Designová studie Škoda

Designová studie Škoda | foto: media.skoda-auto.com

Budoucnost Škody ukazuje v Ženevě šmrncovní koncept

  • 121
V předvečer ženevského autosalonu odhalila mladoboleslavská automobilka svojí novou tvář. Kromě přepracovaného loga se pochlubila i konceptem pětidveřového hatchbacku.

Škoda Auto představila dnes na koncernovém večeru Volkswagen Group pod heslem "The New Power of ŠKODA" nový korporátní design a designovou studii, která naznačuje nový směr značky. Ta se ubírá směrem k rozšíření modelového portfolia a zesílení aktivit nejen v Evropě, ale také na trzích Číny, Indie a Ruska.

Bude takhle vypadat dlouho očekávaný model nižší střední třídy, zaplňující mezeru mezi fabií a octavií, nebo je to jenom stylistické cvičení? To zatím neví nikdo, a automobilka mlčí.

Designová studie Škoda

"Škoda se postupně mění a je to vidět. Náš nový design a svěží vystupování odráží naše plány do budoucna,” říká Jürgen Stackmann z vedení automobilky.

Autosalon Ženeva 2011

Nejdůležitější změna proběhla na hlavní části loga – okřídleném šípu, který bude v novém provedení podstatně větší a tím i lépe viditelný. Odstín zeleného okřídleného šípu se změní z dosavadní "přírodní zelené" na "Škoda green”. Vnější části pak zdobí chromový vzhled. Více o novém logu čtěte ZDE