Diskuze
Octavia RS je nečekaný hit. Po vylepšení má LED světla a koně navíc
Děkujeme za pochopení.
J19i60n36d66ř82i52c60h 87M85i28t13t37e67r
To přibržďování kol v zatáčce mi přijde technicky zaostalé řešení. Vyšší opotřebení brzd, plýtvání výkonem, vyšší spotřeba.
L61a38d29i31s76l56a58v 64K27a92l53o83u74s
Obávám se, že je to přesně naopak. Svornost nápravy lze zajistit budˇ mechanicky, nebo elektronicky. V případě mechanického to jde např. pomocí diferenciálu Torsen, ten však způsobuje ztráty mechanické. Pokud se to provádí elektronicky, tak se svornost zajistí přibržděním kola na vnitřní straně oblouku. Ztráty elektronické varianty budou nižší, než u Torsenu. Např. SUBARU Impreza STI WRX, tam jsou torseny 2, jeden vpředu a druhý vzadu. Svornost mezi nápravami je pomocí elektrohydraulicky ovládané viskózní spojky. Ta definuje přenos kroutícího momentu mezi přední a zadní nápravou od 10 do 90 % a to si nastavuje řidič/pilot sám. Tady se ztráty moc neřeší, protože výkon motoru ve standardu je 300 koní. Obyčejná SUBARU jezdí s elektronicky řízenou svorností a svornost mezi nápravami je realizována viskózní spojkou nastavenou trvale 50/50 %.
P93e68t13r 42S59v54a84č15i16n20a
Přesně tak, včera jsem oktávku prohlížel zblízka a je to úplně v pohodě, na fotkách se mi to vůbec nezdálo.
V20á87c70l56a27v 35M30e52d80e85k
Mám úplně stejný dojem. Při pohledu na fotky jsem se děsil chvíle, kdy svoji stávající O3 vrátím leasingovce, a dostanu místo ní novou. Ale naživo mě ty obavy přešly. To auto opravdu vypadá líp, než na fotkách.
J98a46n 44D47l85o97u37h91ý
Za uspechem hledej diesel. Nic vic... kdyby v tom byl pouze benzin, temer nikdo ze "sporilku" co chtej "rychlou karu" by si to nekoupil ;-)
V81á82c18l75a66v 28M82e84d53e81k
ani ne tak spořílků, jako fleetu
P81a55v32e19l 20B88o85u12d46a
V tom nadpise je asi chyba.
Nemělo tam být "nečekaný shit"?
Protože když vidím ty přední světla, chce se mi blít...
J90i71ř11í 12S87c14h94w31a68c94h
V tvém příjmení je asi chyba B -> J ?
P72a55v56e22l 48B37o37u79d94a
V tom nadpise je asi chyba.
Nemělo tam být " nečekaný shit?"
Protože když vidím ty přední světla, chce se mi blejt...
K88a98r52e45l 98B97l13á26h76a
To nebude těmi světly ale asi jste něco špatného snědl
J37o34s57e10f 94V89o11s94i80c79k29y
Pri brzdeni si chuligansky prska do vyfuku . . . moc dulezite, aby pri brzdeni sel do vyfuku benzin
L70a95d23i89s79l35a34v 42H82a80š81k19a
Na to naše domácí ploužení bohatě stačí i auto do 250 kobyl...devadesát a 130 v hodině je prostě sranda mač i pro mnohem slabší vozy a předjetí na dálnici není třeba extra akcelerace a předjetí fóbie na okresce tzn ze 70-80 na 130 a zařadit se, je malina i pro starší naftu s 96 kw...
ale jinak proč ne
R89o22m47a47n 36Š11e14s83t87á28k
Pokud už bych chtěl koncernový "sporťák", tak byćh volil Seat Leon Cupra. Stejný benzínový motor 2,0 TSI má 300 koní a volitelně je k němu 4x4.
J93a44r46o71s60l65a21v 53D55r57o59z33d
Cupra je dobra volba, ale 4x4 bych se vyhnul, to reseni, co pouziva koncern (mimo Audi), je pro sportovni jizdu za trest. Hodi se to tak kdyz nekde zapadnes ve snehu. Ale v zatacce bude vzdy rychlejsi a ridicsky citelnejsi Cupra s pohonem na predek a samosvorem, nez kterakoli koncernova ctyrkolka.
J28a12r39o55s29l71a78v 82D92r55o51z48d
Me se libi a tech 230 koni uz zacina byt trochu zajimavych. Drivejsich 200 koniku bylo precijen dost malo.
Nedavno jsem projizdel Renault Megane III RS Cup a nejaky manik v dvojkove Octavii RS se mnou zkousel zavodit, nalepil se mi na kufr a probliknul me. Po seslapnuti plynu se mi ale zacal v zrcatku zmensovat tak rychle, az mi ho bylo lito.
P52e62t67r 78H74o44r81á52k
Takže napřed jedeš jak podělaný a když tě někdo dojede, tak začneš závodit, aby tě někdo náhodou nepřejel. Takové mám nejradši.
J52a17n 74K67o31s
Hodně pomáhá vymazlený systém XDS plus...
Tyhle výrazy u techniky?
Kdo to kde mazlil, jak dlouho, každé auto zvlášť, žena-muž ...a jak se projevuje nedomazlenost?
M34i33r58e66k 93G45a18j80e81r
To byste se divil, jak se dokazi technici se svymi vytvory mazlit! A ze je to pak na vysledku k poznani, to vam garantuju.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...