Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

PRVNÍ VIDEO: Podívejte se, jak Škoda Octavia RS 230 řádí na okruhu

  11:35aktualizováno  11:35
Slovakiaring (Orechová Potoň) - Nejrychlejší octavia všech dob už je v prodeji. První kusy vyrazí na silnici každým dnem. Model označený RS 230 bude mít 230 koní, tedy o deset koní více než běžné RS, a pojede rychlostí až 250 km/h. Podívejte se, jak jí to jde na okruhu.

Dvoulitrový benzinový čtyřválec s výkonem 169 kW (230 k) dokáže vylepšenou Octavii RS rozjet z nuly na 100 km/h za 6,7 sekundy.

Jako první vůz značky má Octavia RS 230 v sériové výbavě diferenciál s elektrohydraulicky řízenou svorností, který umožní větší razanci při průjezdech zatáčkami.

Může vás zajímat

Škoda Octavia 1.9 TDI 2009

Škoda Octavia 1.9 TDI 2009

Cena 267.000,-Kč včetně DPH

Více na Automodul.cz.

Octavia RS třetí generace slaví obrovské úspěchy. V celosvětovém měřítku tvoří provedení RS třináct procent prodejů. Octavii třetí generace v provedení RS uvedla Škoda na trh v červenci roku 2013. Za dva roky jich prodala 57 tisíc.

Od roku 2000 se prodalo přes 163 tisíc Octavií RS všech tří generací. „Od roku 2000 do dneška se v ČR prodalo přes 6 600 RS,“ říká pro iDNES.cz Vítek Pelc ze Škody Auto. „První generace se ročně v Česku prodávalo průměrně 68 kusů, druhé generace kolem 500 kusů ročně. Ve třetí generaci je to ale 2 500 Octavií RS za rok.“

Za prvních osm měsíců letošního roku se v Česku prodalo 1 900 kusů Octavií RS. „Šedesát procent prodejů tvoří varianta kombi a stejný podíl má i naftové provedení,“ dodává Pelc. Čekací lhůta je stejně jako na ostatní provedení Octavie, tedy 12 - 15 týdnů.

Za provedení RS 230 se připlácí 75 tisíc korun. Základní cena je tedy 726 900 korun. Auta se dají objednávat od letošního července. První jízdní dojmy s nejrychlejší octavií všech dob čtěte zítra na iDNES.cz.





Nejčtenější

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Ferdinand Porsche se svým zkušebním, nejúspěšnějším vozem Volkswagen Brouk
Vychází kniha o Porscheho začátcích pod hákovým křížem

Pro Ferdinanda Porscheho bylo bodem zvratu setkání s Adolfem Hitlerem. Po špatných obchodech byl automobilový inženýr značně zadlužený, když v květnu roku 1933...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Další z rubriky

Nissan Qashqai
Qashqai slaví deset let, láká na luxusní detaily a neustálé inovace

Udržet se na vrcholu je ještě těžší než se na něj dostat. Proto Nissan společně s faceliftem modelu Qashqai rovnou slibuje další vylepšení.  celý článek

Ford Ranger doublecab 2.2 TDCI
Ford Ranger je stylový pracant. Nezaváhá ani na dlouhé expedici

Pick-upy už dávno nejsou jen pracovní auta pro farmáře a stavaře, prodělávají vývoj a podobně jako off-roady přidávají na komfortu. Jsou uhlazenější a...  celý článek

Toyota Yaris
Emisní normy znovu škrtí motory, důkazem je nová Toyota Yaris

Každá nová přísnější ekonorma přináší určité přiškrcení elánu nových motorů, které ji musí respektovat. V současnosti přichází čas nové revize normy Euro 6...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.