Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Škoda Kodiaq zcela odhalena, fotky utekly několik hodin před premiérou

  14:15aktualizováno  14:15
Škoda Kodiaq se představí dnes ve večerních hodinách v industriálních prostorách bývalé berlínské elektrárny, svět ale zná definitivní podobu auta s předstihem. Internet totiž tajemství moc neudrží, a tak unikly snímky kompletního auta z prezentace automobilky.

Škoda Kodiaq | foto: skodaforum.rs

Škoda odhaluje Kodiaq postupně, nejprve jsme viděli obrázky detailů karoserie, pak automobilka dala publiku nahlédnout i do interiéru. Finální snímky celého vozu měly být zveřejněny až dnes se začátkem premiéry auta, do té doby měla být sada fotografií tajemstvím.

Jenže doslova hodiny před premiérou se fotografie objevily na srbských stránkách skodaforum.rs, vzhled Kodiaqa tak už tajemstvím není. Snímky ukazuji velké SUV Škody v celé jeho kráse, poprvé si tak můžeme prohlédnout jeho kompletní mohutnou karoserii.

Škoda Kodiaq

Pro auto je charakteristická hodně vysoká příď s malým sklonem kapoty, jehož úhel pokračuje ve stoupající boční linii oken. Okna jsou, vzhledem k proporcím vozu, relativně nízká, což podporuje celkový dojem mohutného auta. Přesto Kodiaq nepůsobí hrubě, ale určitě to je auto, které bude budit zasloužený respekt.

Fotogalerie

Na snímcích vidíme šedou metalízu v terénu a pak bílé auto na studiových fotografiích. Každá z barev dává tvarům auta vyniknout trochu jinak, bílá verze například hodně zdůrazňuje mohutné prolisy na bocích karoserie, více také zvýrazňuje tvary světel. Šedá verze působí pro změnu především v přední části mohutnějším dojmem.

Kodiaqa si již zanedlouho prohlédneme na vlastní oči. Představení nové škodovky můžete sledovat na iDNES.cz dnes od sedmi hodin večer v přímém přenosu, krátce po skončení prezentace vám přineseme naše první dojmy z nového SUV.





Nejčtenější

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Ferdinand Porsche se svým zkušebním, nejúspěšnějším vozem Volkswagen Brouk
Vychází kniha o Porscheho začátcích pod hákovým křížem

Pro Ferdinanda Porscheho bylo bodem zvratu setkání s Adolfem Hitlerem. Po špatných obchodech byl automobilový inženýr značně zadlužený, když v květnu roku 1933...  celý článek

Polestar 1
Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, elektromotor a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Další z rubriky

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.