Diskuze
Nová Octavia si vybourala všech pět hvězd. Pomohly bezpečnostní systémy
Děkujeme za pochopení.
J67a80k37u54b 41M70a56š51e37k
na tom videu "Jak se chová nová octavia" nejak nevidim ze by se ta oktavia nejak projevovala. proste jen tak stoji a necha se nabourat . O zadnem chovani nemuze byt rec. :)
J60i70ř68í 15S87c66h91w86a97c84h
Ano, ano! Taky na tom videu nevidím, že by novorozence Octávii někdo držel v náručí a choval ji.
V51í22t 98J55e22ž77e18k
Taky si někdo všiml prvního čelního střetu (64 km/h), že si řidič "láme vaz" (při dopadu do předního airbagu), aby se v zápětí majznul temenem hlavy do dveří?
Sorry jako, ale tomu bych 5 hvězd nedal ani obloukem! Co to je za testy, když tohle projde do pěti hvězd?!!
J34i29ř69í 78S47c11h51w90a44c44h
Vaz si samozřejmě neláme a těch dveří se sotva dotkne.
K12a97r15e91l 75N93o38v69á89k
„...asistent vyhýbání, asistent pro odbočování nebo varování při vystupování z vozu. Ve městě varuje Front Assist s prediktivní ochranou chodců a cyklistů opticky, akusticky a lehkým přibrzděním před možnou kolizí, a v případě nutnosti začne i automaticky brzdit.
Side Assist až na vzdálenost 70 metrů ukáže, že se zezadu blíží nebo v mrtvém úhlu jede jiný vůz.“
To je super, že už člověk nemusí čumět do zrcátek, na chodce u přechodu a hlídat si cyklisty!
J97i58ř80í 22F68e27i23x
Bude se to vůbec dát řídit ?A vypnout ? Bude to samo pořád pípat, zpomalovat, zatáčet ? Děkuji , nechci...
K52a32r56e18l 30M16a38z28a27č
To abych si studoval metodiku měření a vypočítal, jak velkou váhu má elektronika.
Když už, tak chci vědět, jak mě karoserie ochrání při střetu. To jediné mě zajímá.
M18a74r19t28i36n 93P83l19z41á61k
https://www.euroncap.com/en/results/skoda/octavia/39136
Podle všeho velmi dobře
D42a86n48i30e44l 86P72a24n44e11k
Bez reklam s kompletnim infem: https://www.euroncap.com/en/results/skoda/octavia/39136
M18i62l60a39n 40N13e16s67p79o85r
No jo, treba u motoru od dvou do trech valcu :)
P70a63v95e13l 37B65r80n65a
I z fotek do vypada dobre. Mozna by stalo za to zase trochu zvednout rychlost crashtestu...
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...