Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Jízdní řád Škody: hybridní octavia pro Čínu a crossover velikosti fabie

  11:42aktualizováno  11:42
Škoda Auto plánuje na začátku příštího roku vyjet s modernizovanou octavií třetí generace. Novou tvář stěžejního modelu nejspíš představí ještě před březnovým autosalonem v Ženevě. Nová generace kompaktního SUV Yeti pak bude mít premiéru až na podzim na autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem.

Škoda v polovině roku zahájila provoz Digitální laboratoře, která má vyvíjet nové aplikace pro její vozy a hledat nové obchodní příležitosti v oblasti digitalizace. | foto: Škoda

Octavii čekají novinky: u faceliftu bude hlavní viditelná změna v podobě dělených předních světlometů (více čtěte zde), lehce pozměněná bude i záď, ale auto má hlavně dostat další elektronickou výbavu, kterou disponuje Škoda Superb nebo Kodiaq.

Škoda Yeti by měl být zcela nový vůz s většími rozměry proti stávající generaci. Vyrábět se bude spolu se svým dvojčetem Seatem Ateca v Kvasinách. Modelovou ofenzivu Škody příští rok doplní modernizované verze vozů Citigo a Rapid. Uvedly to důvěryhodné zdroje z automobilky.

Příští rok modernizace, za dva roky první hybrid

V roce 2018 přijde na řadu modernizovaná fabie a ještě v tomto roce nebo o rok později by se měla objevit verze kupé velkého SUV Kodiaq. Kupé se sníženou zádí bude určitě k dispozici pro čínský trh, ale automobilka zvažuje i nasazení v Evropě. Po roce 2018 by měl vyjet i první crossover Škody, zhruba o velikosti fabie. Crossover pod názvem Arona představí sesterský Seat už příští rok (čtěte více).

V roce 2019 počítá Škoda s uvedením prvního hybridního vozu. Podle předsedy představenstva Bernharda Maiera má být prvním hybridním modelem v Evropě Superb, v Číně s hybridním pohonem přijdou Škoda Octavia a Kodiaq. Zatím podle něj ale nepadlo konečné rozhodnutí, kdy budou tyto modely uvedeny na konkrétní trhy.

Škoda v polovině roku zahájila provoz Digitální laboratoře, která má vyvíjet nové aplikace pro vozy a hledat nové obchodní příležitosti v oblasti digitalizace. Laboratoř zatím funguje na bázi partnerství s jinou společností. Do konce roku má podle Maiera začít fungovat jako nová samostatná firma se sídlem v Praze.

Autoři: ,




Nejčtenější

Toyota Tj Cruiser
Autofotka týdne: Toyota zkřížila SUV s dodávkou

Crossovery, to jsou dnes módní auta křížící SUV s kdečím. Obvykle to ovšem končí u vcelku konvenčně tvarovaných aut. U Toyoty se ale odvázali, jejich koncept...  celý článek

Polestar 1
Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, elektromotor a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Nově vyrobené vozy Seat v továrně automobilky ve španělském Martorellu (24....
Katalánsko je automobilová velmoc, snahy o odtržení děsí výrobce

Bouřící se Katalánci dělají vrásky také automobilkám. V nejbohatším regionu Pyrenejského ostrova, který se chce odtrhnout od Španělska, sídlí Seat a velkou...  celý článek

Na palubním počítači nového GAZu si zahrajete i Tetris.
VIDEO: Facebook v autě? Ten má každý druhý, to ruská dodávka má Tetris

Тетрис, latinkou Tetris, je asi nejslavnější počítačová videohra všech dob. V roce 1984 ji vyvinul Rus Alexej Pažitnov....  celý článek

Další z rubriky

Pražská taxikářka Kateřina Šenkeříková
Ženy za volantem: Milí řidiči, chceme vám říct...

Jedenadevadesátiletá královna Alžběta II. celý život jezdí autem, aniž by měla řidičák, Eliška Junková by strčila spoustu mužů za volantem do kapsy, první...  celý článek

Nissan Dayz Roox
Japonská aféra: výrobce hliníku lhal o kvalitě, automobilky mají poplach

Druhý největší výrobce oceli v Japonsku Kobe Steel se přiznal, že falšoval údaje o kvalitě některých produktů dodaných zhruba 200 společnostem. Mezi nejvíce...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.