Diskuze
Octavia RS je nečekaný hit. Po vylepšení má LED světla a koně navíc
Děkujeme za pochopení.
J34i23n95d77ř14i50c91h 47M12i33t81t55e29r
To přibržďování kol v zatáčce mi přijde technicky zaostalé řešení. Vyšší opotřebení brzd, plýtvání výkonem, vyšší spotřeba.
L81a66d72i69s66l17a79v 89K78a65l66o41u50s
Obávám se, že je to přesně naopak. Svornost nápravy lze zajistit budˇ mechanicky, nebo elektronicky. V případě mechanického to jde např. pomocí diferenciálu Torsen, ten však způsobuje ztráty mechanické. Pokud se to provádí elektronicky, tak se svornost zajistí přibržděním kola na vnitřní straně oblouku. Ztráty elektronické varianty budou nižší, než u Torsenu. Např. SUBARU Impreza STI WRX, tam jsou torseny 2, jeden vpředu a druhý vzadu. Svornost mezi nápravami je pomocí elektrohydraulicky ovládané viskózní spojky. Ta definuje přenos kroutícího momentu mezi přední a zadní nápravou od 10 do 90 % a to si nastavuje řidič/pilot sám. Tady se ztráty moc neřeší, protože výkon motoru ve standardu je 300 koní. Obyčejná SUBARU jezdí s elektronicky řízenou svorností a svornost mezi nápravami je realizována viskózní spojkou nastavenou trvale 50/50 %.
P25e92t50r 26S66v68a17č68i24n96a
Přesně tak, včera jsem oktávku prohlížel zblízka a je to úplně v pohodě, na fotkách se mi to vůbec nezdálo.
V21á26c22l19a26v 41M11e68d74e65k
Mám úplně stejný dojem. Při pohledu na fotky jsem se děsil chvíle, kdy svoji stávající O3 vrátím leasingovce, a dostanu místo ní novou. Ale naživo mě ty obavy přešly. To auto opravdu vypadá líp, než na fotkách.
J96a64n 48D67l85o17u66h55ý
Za uspechem hledej diesel. Nic vic... kdyby v tom byl pouze benzin, temer nikdo ze "sporilku" co chtej "rychlou karu" by si to nekoupil ;-)
P25a85v22e23l 51B74o58u49d94a
V tom nadpise je asi chyba.
Nemělo tam být "nečekaný shit"?
Protože když vidím ty přední světla, chce se mi blít...
J70i72ř47í 64S97c65h84w13a59c53h
V tvém příjmení je asi chyba B -> J ?
P81a40v58e11l 60B24o66u68d74a
V tom nadpise je asi chyba.
Nemělo tam být " nečekaný shit?"
Protože když vidím ty přední světla, chce se mi blejt...
K63a71r42e71l 78B92l53á87h52a
To nebude těmi světly ale asi jste něco špatného snědl
J83o22s72e19f 45V22o95s82i17c92k40y
Pri brzdeni si chuligansky prska do vyfuku . . . moc dulezite, aby pri brzdeni sel do vyfuku benzin
L79a76d46i25s10l79a76v 65H84a60š98k84a
Na to naše domácí ploužení bohatě stačí i auto do 250 kobyl...devadesát a 130 v hodině je prostě sranda mač i pro mnohem slabší vozy a předjetí na dálnici není třeba extra akcelerace a předjetí fóbie na okresce tzn ze 70-80 na 130 a zařadit se, je malina i pro starší naftu s 96 kw...
ale jinak proč ne
R16o83m85a32n 38Š11e67s70t53á76k
Pokud už bych chtěl koncernový "sporťák", tak byćh volil Seat Leon Cupra. Stejný benzínový motor 2,0 TSI má 300 koní a volitelně je k němu 4x4.
J41a28r47o80s72l93a46v 15D77r16o73z37d
Cupra je dobra volba, ale 4x4 bych se vyhnul, to reseni, co pouziva koncern (mimo Audi), je pro sportovni jizdu za trest. Hodi se to tak kdyz nekde zapadnes ve snehu. Ale v zatacce bude vzdy rychlejsi a ridicsky citelnejsi Cupra s pohonem na predek a samosvorem, nez kterakoli koncernova ctyrkolka.
J93a85r35o26s70l98a26v 86D13r91o84z37d
Me se libi a tech 230 koni uz zacina byt trochu zajimavych. Drivejsich 200 koniku bylo precijen dost malo.
Nedavno jsem projizdel Renault Megane III RS Cup a nejaky manik v dvojkove Octavii RS se mnou zkousel zavodit, nalepil se mi na kufr a probliknul me. Po seslapnuti plynu se mi ale zacal v zrcatku zmensovat tak rychle, az mi ho bylo lito.
P65e34t58r 88H66o80r48á31k
Takže napřed jedeš jak podělaný a když tě někdo dojede, tak začneš závodit, aby tě někdo náhodou nepřejel. Takové mám nejradši.
J85a12n 45K28o77s
Hodně pomáhá vymazlený systém XDS plus...
Tyhle výrazy u techniky?
Kdo to kde mazlil, jak dlouho, každé auto zvlášť, žena-muž ...a jak se projevuje nedomazlenost?
M29i17r81e29k 78G81a91j21e77r
To byste se divil, jak se dokazi technici se svymi vytvory mazlit! A ze je to pak na vysledku k poznani, to vam garantuju.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!