Diskuze
Škoda pokračuje ve vývoji levného auta pro rozvojové trhy
Děkujeme za pochopení.
J90a87n 58M53a92l95ý
Neměl být původně Rapid lowcost a konkurovat tak tehdejší Thálii, c-elyse, 301 a Dacii?
P81e43t60r 86M74i98c78h86a34l
Myslím že ne. Měla to být náhrada za Octavii Tour.
P53e19t13r 96B23á13č97a
Skoda uz davno ultralevny auta dela, jenom si za ne nechava kralovsky zaplatit od tech co nevidi dal jak za roh.
J44i59ř21í 28S13c73h42w67a14c46h
1. každému výrobci je u prd*le, kam vidí jejich zákazník.....
2. a zákazníci škodovky, kteří tedy vidí alespoň za ten jeden roh, jak říkáš, tedy vlastně vidí vidí rozhodně více než ty, protože se vsadím, že ty za ten roh nevidíš.
P70a90v82e68l 95J50e50ř62á58b27e86k
Už aby tu bylo něco malého a levného.
Jezdit skoro třítunovým autem 5 km pro deset piv a sklenici utopenců, je fakt nehospodárné.
J24i92ř80í 76N77o68v28á29k
Nechápu ty hejty na škodovku, Fabia a Octavia od první generace zlevnily o více jak 100 000, Fabia stojí s klimou 240 000 Kč, kolik by podle vás mělo stát takhle kvalitní auto?
Myslím, že tito lidé asi v žádné novější škodovce, řídil jsem Mercedes S, úplně nové BMW 5 a trojkový Superb, škodovácký model byl suverénně nejpohodlnější a nejlepší, stejně tak trojková Octavia je auto, které je podle mě řádově pohodlnější a ve všech ohledech lepší než třeba Passat a to je za 400 000!!!
Prostě parta zamindrákovaných lidí co jezdí pravděpodobně ve Felicii, nebo legendární 120cítce.
M61i18c95h51a62l 56N68a61j43m63a84n
Tak ona je představa, že slušné rodinné auto domácí automobilky by mělo stá kolem 150 tis. kč (nové). Ale nikdo si nechce připustit, že auta jsou o hodně dostupnější než před 10 nebo 20 lety.
J21a30n 64M30a80c86h51á79č
At začnou vyrábět sekačky na trávu.Úžasný downshizovaný motory už maj,tak jenom plechový šáska a nějaký pěkný šňůry na startování a Mountfield je nahranej....
M73i28c67h11a13l 92N54a12j68m73a83n
Nějaká konkrétní zkušenost, nebo jen hospodské plky?
1.2 TSI jede velice pěkně a s rozumnou spotřebu (o hodně lépe než legendární držák 1.6 MPI se spotřebou skoro o 2 litry menší). A životnost? Podívejte se na bazarové stránky - tam už pěkná řádka aut s tímto motorem s nájezdem přes 200 tis. km a občas přes 300 tis. km.
A98n67t52o42n82í50n 73S69e14b34e34r45a
A za kolik to bude na .alibabovi?
V15í12t 76O93ž38a60n95a
Kdyby raději makali na elektromobilech.
Vyrobit na kost ořezaný starý model snad není tak složité.
P90e27t47r 54Č51e93r16m92á57k
Není proč, než elektrika dorazí na rozvojové trhy tak to bude trvat 100let...
T18o53m98á87š 58V73a85l53d76e31r
Ve VW vyvinou modulární platformu, aby se následné konstrukční operace zlevnily. A hle, není možné z MQB vyvinout levný model pro rozvojové trhy, kde jsou nižší nároky na emise? Když VW a deriváty MQB patřily k lepšímu průměru v crash testech a doháněli vše výbavou? Takže MQB asi není tak modulární. Připomíná mi to projekt L-139
P46e40t22r 80Č74e48r93m31á95k
Je, ale MQB je konstruována právě pro tvorbu modelů pro "západní" trhy. Modularita znamená že se dá použít pro více velikostně odlišných modelů, i když se to přeceňuje neb v reálu se to nijak zásadně neposunulo od předchozích platforem a jejich kompatibilit.
Pro nároky rozvojových trhů ale obsahuje zbytečně drahé prvky a technologie,
J10i25ř59í 73K18r76u92t71i60l
Aneb jak se zbavit motorů které nesplňuji nic.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....