Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Škoda Octavia je rychlejší, než se myslelo. Jede přes 365 km/h

V disciplíně sériových aut s motorem do dvou litrů objemu není na světě rychlejšího auta. Octavia RS to dokázala na solných pláních v Bonnevillu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Janina7

24. 8. 2011 21:46
... a k čemu je toto dobré?

0 0
možnosti
E

Eclipse_GSX

24. 8. 2011 22:33
Re: ... a k čemu je toto dobré?

K čemu je dobrá rtěnka, make-up, lak na vlasy a já nevim co ještě, když ženská vypadá nejlíp po ránu a nenalíčená. Někoho to evidentně baví, tak jim to přejte a vzpomeňte si na to, až budete dělat něco "zbytečnýho":-P

0 0
možnosti
M

mogul666

23. 8. 2011 20:12
Škoda Octavia je křehká jako sklo

Měl bych strach v tom kýblu jet i sto! Vžyť se podívejte na městké stážníky v Kladně jak to dopadlo! Rv

0 0
možnosti
J

JeFFik

23. 8. 2011 20:26
Re: Škoda Octavia je křehká jako sklo

Tak si kup SUV z AAA a nalep si na něj nálepku NO FEAR

0 0
možnosti
X

xychteen

23. 8. 2011 19:25
To zas bude na místních silnicích rekordmanů

;-D

0 0
možnosti
X

xychteen

23. 8. 2011 19:27
Re: To zas bude na místních silnicích rekordmanů

...ajo on už to někdo napsal níž... tak pardon :-)

:

MMCH pořád se v koktávce řidič opakovaně bouchá do pravýho kolena? Už jsem v ní pár let neseděl...

0 0
možnosti
HR

balalajka01

23. 8. 2011 17:29
Octavka nema omezovac?

?

0 0
možnosti
C

cenzore_zdar

23. 8. 2011 18:19
Re: Octavka nema omezovac?

Omezovac je otazka softwaru v ridici jednotce - lze preprogramovat

0 0
možnosti
P

prasák

23. 8. 2011 17:24
nejlepší

Octavia je jistě nejlepší auto na světě. R^

0 0
možnosti
J

Jolika

23. 8. 2011 17:26
Re: nejlepší

A kolik jste odjezdil jinych, abyste to mohl srovnat?

0 0
možnosti
HD

Hlava dubová

23. 8. 2011 17:21
V zasade proti octavce nic nemam,

ale to zas pribude blbu na silnici, ktery si myslej, ze maj nejrychlejsi auto na svete a jizda v levem pruhu je tam montovana jako seriova vybava :-/

0 0
možnosti
J

Jolika

23. 8. 2011 17:25
Re: V zasade proti octavce nic nemam,

Jéžiši, tech je tam i tak dost, jestli pribydou dalsi, tak uz je to jen kapka v móři. Poste ceskym ridicum vyslouzili a ikdyby jich teoreticky dokoce ubylo, te hrozne povesti se cesky ridic tak honem nezbavi. Ale vetsine to asi nevadi. Jezdi jako.....zustanme radeji  v ramci slusnosti ;-D

0 0
možnosti
P

pteryx

23. 8. 2011 17:01
dmychadlo Garret

Britští tuneři jsou fakt borci.

0 0
možnosti
!

!UMPEPE

27. 8. 2011 22:34
Re: dmychadlo Garret

Jsou, ale pokus dat do auta pohon ze stihacky byl uz v roce 1995 ve specialu fordu gt90. Tenkrat to melo v12, turbo vetsi nez moje hlava a 2 obrovska turbodmychadla garret t-2. Reknu vam kdyby do toho uzasneho vozejku nedavali ty strasne blow-offy ze standartni edice pro supersporty od fordu, bylo by to jiste rychlejsi nez veyronR^

0 0
možnosti
JK

hard

23. 8. 2011 16:53
Fobie

Hlavně nemít z Fabie jakékoliv fobie. A teď vážně. Myslím, že je to pro Škodu jednoznačný úspěch.

0 0
možnosti
IJ

Inkvizitor Johny

23. 8. 2011 16:01
Nechce se mi věřit

Snad se mi ani nechce věřit, že kombinace design Škoda a 500 koní v motoru, to dokázala takle vytáhnout. Budiž to ponaučením všem tuzerům :)

1 0
možnosti
UK

události komentáře

23. 8. 2011 15:54
nadčasový design Fobie 1

mám Fobii 1 a z aut v tomto segmentu je i po 10 letech nejhezčí. Když srovnám design Fobie 1 se stejně starým Renaultem Clio, Peugeotem 206, Fiatem Uno nebo i současnými Hyundai, nevystavil bych si jejich atrapy ani na WC.

Design Fobie 1 je dokonce tak nadčasový, že i motoristický magazin http://www.driversweb.cz přirovnává profil nové Škody Vision D k Fobii 1. Podobně skvostný design má snad jen nový Renault Mégane (pominu-li přední kapotu připomínající kachní zobák a co hůře, Thálii).

0 0
možnosti
PL

renesis

23. 8. 2011 15:59
Re: nadčasový design Fobie 1

Alespon ze nesrovnavate jablka s hruskama, nybrz auta minimalne stejne obycejna, kde design jaksi postrada svoji podstatnou roli ;)

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...