Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Škoda má Volkswagen popostrčit na místo největší automobilky světa

Volkswagen se chce stát do roku 2018 největším světovým výrobcem aut. Už letos hodlá předstihnout americký koncern General Motors a jedním z klíčových prvků úspěchu má být automobilka Škoda.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

wraith.d

7. 12. 2011 10:16
...

ten indický rapid vypadá dost dobře R^ dlouho se mi žádná škodovwka nelíbila od dob první octavie

0 0
možnosti

tajny agent

6. 12. 2011 23:50
Drzim palce socialistickemu Volkswagenu

R^.

0 0
možnosti

fantozzi sk

6. 12. 2011 19:31
SKODOVKA je dnes jednicka

myslim,ze dnes nema dizajn skodoviek minimalne v ramci koncernu konkurenciu..je jasne,ze si pani z Wolfsburgu nenechaju dceru prerast cez hlavu,ale napriek tomu je to velmi dobre..Skoda sa stava dolezitejsou,ako sa zda..bodaj by vsetky dizajnove prototypy dosli do vyroby..R^

0 0
možnosti

lol

6. 12. 2011 20:01
Re: SKODOVKA je dnes jednicka

;-DR^

0 0
možnosti

katano

6. 12. 2011 17:01
to není Škoda = je to čistokrevný výrobek VW ! ! !

Jediné co je Škoda, je pouze ten znak Škodovky.

         PS : to je - REALITA :-P

4 0
možnosti

Trupman

6. 12. 2011 18:22
Re: to není Škoda = je to čistokrevný výrobek VW ! ! !

;-D Rv

0 0
možnosti

krllo1

6. 12. 2011 16:59
A doma Škodovka konkuruje cenově komu?

VW?

0 0
možnosti

Fungy

6. 12. 2011 18:49
Re: A doma Škodovka konkuruje cenově komu?

a ne?

0 0
možnosti

Andee

6. 12. 2011 16:11
No...

Tak to chci vidět... kolik momentálně Škodovka ročně prodává? V roce 2010 - 750 tisíc vozů. To jako půjdou ze dne na den na čtyřnásobek? Protože jinak VW tu ztrátu nedožene, jestli spoléhá na Škodovku.... Vsadím se, že to ve VW řekli úplně jinak... tipuju, že zaznělo, že svou roli v tom sehrají i menší značky koncernu, ale naši bulvární pisálci z toho musí udělat bulvární téma :-PRv

1 0
možnosti

pettyo

6. 12. 2011 16:31
Re: No...

Ze dne na den to nejde, ale z roku na rok ano. Pokud otevřou novou fabriku v Indii.

0 0
možnosti

CYnikCYnik

6. 12. 2011 15:45
Rapid

Jen doufám, že ten evropský model bude mít víc evropský "kukuč". Tohle je takový asijský design ze začátku tisíciletí (stejně jako fabia nebo roomster).

Co člověk to názor, ale mě se pořád nejvíc líbí první generace octavií.

0 0
možnosti

cubebike

6. 12. 2011 16:11
Re: Rapid

Ani první, ani poslední. Je to taková konzerva. Bez ducha. Žádné emoce. Možná kvalitní ale nehezká.

0 0
možnosti

lekaj

6. 12. 2011 15:13
budme radi

Ze VW pomohl vybudovat ze Skoda-Auto dnes uz pomerne dobre zavedenou globalni trademark. Co by za to jine zeme nasi velikosti a ze socialistickeho bloku daly....

0 0
možnosti

rebbe

6. 12. 2011 15:20
Re: budme radi

Škoda byla v Indii známá značka už 1932. Samozřejmě jí pomáhá i druhé oddělení Škody, které v Asii budovalo už tenkrát cukrovary a pivovary. Tímto způsobem známá značka odráží i na auta, je to zkrátka důvěryhodná firma.

Nakonec patří Škoda k nejstarším automobilkám vůbec, je pokračovatelkou rakouské firmy Laurin a Klement.

Také značka Praga bývala kdysi slavná, škoda, že se jí nikdo neujal.V

0 0
možnosti

romank3

6. 12. 2011 15:10
hyundai

me teda hlavne vyrazil dech hyundai na ctvrtem miste pred fordem. to bych necekal

0 0
možnosti

rebbe

6. 12. 2011 15:28
Re: hyundai

Hyundai rezaví dost zřetelně pomaleji, než třeba Ford. U Forda je třeba rozlišovat- vozy vyráběné v Německu, v Leverkusenu, jsou o třídu lepší, než třeba ty anglické. Pokud jde o techniku, pomáhají si Korejci vzájemně , mnoho dílů mají třeba Kia  a Hyundai společných.

0 0
možnosti

littlemoon

6. 12. 2011 14:57
...

mimochodem ta Škoda Rapid na tom obrázku stojí v Indii v přepočtu necelých 250 tis. s motorem 1,6.

Být za tu cenu tady možná bych se nechal zlákat :-)

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO

Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.