Diskuze
Dobrá alternativa za TDI. Octavia na zemní plyn
Děkujeme za pochopení.
R46o10b11e93r89t 61S30e10d35l95á59r
Na svojom poslednom aute som na LPG najazdil vyše 220 tis km.... natankujem kde potrebujem / teda okrem Rakuska / ...ja za seba nejak CNG nie.... aspoň pri terajšej infraštruktúre.... inak s LPG maximálna spokojnosť
A56l35e70š 11L13i54s40o75v48s54k32ý
Je srandovní, jak v každém článku musí být povinně připomenuto, že nafta v autech skončí :-)
O37n26d87ř49e33j 45N69o22v12á88k
Čtyř oká maska je hnus, který před lety zkusil mercedes a rychle toho nechal ....
vždycky si vzpomenu na ty fotky zvířat několik let po Černobylu ... přesně takhle měli znetvořené oči po působení radioaktivity ...
O48n25d26ř21e33j 61F78r62a22n38c
A opět se srovnávají provozní náklady paliva nezatíženého spotřební daní (CNG) s palivy zatíženými spotřební daní (benzín a nafta). Z čehopak asi stát potom bude udržovat silnice, až budeme všichni jezdit na CNG?
O46n49d73ř81e46j 95N57o26v96á21k
až budeme všichni jezdit na CNG, tak bude zatíženo spotřební daní stejně, jako dnes benzín či nafta ...
J57a82n 97D44l69o92u37h95ý
Cili opet to jezdi za vice penez, nez kdyby to papalo LPG a to se vyplati! Vlastne skodovka ma posledni motor s neprimym vstrikem pouze v Citigo a mozna ve fabii je jeste MPIcko, cili nejen proto tlaci CNG Videl jsem jak vypada VW Touran CNG po 8 letech provozu. Zrezavele nadrze, zatuhle ventily: oprava za 100 000kc !!! Zajimave, ze stejne auto na LPG ma problem akorat s tim, ze po 10 letech mu propadne zkouska na tlakovou nadrz a jeji vymena stoji cca 5000kc Cili CNG? Diky nechci.
M62i30c35h88a65l 75H47r76u13b30o30š
Mam TSI s LPG takze ma CNG netrapi
E12r77i64k 27F28e93r92e67n74c
Dobrou alternativou bude len dovtedy, kym sa nerozlozi na prvocinitele ako tento VW v Nemecku. Prozaicky dovod korozia a zbabrane osetrenie povrchu od VW. A ignorovanie problemu zo strany VW.
T77o31m32á47š 42Z64e76m57a52n
Super, do doby než budete chtít použít podzemní garáž..
J35a22n 13D76l64o30u44h21ý
Nevim jak vy, ale pokud si postavite garaz pod zemi podle platnych ceskych norem, tak tam CNG auto parkovat muze. CNG se rozptyluje do vsech smeru nazimco LPG je tezsi nez vzduch a zustava "pri zemi" a potrebuje komplikovanejsi odvetravani, coz v cesku nikdo nechce stavet, pritom by stacilo jedna vyhlaska stavebniho uradu a developer by to tak proste stavet MUSEL. V nemecku s tim zadny problem neni a lze v garazich pod zemi parkovat LPG/CNG. To jenom cesi zase setri tam, kde to nema smysl
T75o90m19á61š 10V24a22l49d65e67r
dnes ráno mi smrděly hned tři nafťáky puštěný na volnoběh cca 10 až 15 minut. Nechápu trotly co si ničí takto své vozy. A hlavně zasmradí celé okolí. Zvláště je "miluji" u škol a u školek, kde se pohybují děti a smrdí jim to přímo do obličeje. Už se těším, aby těmto individuím diesely zakázali plošně používat ve městech.
J97a24k18u25b 25M86e41l96í87š56e10k
Ano, toto je bezohlednost nejvyššího řádu. Už aby zmizely.
J97i88r33k29a 93H17o98n10c98ů
Mám takový dojem, ale možná je to jen můj pocit, že čerpačky CNG přibývají daleko pomaleji, než kdysi ty na LPG.
S95t82a81n83i91s82l68a68v 32N32ý30v25l20t
Ano lpg je lepsi dnes, nafouknete si nadrz na kazde druhe benzince.
M54a68r27e96k 86J89a33n33e56č64k17a
Kdo je zvyklej na výhody LPG, ten bude s CNG trpět. Pro koho to bude první zplynovaný vůz a nemá to s čím porovnat bude spokojen za předpokladu:
1. bude mít v okolí dost CNG čerpaček
2. nebude mu činit problém si zajíždět a hledat při cestování CNG čerpačky
3. nebude mu vadit pidi dojezd cca. 330km na nádrž CNG
4. delší návratnost CNG vůči LPG nástavbě
5. nebude mu vadit dosti velký plnící tlak a tím spojený i zvukový projev při tankování CNG
6. menší životnost zadní nápravy
7. popřípadě jiné souvislosti dané typem nástavby (tovární nebo dodělávaná), typem a hmotností CNG nádrží (kompozit nebo ocel) a také zmenšení místa v kufru, výkonem motoru a jeho citelnějším snížením, na čemž se podepíše i výrazně větší hmotnost vozu na jeho zadní nápravě
8. najezdí ročně minimálně 12-15tkm kvůli rozumné době návratnosti
Pokud tohle všechno někdo dokáže překousnout, je to pro něj přijatelná náhrada.
T42o15m17á23š 48V66a71l25d41e34r
Běžně jezdím do 350 km. Velice méně často nad 500 km v jednom tahu. Takže žádný problém. Hmotnost není takový problém při optimální konstrukci zástavby nádrže. Roční nájezd také ne. (jinak by to nemělo smysl). Jediný problém je sehnat solidní vůz za přijatelné peníze a nemožnost parkovat v krytých garážích. A to poslední, co se řeší na prvním místě. jestli mám v bydlišti nějakou CNG čerpačku. Jinak to opravdu nemá smysl.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Prodej, chata, 64 m2, Hůrka - Horní Planá
Horní Planá, okres Český Krumlov
3 100 000 Kč