Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Škoda Octavia je nejkrásnější

  19:57aktualizováno  19:57
Itálie - země designu a krásných aut - našla zalíbení v dospělých tvarech nové Škody Octavia. Ve dvanáctém ročníku soutěže o nejkrásnější automobil světa ("L´automobile piú bella del mondo") ji vyhlásili nejkrásnější tříprostorovou novinkou tohoto roku.

Mezinárodní porota složená z umělců, architektů a kritiků umění vybírala z šedesáti aut značek ze všech koutů světa, které se v letošním roce představily.

Kupé, kabriolety, zástupci "golf-třídy", "nákupní tašky", velkoprostorová auta, "prezidentské limuzíny", supersporty... všechny se naparovaly na milánském náměstí Piazza d´Armi a snažily se co nejvíce zaujmout porotu.

Volilo se v jedenácti různých kategoriích. Každá kategorie aut má tak vlastní "miss".

Nejkrásnější tříprostorové auto (nejen pro Škoda-patrioty) je pro tento rok octavia. Mezi kombíky to je Volvo V50. Z "trpaslíků" pro město se nejvíc zalíbil Renault Modus, ze supersportů pak Lammborghini Murciélago.

Vítězové jednotlivých kategorií

Městské auto / malé auto:

Renault Modus

Střední třída (dvouprostorové):

Citroën C4

Střední třída (tříprostorové):

Škoda Octavia

Luxusní třída:

Audi A6

Kupé a kupé-kabrio:

Alfa Romeo GT

Kabriolet:

Mini Cabrio

Granturismo:

Aston Martin DB9

Supersport:

Lamborghini Murciélago

Kombi:

Volvo V50

Velkoprostorové auto:

Lancia Musa

Prototypy a koncepty:

Pininfarina Nido

Zvláštní ocenění dostaly ještě Seat Altea a Ferrari 612 Scaglietti.

Autoři: ,




Nejčtenější

Dětská sedačka s airbagy
VIDEO: Dětská autosedačka dostala airbagy, už se prodává

Každý den je podle světových statistik více než 5 500 dětí vážně zraněno při haváriích v silničním provozu. Děti mají v poměru k tělu větší hlavu než dospělí a...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Další z rubriky

Pražská taxikářka Kateřina Šenkeříková
Ženy za volantem: Milí řidiči, chceme vám říct...

Jedenadevadesátiletá královna Alžběta II. celý život jezdí autem, aniž by měla řidičák, Eliška Junková by strčila spoustu mužů za volantem do kapsy, první...  celý článek

Nissan Dayz Roox
Japonská aféra: výrobce hliníku lhal o kvalitě, automobilky mají poplach

Druhý největší výrobce oceli v Japonsku Kobe Steel se přiznal, že falšoval údaje o kvalitě některých produktů dodaných zhruba 200 společnostem. Mezi nejvíce...  celý článek

Volkswagen Golf sedmé generace prošel faceliftem.
VW upraví strategii, aby si Volkswagen, Škoda a Seat nekonkurovaly

Koncern VW chce, aby se její tři značky pro masový trh více odlišily, omezilo se tak překrývání a potlačilo napětí v rámci skupiny. Prohlásil to generální...  celý článek

Ford Galaxy 1,9 Ghia č.53.
Ford Galaxy 1,9 Ghia č.53.

r.v. 2004, naj. 212 000 km, diesel
139 000 Kč (s DPH)

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.