Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Škoda pokračuje ve vývoji levného auta pro rozvojové trhy

Koncernu Volkswagen už roky chybí ultralevné modely pro rozvojové trhy. Takový projekt se naposledy pokoušel vytvořit s indickou automobilkou Tata a hlavní roli v tom měla hrát Škoda. Na začátku srpna ovšem firmy jednání ukončily. Ale manažer koncernu nově prozradil, že Škoda na levném voze stále pracuje.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J16a14n 88U76l82m

24. 8. 2017 9:37

Tak to budou Slováci rádi!

0 1
možnosti

J90a87n 58M53a92l95ý

23. 8. 2017 6:16

Neměl být původně Rapid lowcost a konkurovat tak tehdejší Thálii, c-elyse, 301 a Dacii?

4 0
možnosti

Myslím že ne. Měla to být náhrada za Octavii Tour.

0 0
možnosti

P53e19t13r 96B23á13č97a

22. 8. 2017 22:01

Skoda uz davno ultralevny auta dela, jenom si za ne nechava kralovsky zaplatit od tech co nevidi dal jak za roh.

5 4
možnosti

1. každému výrobci je u prd*le, kam vidí jejich zákazník.....

2. a zákazníci škodovky, kteří tedy vidí alespoň za ten jeden roh, jak říkáš, tedy vlastně vidí vidí rozhodně více než ty, protože se vsadím, že ty za ten roh nevidíš.;-D

0 0
možnosti

Už aby tu bylo něco malého a levného.

Jezdit skoro třítunovým autem 5 km pro deset piv a sklenici utopenců, je fakt nehospodárné.

1 1
možnosti

J24i92ř80í 76N77o68v28á29k

22. 8. 2017 21:13

Nechápu ty hejty na škodovku, Fabia a Octavia od první generace zlevnily o více jak 100 000, Fabia stojí s klimou 240 000 Kč, kolik by podle vás mělo stát takhle kvalitní auto?

Myslím, že tito lidé asi v žádné novější škodovce, řídil jsem Mercedes S, úplně nové BMW 5 a trojkový Superb, škodovácký model byl suverénně nejpohodlnější a nejlepší[>-], stejně tak trojková Octavia je auto, které je podle mě řádově pohodlnější a ve všech ohledech lepší než třeba Passat a to je za 400 000!!!!!

Prostě parta zamindrákovaných lidí co jezdí pravděpodobně ve Felicii, nebo legendární 120cítce.;-O

2 7
možnosti

Tak ona je představa, že slušné rodinné auto domácí automobilky by mělo stá kolem 150 tis. kč (nové). Ale nikdo si nechce připustit, že auta jsou o hodně dostupnější než před 10 nebo 20 lety.

0 0
možnosti

J21a30n 64M30a80c86h51á79č

22. 8. 2017 20:57

At začnou vyrábět sekačky na trávu.Úžasný downshizovaný motory už maj,tak jenom plechový šáska a nějaký pěkný šňůry na startování a Mountfield je nahranej....

2 1
možnosti

Nějaká konkrétní zkušenost, nebo jen hospodské plky?

1.2 TSI jede velice pěkně a s rozumnou spotřebu (o hodně lépe než legendární držák 1.6 MPI se spotřebou skoro o 2 litry menší). A životnost? Podívejte se na bazarové stránky - tam už pěkná řádka aut s tímto motorem s nájezdem přes 200 tis. km a občas přes 300 tis. km.

0 0
možnosti

A za kolik to bude na .alibabovi?

0 0
možnosti

V15í12t 76O93ž38a60n95a

22. 8. 2017 18:45

Kdyby raději makali na elektromobilech.

Vyrobit na kost ořezaný starý model snad není tak složité.

0 3
možnosti

Není proč, než elektrika dorazí na rozvojové trhy tak to bude trvat 100let...

0 0
možnosti

Ve VW vyvinou modulární platformu, aby se následné konstrukční operace zlevnily. A hle, není možné z MQB vyvinout levný model pro rozvojové trhy, kde jsou nižší nároky na emise? Když VW a deriváty MQB patřily k lepšímu průměru v crash testech a doháněli vše výbavou? Takže MQB asi není tak modulární. Připomíná mi to projekt L-139 ;-)

1 1
možnosti

Je, ale MQB je konstruována právě pro tvorbu modelů pro "západní" trhy. Modularita znamená že se dá použít pro více velikostně odlišných modelů, i když se to přeceňuje neb v reálu se to nijak zásadně neposunulo od předchozích platforem a jejich kompatibilit.

Pro nároky rozvojových trhů ale obsahuje zbytečně drahé prvky a technologie,

1 0
možnosti

Aneb jak se zbavit motorů které nesplňuji nic.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!