Diskuze
Dobrá alternativa za TDI. Octavia na zemní plyn
Děkujeme za pochopení.
R54o40b41e81r68t 59S98e57d19l51á19r
Na svojom poslednom aute som na LPG najazdil vyše 220 tis km.... natankujem kde potrebujem / teda okrem Rakuska / ...ja za seba nejak CNG nie.... aspoň pri terajšej infraštruktúre.... inak s LPG maximálna spokojnosť
A22l32e51š 42L77i83s25o55v66s70k18ý
Je srandovní, jak v každém článku musí být povinně připomenuto, že nafta v autech skončí :-)
O92n77d79ř35e41j 83N65o17v98á80k
Čtyř oká maska je hnus, který před lety zkusil mercedes a rychle toho nechal ....
vždycky si vzpomenu na ty fotky zvířat několik let po Černobylu ... přesně takhle měli znetvořené oči po působení radioaktivity ...
O57n37d63ř35e72j 88F38r21a11n57c
A opět se srovnávají provozní náklady paliva nezatíženého spotřební daní (CNG) s palivy zatíženými spotřební daní (benzín a nafta). Z čehopak asi stát potom bude udržovat silnice, až budeme všichni jezdit na CNG?
O67n91d87ř39e36j 42N83o23v70á91k
až budeme všichni jezdit na CNG, tak bude zatíženo spotřební daní stejně, jako dnes benzín či nafta ...
J16a45n 47D63l12o42u27h25ý
Cili opet to jezdi za vice penez, nez kdyby to papalo LPG a to se vyplati! Vlastne skodovka ma posledni motor s neprimym vstrikem pouze v Citigo a mozna ve fabii je jeste MPIcko, cili nejen proto tlaci CNG Videl jsem jak vypada VW Touran CNG po 8 letech provozu. Zrezavele nadrze, zatuhle ventily: oprava za 100 000kc !!! Zajimave, ze stejne auto na LPG ma problem akorat s tim, ze po 10 letech mu propadne zkouska na tlakovou nadrz a jeji vymena stoji cca 5000kc Cili CNG? Diky nechci.
M52i37c88h84a68l 25H69r87u55b13o54š
Mam TSI s LPG takze ma CNG netrapi
E19r12i26k 15F47e52r91e56n70c
Dobrou alternativou bude len dovtedy, kym sa nerozlozi na prvocinitele ako tento VW v Nemecku. Prozaicky dovod korozia a zbabrane osetrenie povrchu od VW. A ignorovanie problemu zo strany VW.
T93o24m73á74š 21Z89e10m33a39n
Super, do doby než budete chtít použít podzemní garáž..
J23a28n 98D14l40o13u13h70ý
Nevim jak vy, ale pokud si postavite garaz pod zemi podle platnych ceskych norem, tak tam CNG auto parkovat muze. CNG se rozptyluje do vsech smeru nazimco LPG je tezsi nez vzduch a zustava "pri zemi" a potrebuje komplikovanejsi odvetravani, coz v cesku nikdo nechce stavet, pritom by stacilo jedna vyhlaska stavebniho uradu a developer by to tak proste stavet MUSEL. V nemecku s tim zadny problem neni a lze v garazich pod zemi parkovat LPG/CNG. To jenom cesi zase setri tam, kde to nema smysl
T94o66m66á47š 25V13a28l41d25e58r
dnes ráno mi smrděly hned tři nafťáky puštěný na volnoběh cca 10 až 15 minut. Nechápu trotly co si ničí takto své vozy. A hlavně zasmradí celé okolí. Zvláště je "miluji" u škol a u školek, kde se pohybují děti a smrdí jim to přímo do obličeje. Už se těším, aby těmto individuím diesely zakázali plošně používat ve městech.
J49a69k53u96b 85M77e62l76í93š68e90k
Ano, toto je bezohlednost nejvyššího řádu. Už aby zmizely.
J39i27r42k83a 54H14o71n23c12ů
Mám takový dojem, ale možná je to jen můj pocit, že čerpačky CNG přibývají daleko pomaleji, než kdysi ty na LPG.
S76t41a29n61i13s37l76a58v 70N91ý57v83l74t
Ano lpg je lepsi dnes, nafouknete si nadrz na kazde druhe benzince.
M88a10r68e31k 23J36a76n36e18č12k29a
Kdo je zvyklej na výhody LPG, ten bude s CNG trpět. Pro koho to bude první zplynovaný vůz a nemá to s čím porovnat bude spokojen za předpokladu:
1. bude mít v okolí dost CNG čerpaček
2. nebude mu činit problém si zajíždět a hledat při cestování CNG čerpačky
3. nebude mu vadit pidi dojezd cca. 330km na nádrž CNG
4. delší návratnost CNG vůči LPG nástavbě
5. nebude mu vadit dosti velký plnící tlak a tím spojený i zvukový projev při tankování CNG
6. menší životnost zadní nápravy
7. popřípadě jiné souvislosti dané typem nástavby (tovární nebo dodělávaná), typem a hmotností CNG nádrží (kompozit nebo ocel) a také zmenšení místa v kufru, výkonem motoru a jeho citelnějším snížením, na čemž se podepíše i výrazně větší hmotnost vozu na jeho zadní nápravě
8. najezdí ročně minimálně 12-15tkm kvůli rozumné době návratnosti
Pokud tohle všechno někdo dokáže překousnout, je to pro něj přijatelná náhrada.
T77o34m81á91š 20V40a15l39d48e26r
Běžně jezdím do 350 km. Velice méně často nad 500 km v jednom tahu. Takže žádný problém. Hmotnost není takový problém při optimální konstrukci zástavby nádrže. Roční nájezd také ne. (jinak by to nemělo smysl). Jediný problém je sehnat solidní vůz za přijatelné peníze a nemožnost parkovat v krytých garážích. A to poslední, co se řeší na prvním místě. jestli mám v bydlišti nějakou CNG čerpačku. Jinak to opravdu nemá smysl.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Prodej lesního pozemku k rekreačnímu využití.
Chyňava, okres Beroun
2 055 900 Kč