Diskuze
VIDEO: Kodiaq záchranář má speciální zásuvku a ochranu proti zlodějům
Děkujeme za pochopení.
J17a31n 96K52o27n51v81a89l58i52n98k27a
Kodiaq jsem měl nedávno možnost řídit. Byl to kus s prodejní cenou téměř 1,2 mega. Upřímně, jako ne-fanda škodovky, říkám, že to auto je dobré. Prostorné, pohodlné, praktické a kupodivu i pěkné. Jediné, co bylo opravdovým zklamáním, byl motor. 2.0 TDi ve variantě 110 Kw byl zoufale ubohý, líný a slabý. Nevím, zda je silnější varianta o hodně lepší, ale tohle byla bída.
L57u66k54á58š 43S35v65o86b84o35d95a
Ať jdou už do háje s dalšim navyšováním svítivosti majáků, tuhle jsem kvůli nim málem skončil v příkopu.
K15a32r63e65l 41H67o35r40á24k
Setkávací systém (rendez-vous) akorát zvyšuje náklady. U nás všude jezdí s dvěma auty, jak vláček. Škoda peněz.
T70o59m71á75š 97C45h33r86a91s12t20n28ý
Nezvyšuje, v reálném provozu je dost razantně snižuje.
T44o33m38á79š 64V34a81l81d15e98r
Musel bych být zoufalec s čekáním na vůz 9 měsíců. Čekal jsem 2 měsíce a toleroval bych max 4 měsíce. I dva měsíce byly dlouhé.Vůz beru jako věc, co potřebuji a ne na co se budu těšit jako na dárek.
K80a34r91e29l 62H84o50r32á32k
Záleží co si kupujete za vůz. Pokud ho máte jako spotřební zboží, pak jistě kupujete levná auta a na ta se nečeká.
J22a83n 82B85e16n81h82á45k
Nejžádanější je nejsilnější nafta, jo? Hmm, njn, když takovéto portofilio chce VW...
Hned by Kodiaq v mých očích vypadal jinak s šestiválcem Amaroku. Alespoň tím nejslabším. V praxi žere stejně jako dvoulitr... nnc. (O tom, jak to mechanicky "nejde", mi nikdo odepisovat nemusí.)
J42i10ř91í 32S85c85h87w40a36c60h
Ono to ale prostě mechanicky-automaticky nejde, to by musel být Kodiaq postaven od základu úplně jinak....a stál by trochu jiný prachy. A v praxi prostě 3.0 6-válec nežere "stejně " jako dvoulitr.
J12a11n 58T42a38r71a77b47a
No nic proti Škokodáku, je to asi velmi dobré auto, ale tohle mi připadá podobné situaci, kdy v 80. letech jezdily jako rychlá záchranka Avie A21Furgon. Bylo to taky nevhodné řešení ale z domácích zdrojů.
RZP má pro rendez vous spolehlivě ověřené Touaregy , spolehlivé velké rychlé auto s excelentní průchodností a rozumnými náklady. Nahrazovat je tímto mi přijde jako nesmysl.
K46a69r79e96l 44F60i46l32i97p
Pěkně to vypadat může. Jsem spíše zvědav jak se to auto bude chovat v reálném provozu a hlavně, až to bude mít za pár let nalítáno 150000 km a více. Pak se lze bavit o tom jestli to byl dobrá nebo špatná koupě..
J57a47n 15T40a32r57a88b29a
Se 140kW a platformou zvýšeného jezevčíka se nevhodnost koupě projeví daleko dříve než za 150000km. Řekl bych že cca za týden.
J63a51k54u24b 37S44e98k66e16r93a
Skoda je s Kodiakem malo ambiciozni... Jen ACR, zachranka... Od PR automobilky bych uvital spise hasicskou cisternu
P93e14t62r 30H22o65r91á32k
Možná by z toho byl i pěknej pohřebák.
J98i77ř47í 60D88v57o49ř59á43k
Kardiak, bla, bla, bla, kardiak , bla, bla, bla . Nejlepčejší auto. Bla, bla, bla. Jak dloho nás bude redakce obveselovat touto špatně ukrytou reklamou. Výhodou jsou mimo jiné dvě antény ? Jaký je podíl ceny těchto antén a auta ?
R91o15m31a93n 62P81o31l85á55č51e82k
Třeba ze stejného důvodu jako ji mají policejní auta?
M37a53r36e98k 17M97a58t31i58k17o
Ahoj, nevíte náhodou, proč nejde diskuze u článku opět na Kodiaqa?
http://auto.idnes.cz/skoda-kodiaq-cys-/auto_testy.aspx?c=A100329_210435_automoto_fdv
že by také placená reklama?
J45i31ř29í 55D15v15o82ř92á54k
Nevím. Každopádně na tyto stránky běžně používají reklamu, která je těsně na hraně zákona.Čipování aut. Pro použití v provozu na pozemních komunikacích NEZÁKONÉ.
P.S. Ale to je zřejmě v pohodě. Zákony určuje administrativa redakce.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Prodej, Pozemky pro bydlení, 743m2 - Babice u Říčan
Osadní, Babice, okres Praha-východ
4 999 000 Kč