Diskuze
Budoucnost Škody ukazuje v Ženevě šmrncovní koncept
Děkujeme za pochopení.
sacox
Pekne
Ciste linie, zadny martan ale zaroven dynamicky, moc se mi to libi. Pokud by to mela byt la "lacina velka skodovka" neco mezi fabii a octavkou, dejme tomu od 250 tisic, tak je to super.
Bohdanečák
Co je to platný ......
když to zase zahrabou cenou. Yeti taky vypadá hezky, ale z nasazené ceny by jeden blil ....
Falewick
opravdu to vypadá jako Focus
nic proti, dobrá inspirace je lepší než špatná invence..
typyckej čech
Moc se mi to nelíbí
vypadá to tak nějak lacině.. když se podívám na to logo, tak si vzpomenu na staré stodvacítky.. i ta studie je taková nemastná neslaná..
mazlikuzlik
Re: Moc se mi to nelíbí
Je fakt, že to stříbrno černé logo mi vždycky připomene "embéčko". A jako malý kluk jsem si říkal, proč musí mít ta škodovka tak ošklivé logo?:-)
mazlikuzlik
Zelená
No tak ta zadní světla bych řekl hodně připomínají Audi, ale to možná nebude takové překvapení, když hlavní designer měl snad pro Audi kromě jiného pracovat.
Zelenou mánii nemusím, ale hodně jsem se divil, že - podle prvotních informací - měla škodovka vyměnit své "zelené" logo za černé a stříbrné. Zdálo se mi to jako chyba zvlášť v dnešní době, kdy je zelená in a automobilky se předhánějí v nejrůznějších zelených verzích. Škodovka tak vlastně byla zelená od počátku.
A jen tak bokem - dokonce i McDonald chce v budoucnu přejít od červené k zelené.... aby ukázal, že je v zásadě zdravý a tělu prospěšný:-)
RadekS
Sériová verze
Pro sériovou výrobu by to dostalo minimálně menší kola, výrazně větší zpětná zrcátka, obyčejné kliky dveří a střechu v barvě karoserie, pak by z toho bylo už tuplem tuctové auto.
cuniq
tyhle nový auta
jsou všechno stejný plechovky. nemá to ksicht a natož duši. člověk se nemůže pokochat brilatním zpracováním, ušlechtilými materiály, dokonalými tvary, a jednoduchou, odolnou a funkční technikou. je to teď prostě pouhej spotřebák přecpanej víceméně zbytečnou a poruchovou elektronikou. jen ta cena je teda háčkem..
mazlikuzlik
Re: tyhle nový auta
Originální auta s duší se najdou, ale člověk si za ně zaplatí...
Dneska má auto víceméně každý (a tomu odpovídá i cena vzhledem k platu), dříve a kdysi to tak úplně neplatilo, ale člověk za své peníze dostával (jak říkáš duši a poctivé zpracovaní). Jenže si to nemohli, jak jsem napsal, všichni dovolit. Situace se tedy nezměnila. Kdo chce být originální, musí platit - kdysi i dnes.
rebbe
Obliba sedanů a hatchbacků je až patologická
V době drahého benzinu a nafty půjde tendence k ekonomicky výhodným vozům a to jsou vždy kombi nebo SUV. Do opery jezdí vlastním autem jenom málo lidí, na nákup nebo na výlety však všichni. Pak je dobře přístupný a objemný zavazadlový prostor velmi důležitý. Také výhled na všechny strany je z kombíka lepší, tím i bezpečnost. Já mám také dodávku a jsem s ní maximálně spokojen.
Gandalf007
Re: Obliba sedanů a hatchbacků je až patologická
To je fakt, SUV jsou proslulá jako po všech stránkách ekonomické vozy...
komentator-1
nevím
ale slovo šmrncovní se obvykle nepoužívá na totálně konzervativní nenápaditou věc připomínající renault megan starý 15 let...
zabcensora
Re: nevím
..no hlavne je to slovo ,ktere pri vsi snaze nema co v technicke cestine hledat...
radek.matej
nic nového
vzhledově a velikostně Mazda3 , kvalitativně Škoda
Vymiczek
Re: nic nového
Fakt to musíte psát? Opravdu si vždcky někdo musí do škodovky kopnout? :D Docela sranda, škodovce se daří, dělá spolehlivá auta (Viz TUV) atd, ale pořád nekvalitní? Máme doma 4 škodovku v řadě, právě máme obědnáný superb 2,0TDI 125Kw 4*4 v plné palbě a těšíme se. Aktuálně máme Scout, perfektní, má natočeno 100K a v servisu jsme byli nuceně jen jednou, kdy jmem při neodborné manipulaci rozbil zadní stěrač. Tomu říkate nekvalitní auto? Minulý model byla 1,8 Turbo, servis 1(přiznám se že na dvakrát) kvůli nějaké nefunkční pojistce v motoru. Jáááj, kdyby takhle nekvalitní auta dělali všichni, tak se máme jak prasata v žitě :D
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...