Mladoboleslavská Škoda Auto vyrobila pro ministry octavie s prodlouženým rozvorem, aby měli více pohodlí na zadních sedadlech. Stejná úprava by pomohla v cestování i tělesně postiženým lidem. U Škody Octavia je výborný velký kufr. Ten byl navíc u testovaného vozu vybaven malým jeřábem, který během testu zvedl do prostoru pro zavazadla leccos: vozík, pytle cementu, kočárek i basu piva. Pomůcka stojí necelých deset tisíc korun, které formou příspěvku hradí stát. Snad jedinou nevýhodou kufru octavie je jeho těžké víko. U testovaného vozu, který měl za sebou 80 tisíc kilometrů, ztěžovaly zavírání pátých dveří také unavené plynové vzpěry. Poutko sloužící k zavírání kufru si každý vozíčkář musí upravit podle svých potřeb. Za volantem se cítí imobilní řidič dobře i díky pohodlným sedačkám s dobrým bočním vedením, jež je pro postiženého důležitější než u zdravých lidí. Horší momenty přináší nastupování a vystupování z octavie. Přes rozměrný práh je cesta pro více postiženého člověka hodně namáhavá. Naopak mnoho vozíčkářů - majitelů octavií si chválí pevné aretační body zadních dveří, které ulehčují manipulaci s vozíkem při nakládání i vykládání. Dobrý dojem zanechalo ruční ovládání s elektronickou spojkou a plynem. Jediným nedostatkem je prodleva plynu, která se u ručního ovládání zdá ještě delší než u běžného akcelerátoru v pedálu. Handicap se citelně projevuje především při parkování nebo jízdě v koloně. Při státním příspěvku a odečtení daně lze nejlevnější Škodu Octavia 1.4 pořídit za 186 tisíc korun. Kdo chce verzi kombi a k tomu úsporný naftový motor 1.9 SDI, ten zaplatí 246 tisíc korun, slabší ze dvou turbodieselů 1.9 TDI přijde na 299 tisíc korun.
Škoda Octavia: velký kufr vylepšil malý jeřáb
Mladoboleslavská Škoda Auto vyrobila pro ministry octavie s prodlouženým rozvorem, aby měli více pohodlí na zadních sedadlech. Stejná úprava by pomohla v cestování i tělesně postiženým lidem. U Škody Octavia je výborný velký kufr. Ten byl navíc u testovaného vozu vybaven malým jeřábem, který během testu zvedl do prostoru pro zavazadla leccos: vozík, pytle cementu, kočárek i basu piva. Pomůcka stojí necelých deset tisíc korun, které formou příspěvku hradí stát. Snad jedinou nevýhodou kufru octavie je jeho těžké víko. U testovaného vozu, který měl za sebou 80 tisíc kilometrů, ztěžovaly zavírání pátých dveří také unavené plynové vzpěry. Poutko sloužící k zavírání kufru si každý vozíčkář musí upravit podle svých potřeb. Za volantem se cítí imobilní řidič dobře i díky pohodlným sedačkám s dobrým bočním vedením, jež je pro postiženého důležitější než u zdravých lidí. Horší momenty přináší nastupování a vystupování z octavie. Přes rozměrný práh je cesta pro více postiženého člověka hodně namáhavá. Naopak mnoho vozíčkářů - majitelů octavií si chválí pevné aretační body zadních dveří, které ulehčují manipulaci s vozíkem při nakládání i vykládání. Dobrý dojem zanechalo ruční ovládání s elektronickou spojkou a plynem. Jediným nedostatkem je prodleva plynu, která se u ručního ovládání zdá ještě delší než u běžného akcelerátoru v pedálu. Handicap se citelně projevuje především při parkování nebo jízdě v koloně. Při státním příspěvku a odečtení daně lze nejlevnější Škodu Octavia 1.4 pořídit za 186 tisíc korun. Kdo chce verzi kombi a k tomu úsporný naftový motor 1.9 SDI, ten zaplatí 246 tisíc korun, slabší ze dvou turbodieselů 1.9 TDI přijde na 299 tisíc korun.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
Specialista na controlling - HO, dovolená navíc #x4FEf
INDEX NOSLUŠ s.r.o.
Plzeňský kraj
nabízený plat:
40 000 - 50 000 Kč