Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Škoda má konečně nového šéfdesignéra, autora současných volkswagenů

Novým šéfdesignérem značky Škoda je Oliver Stefani, který prožil celou dosavadní kariéru u koncernu Volkswagen, stejně jako jeho předchůdce Jozef Kabaň. Stefani naposledy působil od roku 2006 jako vedoucí designu exteriéru značky Volkswagen a vedení studia v Mladé Boleslavi převezme od 1. září.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J86a23n 13M98a97l70ý

3. 8. 2017 5:48

DNES třicetiletý možná ano, DNES pětiletý bohužel nikoliv. I to je současný vývoj.

0 0
možnosti

Tak koukám, že v té Škodovce nebude českého nic - management a služby jsou cizinci, a i ti dělňasové na pásech jsou cizinci, ale z druhé poloviny Evropy Rv

0 1
možnosti

M87i34l20a88n 96K93r73á41l

3. 8. 2017 6:10

tak s tím sakra něco udělej

1 0
možnosti

Ach jo, tomu babralovi bych nenechal navrhnout ani krabici od bot.

0 0
možnosti
Foto

Hra se světlomety, zadní klapkou nebo světly je docela zbytečná. Z moderního auta má být co nejlépe vidět kolem dokola, má mít pohodlné a bezpečné sedačky, ovládací prvky tak, aby neodváděly pozornost od vozovky. Aerodynamika je dnes samozřejmě také respektována, ale není to priorita.

Moderní auto musí být tak stavěné, aby se běžné servisní úkony mohly dělat bez velké demontáže. V dlouhé době životnosti jsou náklady z velké části náklady na servis a opravy. Ty je třeba vždy předem při konstrukci vozu co nejvíce redukovat.

0 0
možnosti
Foto

Obal prodává. Prémiové vozy nejsou průbojníky na trhu, to je něco spíše pro hochštaplery. Prémiový vůz působí především hodnotně jak při pohledu zvnějšku, tak i v interiéru. Není také jenom jepicí, končící v příští sezóně.

Fantastické tvary lze přenechat Fiatu, Renaultu, Nissanu a dalším tvůrcům neobvyklých forem. Dnes třicetiletý Mercedes ve srovnání s třicetiletými módními výstřelky z jihu Evropy nebo z Japonska přesvědčí svojí kvalitou i vzhledem.

4 1
možnosti

Hmmm z bláta do louže. Nic nového nepřinese.:-/

0 0
možnosti

VW je konzervativní, Škoda je konzervativní, ale na mě je design Volkswagenů usedlý a mdlý až moc...

Bylo by škoda zničit slušně rozběhlou škodovku úplnou bezduchostí.

0 0
možnosti
Foto

Škodovka má proti VW o poznání lepší pověst jako držák, je v montáži o něco přesnější, rezaví méně, i cenově je o fous výhodnější. Popmáhá také ta příbuznost s VW, poslouží jí i velmi hustá síť servisů VW.

2 1
možnosti

Vždy když hledám synonymum k termínu "neurazí nenadchne," tak si v první řadě představím design vozů Volkswagen. Obzvlášť v posledních letech mi přijde jejich vzhled naprosto nudný a sterilní. Jakoby se jejich designéři báli cokoliv vymyslet a nějak experimentovat.

6 0
možnosti

Nejen nějaký ten design... ale také (a HLAVNĚ) aerodynamika je ceněná... ;-) R^ ... a ta u současných vozů VW funguje náramně! ;-) ... (přesedlali jsme nedávno z vozu Škody na vůz VW, takže můžeme porovnávat).

0 0
možnosti

Nevím, jestli je aerodynamický tunel na zahrádce tou nejpěknější ozdobou, ale je to každého věc;-). Možná je v něm dobrá grilovačka;-).

Síla motoru v běžných osobních vozech přebije vše ostatní a aerodynamický hluk odstíní především kvalitní odhlučnění kabiny. A porovnávat spotřebu u dvou aut s různou hmotností a motory je ošemetné.

2 0
možnosti

takže se podílel na modelech VW, které škodovka s Kabanem převálcovala. To je teda výhra

2 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...