Diskuze

Škoda Octavia: parádní svezení, ale ne pro rodinu

Škoda Octavia ve své moderní podobě jezdí po silnicích ve druhé generaci. Jak se jezdí s její stejnojmennou babičkou z roku 1962?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

BRK

28. 6. 2007 0:25
nechápu

Tak já jsem se těšil jak si tu přečtu nádhernej článek a místo toho se mi plašej kladiva-Ten čověk kterej tohle napsal je mimo mísu.Sám tohle auto mám ,vím co má za chyby a co má za přednosti. To že nám tady píše že to není auto pro rodinu v roce 2010 to víme;-O. Nakonec já se musím zastat i těch brzd, pravda jsou jednookruhový ale pokud jsou trubky a hadice v cajku a to jsou a dlouho budou když zmokneme tak jednou za rok :-), tak to auto brzdí jako šlak a když zadupnu všechny 4 kola nevím co víc si od brzd mužu přát.

0 0
možnosti

martin

8. 4. 2007 16:30
taky nechápu

Nechápu autora o co se pokouší. Je to asi jako kdyby na webu o cyklistice někdo porovnával kolo ukrajina s nějakým novým MTB. Já si jako ditě živě pamatuji, jak jsme s rodiči jeli se starou štejsnou do NDR a jak jsem dírama v podlaze koukaly na panely na jejich betonových dálnicích. Tráboše nás tam předjížděly. Prostě nádhera. V zadu půlka motoru na opravy. Ale dovezla nás všude.

0 0
možnosti

honza2007

2. 4. 2007 15:07
nechápu kritiku

Oktávkou jsem najezdil skutečně hodně kilometrů jako spolujezdec i jako řidič. Bylo to klasické spolehlivé auto, na svou dobu pohodlné a prostorné. Nemůžeme ji ovšem srovnávat s dnešními vozy. ;-D;-O

0 0
možnosti

Oktávkarulezz

27. 3. 2007 14:51
článek jak z nosu, to se pozná odborník

hehe, autor je dost mimo. Máme doma oktávku, rv 1962 a tak zlé to zdaleka není. Největší slabinou jsou asi brzdy. Motor má, na tu dobu, poměrně slušných 37kW. Nevím jak si do oktávky sedá on, ale já se svými 188cm nemám žádný problém ani akutní nedostatek místa. Řazení pod volantem je super. Nechápu proč se od něj upustilo. Za studena se musí se sytičem, ale jakmile se motor trochu ohřeje, přede jako kotě, žádné cukání není.. ..ani za studena, naopak, spojka má poměrně dlouhý chod a rozjezdy jsou mnohem lépe ovladatelné než s se současnými spojkami VW, kdy se vše děje na dvou centimetrech pedálu. Možná by nebylo od věci oktávku trochu poštelovat.. Náhradních dílů je ještě dost. Horší je to jen s plechařinou a výfukem.

0 0
možnosti

Brutus

28. 3. 2007 7:13
Re: článek jak z nosu, to se pozná odborník

A kdyby si Jouda ozkoušel jak brzděj ostatní auta té doby tak by dal 2 :-/.

0 0
možnosti

makan.dacan

27. 3. 2007 14:20
??

dynamika motoru4jízdní komfort4

;-D - To je vůl a sčím to srovnával ? S moskvičem, nebo trabantem ?

0 0
možnosti

charlie

29. 3. 2007 8:43
Re: ??

ne s fábíí 1,2 HTP

0 0
možnosti

rocky_krysa

27. 3. 2007 11:03
Octavia

kdyby mel nekdo zajem a chtel by zkusit zazit to co, autor clanku, Octavia de Luxe z roku 1961 s cca 75 tkm mi stoji v kulne. Bez koroze, v originalnim stavu, ceka uz nekolik let na nejakeho nadsence, ktery by si ji koupil a opravil. K dispozici je i par nahradnich originalnich dilu. Jsem z ostravska. mafilipes@seznam.cz 

0 0
možnosti

kik

27. 3. 2007 10:07
Nadhera

Tenhle vuz, jen o rok starsi, byl moje prvni auto. Na razeni pod volantem si clovek zvykne rychle, problem mi zpocatku delalo jen obracne "H" - jednicka byla u oktavek od sebe. Nadrz nebyla zamykaci, takze v aute byl vzdycky benzin jen tak na dojeti k pumpe. Diky tomu, ze strejda byl automechanik, tak me to auto nikdy ve stychu nenechalo. Krasne se na to vzpomina:)))))

0 0
možnosti

diceman

18. 4. 2007 19:55
Re: Nadhera

a to startování klikou aby se šetřila baterka, nebo jen tak  pro  diváky,  prostě  paráda - nostalgie,. na výlety s felicií z roku 1960 - ještě bez křidýlek -  se nedá zapomenout !R^R^R^;-D 

0 0
možnosti

hugo

27. 3. 2007 9:50
kára

z Octavek se dřív dělali trakturky, my jsme si z ní udělali jako mladý buginu, protože má rám, sundá se kastle, řízne se rám i kardanka a pokrátí se to, asi o metr, pak jsme ubrali lisťáky, otočili disky do široka, navařili rám, přidělali sedačky a hurá do akce, pěkně jsme se s tím vyřádili a myslím že to byla nejlepší bugina kdy vyrobená ve vsi ;-D

0 0
možnosti

PetaP

27. 3. 2007 9:14
zaslouží pozornost...

To je aspoň auto!! R^

0 0
možnosti

rudastraka

27. 3. 2007 8:27
????

nechapu jestli to ma bejt kritika, nebo naopak pochvala pro veterana.

me to pripada skoro jako srovnani s dnesnima autama a tedy kritika

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...