Diskuze
Škoda má konečně nového šéfdesignéra, autora současných volkswagenů
Děkujeme za pochopení.
J86a23n 13M98a97l70ý
DNES třicetiletý možná ano, DNES pětiletý bohužel nikoliv. I to je současný vývoj.
F73r55a79n37t61i76š16e53k 75V39r36á88n94a
Tak koukám, že v té Škodovce nebude českého nic - management a služby jsou cizinci, a i ti dělňasové na pásech jsou cizinci, ale z druhé poloviny Evropy
K39a58r77e79l 49N13e97d41o50p81i51l
Ach jo, tomu babralovi bych nenechal navrhnout ani krabici od bot.
M75i19r18o65s23l92a10v 49S33t29e34i68n74e32r
Hra se světlomety, zadní klapkou nebo světly je docela zbytečná. Z moderního auta má být co nejlépe vidět kolem dokola, má mít pohodlné a bezpečné sedačky, ovládací prvky tak, aby neodváděly pozornost od vozovky. Aerodynamika je dnes samozřejmě také respektována, ale není to priorita.
Moderní auto musí být tak stavěné, aby se běžné servisní úkony mohly dělat bez velké demontáže. V dlouhé době životnosti jsou náklady z velké části náklady na servis a opravy. Ty je třeba vždy předem při konstrukci vozu co nejvíce redukovat.
M37i66r95o76s34l15a15v 33S39t43e96i11n57e21r
Obal prodává. Prémiové vozy nejsou průbojníky na trhu, to je něco spíše pro hochštaplery. Prémiový vůz působí především hodnotně jak při pohledu zvnějšku, tak i v interiéru. Není také jenom jepicí, končící v příští sezóně.
Fantastické tvary lze přenechat Fiatu, Renaultu, Nissanu a dalším tvůrcům neobvyklých forem. Dnes třicetiletý Mercedes ve srovnání s třicetiletými módními výstřelky z jihu Evropy nebo z Japonska přesvědčí svojí kvalitou i vzhledem.
O72l18d21ř35i57c83h 22O85l79e68š
Hmmm z bláta do louže. Nic nového nepřinese.
R95a94d96i53m 50K21a15l89a13s
VW je konzervativní, Škoda je konzervativní, ale na mě je design Volkswagenů usedlý a mdlý až moc...
Bylo by škoda zničit slušně rozběhlou škodovku úplnou bezduchostí.
M56i22r45o11s64l25a76v 45S51t78e73i67n21e45r
Škodovka má proti VW o poznání lepší pověst jako držák, je v montáži o něco přesnější, rezaví méně, i cenově je o fous výhodnější. Popmáhá také ta příbuznost s VW, poslouží jí i velmi hustá síť servisů VW.
J87a75n 25S17v98o21b89o20d51a
Vždy když hledám synonymum k termínu "neurazí nenadchne," tak si v první řadě představím design vozů Volkswagen. Obzvlášť v posledních letech mi přijde jejich vzhled naprosto nudný a sterilní. Jakoby se jejich designéři báli cokoliv vymyslet a nějak experimentovat.
K86a37r79e38l 17V60a82c27h38u17t
Nejen nějaký ten design... ale také (a HLAVNĚ) aerodynamika je ceněná... ... a ta u současných vozů VW funguje náramně! ... (přesedlali jsme nedávno z vozu Škody na vůz VW, takže můžeme porovnávat).
R97a10d98i37m 17K56a19l79a48s
Nevím, jestli je aerodynamický tunel na zahrádce tou nejpěknější ozdobou, ale je to každého věc. Možná je v něm dobrá grilovačka.
Síla motoru v běžných osobních vozech přebije vše ostatní a aerodynamický hluk odstíní především kvalitní odhlučnění kabiny. A porovnávat spotřebu u dvou aut s různou hmotností a motory je ošemetné.
M70i16l15a10n 84V59o19t77a35v14a
takže se podílel na modelech VW, které škodovka s Kabanem převálcovala. To je teda výhra
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...