Diskuze
Škoda Octavia: parádní svezení, ale ne pro rodinu
Děkujeme za pochopení.
BRK
nechápu
Tak já jsem se těšil jak si tu přečtu nádhernej článek a místo toho se mi plašej kladiva-Ten čověk kterej tohle napsal je mimo mísu.Sám tohle auto mám ,vím co má za chyby a co má za přednosti. To že nám tady píše že to není auto pro rodinu v roce 2010 to víme. Nakonec já se musím zastat i těch brzd, pravda jsou jednookruhový ale pokud jsou trubky a hadice v cajku a to jsou a dlouho budou když zmokneme tak jednou za rok :-), tak to auto brzdí jako šlak a když zadupnu všechny 4 kola nevím co víc si od brzd mužu přát.
martin
taky nechápu
Nechápu autora o co se pokouší. Je to asi jako kdyby na webu o cyklistice někdo porovnával kolo ukrajina s nějakým novým MTB. Já si jako ditě živě pamatuji, jak jsme s rodiči jeli se starou štejsnou do NDR a jak jsem dírama v podlaze koukaly na panely na jejich betonových dálnicích. Tráboše nás tam předjížděly. Prostě nádhera. V zadu půlka motoru na opravy. Ale dovezla nás všude.
honza2007
nechápu kritiku
Oktávkou jsem najezdil skutečně hodně kilometrů jako spolujezdec i jako řidič. Bylo to klasické spolehlivé auto, na svou dobu pohodlné a prostorné. Nemůžeme ji ovšem srovnávat s dnešními vozy.
Oktávkarulezz
článek jak z nosu, to se pozná odborník
hehe, autor je dost mimo. Máme doma oktávku, rv 1962 a tak zlé to zdaleka není. Největší slabinou jsou asi brzdy. Motor má, na tu dobu, poměrně slušných 37kW. Nevím jak si do oktávky sedá on, ale já se svými 188cm nemám žádný problém ani akutní nedostatek místa. Řazení pod volantem je super. Nechápu proč se od něj upustilo. Za studena se musí se sytičem, ale jakmile se motor trochu ohřeje, přede jako kotě, žádné cukání není.. ..ani za studena, naopak, spojka má poměrně dlouhý chod a rozjezdy jsou mnohem lépe ovladatelné než s se současnými spojkami VW, kdy se vše děje na dvou centimetrech pedálu. Možná by nebylo od věci oktávku trochu poštelovat.. Náhradních dílů je ještě dost. Horší je to jen s plechařinou a výfukem.
Brutus
Re: článek jak z nosu, to se pozná odborník
A kdyby si Jouda ozkoušel jak brzděj ostatní auta té doby tak by dal 2 .
makan.dacan
??
dynamika motoru4jízdní komfort4
- To je vůl a sčím to srovnával ? S moskvičem, nebo trabantem ?
rocky_krysa
Octavia
kdyby mel nekdo zajem a chtel by zkusit zazit to co, autor clanku, Octavia de Luxe z roku 1961 s cca 75 tkm mi stoji v kulne. Bez koroze, v originalnim stavu, ceka uz nekolik let na nejakeho nadsence, ktery by si ji koupil a opravil. K dispozici je i par nahradnich originalnich dilu. Jsem z ostravska. mafilipes@seznam.cz
kik
Nadhera
Tenhle vuz, jen o rok starsi, byl moje prvni auto. Na razeni pod volantem si clovek zvykne rychle, problem mi zpocatku delalo jen obracne "H" - jednicka byla u oktavek od sebe. Nadrz nebyla zamykaci, takze v aute byl vzdycky benzin jen tak na dojeti k pumpe. Diky tomu, ze strejda byl automechanik, tak me to auto nikdy ve stychu nenechalo. Krasne se na to vzpomina:)))))
diceman
Re: Nadhera
a to startování klikou aby se šetřila baterka, nebo jen tak pro diváky, prostě paráda - nostalgie,. na výlety s felicií z roku 1960 - ještě bez křidýlek - se nedá zapomenout
hugo
kára
z Octavek se dřív dělali trakturky, my jsme si z ní udělali jako mladý buginu, protože má rám, sundá se kastle, řízne se rám i kardanka a pokrátí se to, asi o metr, pak jsme ubrali lisťáky, otočili disky do široka, navařili rám, přidělali sedačky a hurá do akce, pěkně jsme se s tím vyřádili a myslím že to byla nejlepší bugina kdy vyrobená ve vsi
rudastraka
????
nechapu jestli to ma bejt kritika, nebo naopak pochvala pro veterana.
me to pripada skoro jako srovnani s dnesnima autama a tedy kritika
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...