Diskuze
Skauti jsou zpátky. Čtyřkolové octavie jsou zase k mání
Děkujeme za pochopení.
Věrný sluha pana Hraběte
poterienko
Za 600 tisíc?
To jako fakt?? :-O
Když pominu onen slavný 4x4, za něco málo přes 600 tisíc můžu mít Toyotu Avensis s opravdu slušnou výbavou. Navíc to není auto, které má každej strejda a za den ho potkáte 1000x na silnici.
http://www.toyota.cz/cars/new_cars/avensis/avensis_promo.tmex
Když už něco do terénu, tak je tu Rav 4. Nemá sice kufr na přestěhování stodoly, ale opět je to auto s osobností a ne karoserie Cadilacu na podvozku Golfa.
Tomash
Re: Za 600 tisíc?
Z tvého příspěvku vyplývá že si opravdu odborník
diskuter99
jak cudně v článku zamlčují zvýšení ceny
jo jo, klasika - nejprve uměle vyvoláme poptávku - auta nebudou ... a po čase - no tak dobře, budou, ale za vyšší cenu ... a lidi kupují, protože si myslí, že nebudou .....
nepetr
Re: jak cudně v článku zamlčují zvýšení ceny
Každý kdo o se o tom vážně zajímá a rozumí tomu což ty očividně nejsi ví že Haldexa nebyli dostupné. Poptávka po tomto typu pohonu 4*4 byla nárazově tak vysoká že kdo neměl naskladněno za miliony "měl" smůlu. Navíc se nedělá jeden typ ale každá automobilka má své specifické požadavky tak že haldex z Octavie do XC60 vážně nenacpeš
Highdriver
Za tuhle cenu to nikdo nekoupí...
... počítám že 1,6 TDI 77 kW bude mít jiné převody než klasika, ale ani verze 4x4 nebude žádná střela.
nepetr
Re: Za tuhle cenu to nikdo nekoupí...
Jsou řidiči kteří nepotřebují zrychlovat za 6 vteřin a jezdit 250. Letitá 1,9 TDI PD 74KW s haldexem má dostačující dynamiku pro 90% řidičů. Zbylých 10% kteří si léčí za volantem ego musí zacílit na jiný motor
Hrustic
Prakticke zkusenosti s Octavii 4x4 (stare 2.0 TDI)
Plusy: vyborna pruchodnost a jizda na snehu/blate/mokru, pohodlne parkovani kdekoliv u obrubniku, pohodlnejsi nastupovani do kapku vyssiho auta, na prvni pohled vypada jako bezna Octavia, takze na sebe zvytecne neupozornuje jako Scout (nalepku 4x4 na kufru je lepe nemit)
Minusy: vyssi spotreba - odhaduju tak 3/4 litru, neprijemne prevodovani na muj vkus - velmi krakta jednicka/dvojka a pri tachometrovych 140km/h toci 3000 ot., o vyssi prahy se lepe umazou kalhoty a male deti musi trochu seskocit (podobne pri pristupu do kufru)
Obecne pro ctyrkolkare (skodovkare i hrde subaristy): na tom snehu a blate to oproti predokolce zrychluje a jede uzasne, ale pozor! Brzi to na tom stejne spatne
diskuter99
Re: Prakticke zkusenosti s Octavii 4x4 (stare 2.0 TDI)
do mínusů si ještě zařaďte - vysoká cena (oproti konkurenci) + škodovky se vykrádají a kradou jak na běžícím pásu ... a považovat subaristy za stejné čtyřkolkáře jako škodovku .... hmmmmm
jarafara
:-O
Tohle s mou Hondicí nedám..... http://www.youtube.com/watch?v=Y-YeJtFhLW4
jarafara
RBrider
Mne se design i vcelku líbí
Ale vzhledem k ceně vs technika je to hodně trapné
Zombot
Re: Mne se design i vcelku líbí
Tak už to u Škodovek bývá. Pokud by byly ceny aut jako před řekněme deseti lety, tak bez problému, ale vzhledem k tomu, co a za kolik dnes nabízí konkurence, mi koncern obecně přijde dost předražený.
venecek.nebo.rakvicku2
Jinými slovy:
Manažeři v Německu zjistili, že je o čtyřkolové O. zájem, tak dovolili závodě v ČR ještě nějaké na poslední chvíli vyrobit, protože by z toho mohlo něco kápnout
Hra11
Chci se zeptat těch, co kritizují Haldex?
Co jste vymysleli Vy a čím jste pohli světem? Umíte také vůbec něco jiného? Já jsem přesvědčen, že byste ho ani nedokázali rozebrat a složit. Jen tak na okraj. Jinak jsem nositelem jednoho patentu.
katano
Re: Chci se zeptat těch, co kritizují Haldex?
ABSOLUTNÍ SOUHLAS s panem HRA11.
PS : Haldex je to samé co 4 x 4 např. od JEEPU, tečka.
komisař Zdychynec
opravdu nechápu ty tupé přispěvatele
kteří budou stále dokola srovnávat haldex s trvalým 4x4...
nepetr
Re: opravdu nechápu ty tupé přispěvatele
To je tak když tomu někdo nerozumí a ještě k tomu nemá ani jedno a nikdy neřídil auto ani s jedním systémem.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
PRACOVNÍK ESTETICKÝCH OPRAV VOZIDEL - BRNO (A12351)
AURES Holdings a.s.
Liberecký kraj