Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Škoda má Volkswagen popostrčit na místo největší automobilky světa

Volkswagen se chce stát do roku 2018 největším světovým výrobcem aut. Už letos hodlá předstihnout americký koncern General Motors a jedním z klíčových prvků úspěchu má být automobilka Škoda.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

wraith.d

7. 12. 2011 10:16
...

ten indický rapid vypadá dost dobře R^ dlouho se mi žádná škodovwka nelíbila od dob první octavie

0 0
možnosti

tajny agent

6. 12. 2011 23:50
Drzim palce socialistickemu Volkswagenu

R^.

0 0
možnosti

fantozzi sk

6. 12. 2011 19:31
SKODOVKA je dnes jednicka

myslim,ze dnes nema dizajn skodoviek minimalne v ramci koncernu konkurenciu..je jasne,ze si pani z Wolfsburgu nenechaju dceru prerast cez hlavu,ale napriek tomu je to velmi dobre..Skoda sa stava dolezitejsou,ako sa zda..bodaj by vsetky dizajnove prototypy dosli do vyroby..R^

0 0
možnosti

lol

6. 12. 2011 20:01
Re: SKODOVKA je dnes jednicka

;-DR^

0 0
možnosti

katano

6. 12. 2011 17:01
to není Škoda = je to čistokrevný výrobek VW ! ! !

Jediné co je Škoda, je pouze ten znak Škodovky.

         PS : to je - REALITA :-P

4 0
možnosti

Trupman

6. 12. 2011 18:22
Re: to není Škoda = je to čistokrevný výrobek VW ! ! !

;-D Rv

0 0
možnosti

krllo1

6. 12. 2011 16:59
A doma Škodovka konkuruje cenově komu?

VW?

0 0
možnosti

Fungy

6. 12. 2011 18:49
Re: A doma Škodovka konkuruje cenově komu?

a ne?

0 0
možnosti

Andee

6. 12. 2011 16:11
No...

Tak to chci vidět... kolik momentálně Škodovka ročně prodává? V roce 2010 - 750 tisíc vozů. To jako půjdou ze dne na den na čtyřnásobek? Protože jinak VW tu ztrátu nedožene, jestli spoléhá na Škodovku.... Vsadím se, že to ve VW řekli úplně jinak... tipuju, že zaznělo, že svou roli v tom sehrají i menší značky koncernu, ale naši bulvární pisálci z toho musí udělat bulvární téma :-PRv

1 0
možnosti

pettyo

6. 12. 2011 16:31
Re: No...

Ze dne na den to nejde, ale z roku na rok ano. Pokud otevřou novou fabriku v Indii.

0 0
možnosti

CYnikCYnik

6. 12. 2011 15:45
Rapid

Jen doufám, že ten evropský model bude mít víc evropský "kukuč". Tohle je takový asijský design ze začátku tisíciletí (stejně jako fabia nebo roomster).

Co člověk to názor, ale mě se pořád nejvíc líbí první generace octavií.

0 0
možnosti

cubebike

6. 12. 2011 16:11
Re: Rapid

Ani první, ani poslední. Je to taková konzerva. Bez ducha. Žádné emoce. Možná kvalitní ale nehezká.

0 0
možnosti

lekaj

6. 12. 2011 15:13
budme radi

Ze VW pomohl vybudovat ze Skoda-Auto dnes uz pomerne dobre zavedenou globalni trademark. Co by za to jine zeme nasi velikosti a ze socialistickeho bloku daly....

0 0
možnosti

rebbe

6. 12. 2011 15:20
Re: budme radi

Škoda byla v Indii známá značka už 1932. Samozřejmě jí pomáhá i druhé oddělení Škody, které v Asii budovalo už tenkrát cukrovary a pivovary. Tímto způsobem známá značka odráží i na auta, je to zkrátka důvěryhodná firma.

Nakonec patří Škoda k nejstarším automobilkám vůbec, je pokračovatelkou rakouské firmy Laurin a Klement.

Také značka Praga bývala kdysi slavná, škoda, že se jí nikdo neujal.V

0 0
možnosti

romank3

6. 12. 2011 15:10
hyundai

me teda hlavne vyrazil dech hyundai na ctvrtem miste pred fordem. to bych necekal

0 0
možnosti

rebbe

6. 12. 2011 15:28
Re: hyundai

Hyundai rezaví dost zřetelně pomaleji, než třeba Ford. U Forda je třeba rozlišovat- vozy vyráběné v Německu, v Leverkusenu, jsou o třídu lepší, než třeba ty anglické. Pokud jde o techniku, pomáhají si Korejci vzájemně , mnoho dílů mají třeba Kia  a Hyundai společných.

0 0
možnosti

littlemoon

6. 12. 2011 14:57
...

mimochodem ta Škoda Rapid na tom obrázku stojí v Indii v přepočtu necelých 250 tis. s motorem 1,6.

Být za tu cenu tady možná bych se nechal zlákat :-)

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....