcí akci firmy SsanYong. Je to korejská automobilka které používá motory a převodovky Mercedesa.
Mohl jsem se posadit do nového Rextona, opravdu náročný vnitřek, ale o pár centimetrů výše, než Yeti, kožené sedačky- no krása, ale na mém velouru sedím příjemněji. Kolena mají v té obrovské kisně méně místa, i když je to 7 sedačkové auto, vevnitř mi připadá dost stísněné. Vzadu je rezervní kolo, 18 palců, proto je dno zavazadelníku dobře o 20 cm výše, než u Yeti. Na boku má stupačky, hodně chromu.
Praktická úvaha: servisy SsangYong jsou opravdu vzácné, náhradní díly výhradně od SsanYongu. Spotřeba už podle papírů o dva litry na stovku větší. Zaparkování i přes senzory vpředu i vzadu obtížnější, má rozměry Mercedesa GLK prodlouženého o píď. V podstatě je to bratříček Kodiaku.
V akci je nabízen místním zástupcem v nejvyšší výbavě za 30 tis EUR. To asi Škoda nedokáže podbídnout.
J40a98n 85M78a17l32ý
Verze Scout má samozřejmě estetický smysl. Jiná věc, byť subjektivní, je celkový design. Nejsem fanoušek designu koncernu. Zatímco např Superb se mi líbil, tak Kodiaqa považuji za nepovedený designový kus. Zejména zadní partie je nedomyšlená. Když to člověk vidí na živo, je to ohromný kus jednolité plochy, kterou Kabanovy trojúhelníky nerozbijeji, nýbrž zvýrazňují.
M87i10r34o11s52l46a97v 70V42y83k93o11u97p54i45l
Vypadá to výborně, jak ve verzi Scout tak sportovní verze.
Krásný a dobře udělaný auto
Z24d83e18n69e73k 24P44i94r58ů28ž16e47k
Když si Němci šetří silnější motory pro svá Audi nebo VW, ať si strčí Kodiaqa za klobouk. Rozhodl jsem se pro "baby Rovera"
P13e58t64r 39P47o86s22p56í26š25i77l
Tento Kodiaq vypadá na fotkách pěkně, asi je to i barvou. Nedávno mě jeden na dálnici předjížděl, byl v tmavé barvě, měl nějaké zimní plecháče - a připadal mi takový obyčejný, ničím nezajímavý, prostě v duchu jsem si říkal : Tohle má být ten Kodiaq, to co v rámci studie bylo loni v Ženevě? Velké zklamání, taková šedá myš a ne kodiak.
R19o43m17a52n 15K74r81a45t98o21c88h26v46í17l
Mám ten samý dojem, ničím zvláštní, design nic zvláštního.
Technika jako asi dobrá to jo.
S76t30e38f80a83n 12S92z65a89b21o
Opravdu mám dost, tomuhle se člověk musí jen smát, ty kecy tady, to snad dokážou jen Češi, samá závist lidí kteří jezdí starou plečkou a o novém autě se jim snad jen zdá.
A názory na auta?Jeden blbec vedle druhého...
P84e39t28r 80B29á34č39a
Jojo kazdej vam zavidi tu cernou popelnici na fotce
Se proberte zavcas.
T65o10m69á76š 89Z69e71m59a64n
I Yeti se dělá ve dvou verzích. Touareg má také variantu určenou do terénu.
U Kokodáku to také není nesmysl protože většina dnešních SUV jsou spíše zvýšené kombíky.
M97i77c13h71a24e41l 28K32o69n66e82č75n41ý
Prostě ještě teréňákovatější teréňák
M23i83r52o52s94l67a74v 56S11t26e74i81n32e26r
Skoro všechna tato vylepšení mám už i na Yeti. Poslední pořádná chromovaná maska je na tom yeti z r. 2013, před modernizací. Nerezové kryty bočních zrcátek pasují od Tiguana, dají se koupit v Číně, asi 50 EUR vč. porta. Nerezový práh zadní hrany kufru mám z Polska, chromované kliky také z Číny. Umyté auto s elektrony z Audi Allroad (přesně pasují) vypadá opravdu slušně.
P75e39t86r 59B65á30č29a
Yeti a vypadat dobre
Horsi krabice uz je snad jenom Duster.
G13e24o61r28g 96K52o21m95b21e62r51e63c
na fotkach dobre naaranzovany ale kdyz to potka clovek na silnici tak si toho pomalu ani nevsimne. Proste jenom jedno z dalsich tuctovych aut v tyhle kategorii.
V34á85c85l33a47v 73M14e83d18e96k
tohle není Lamborghini ani Rolls Royce. Účelem není, aby se za vámi otáčel každý na ulici.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...