Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Škoda prý chystá svého „golfa“, má dorazit za dva roky

  10:25aktualizováno  10:25
Podle informací britského WhatCar? se v Mladé Boleslavi chystá nový model, který se zařadí vedle Jeho Výsosti Golfu. Má dostat jeho techniku a zařadí se mezi octavii a fabii.
(ilustrační snímek)

(ilustrační snímek) | foto:  Radek Cihla, MAFRA

Nový hatchback má být podle všeho levným provedením sedmé generace golfu, na které teď vývojáři VW pracují. Model má vyplnit mezeru mezi malou fabií a octavií, která sice oficiálně do golf třídy (v automobilové hantýrce "segment C") patří také, ale je na ní hodně velká kvůli liftbackové karoserii. Podle WhatCaru má "český golf" dorazit v roce 2012.

Další nové škodovky

Škodovka sice podle německého tisku své šéfy v Německu, kteří řídí koncern VW, začíná štvát, protože je prý moc dobrá, vývoj to ale zatím neovlivňuje. Právě teď parkuje na pařížském autosalonu elektrická octavia, která oznamuje, že za čtyři roky budou k mání elektroškodovky.

Superb se i přesto, že upadl v nemilost kvůli porážce passatu v testu renomovaného německého automagazínu, prý dočká nové generace. Škoda podle německého tisku škodí Volkswagenu - čtěte ZDE

A to se ještě na příští rok chystá laciná Škoda Popular/Felicia/A-Entry (jména, o kterých se zatím spekuluje) a navrch městský prcek - dvojče kapesního volkswagenu a seatu - vyráběný v Bratislavě. Ještě nedávno se také šeptalo o MPV s okřídleným šípem ve znaku.

Autor:




Nejčtenější

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Yamaha Venture
Vzduchem chlazení obři od Yamahy couvají a popojíždí na elektřinu

Že by první důsledek odstoupení USA od klimatické dohody? Nová dvojice obřích cesťáků Yamaha Venture a Yamaha Eluder je zatím určena pouze pro americký trh....  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Další z rubriky

Volkswagen Golf sedmé generace prošel faceliftem.
VW upraví strategii, aby si Volkswagen, Škoda a Seat nekonkurovaly

Koncern VW chce, aby se její tři značky pro masový trh více odlišily, omezilo se tak překrývání a potlačilo napětí v rámci skupiny. Prohlásil to generální...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Řidič, volant, řízení
Jezdíte v autě, nebo latríně? Ukliďte si i klimatizaci

Čas prosezený v autě už pomalu konkuruje tomu strávenému v obývacím pokoji na gauči. Za volantem tráví většina řidičů takovou dobu, že na čtyřech kolech jedí,...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.