náhledy
Škoda Rapid Monte Carlo
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Rapid ve verzi Monte Carlo budí velkou pozornost.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Přístrojovka je strohá, přehledná. Všechno je v dosahu a ovládání je srozumitelné.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Rapid byl první, který představil aktuální designérský sloh Škody.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Rapid má za sebou nyní už přes deset tisíc kilometrů.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Rapid dostává jednodušší provedení xenonových světel. Svítí výborně.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Nejlevnější rapid má motor 1,2 TSI a stojí 314 900. Výbavová verze Monte Carlo je na opačném konci ceníku.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Škodovka představila rapid v roce 2012, vypadá stále dobře.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Fešácké sportovní sedačky vypadají skvěle, chybí jim ale opora bederní páteře,
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Na zadních místech je dost místa i pro nohy dospělých, to je největší rozdíl oproti octavii první generace. Právě mezi jejími uživateli loví rapid své zákazníky.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Kufr vystačí i pro rodinu s malým dítětem v kočárku na čtrnáctidenní dovolenou (vyzkoušeno).
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Turbodiesel 1,8 TDI 85 kW je bonvivánská volba. Rapid se obvykle objednává s benziňákem pod kapotou.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Čtyřválcová 1,6 TDI dokáže jezdit s přehledem se spotřebou pod pět litrů.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Černá kola vypadají výborně.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Vysoká záď vadí při couvání. Majitelé octavií jsou ale zvyklí.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Spodní hrana předního nárazníku je nízká, při parkování u obrubníku je třeba dávat pozor.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Škoda Rapid Monte Carlo
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
V interiéru jsou jen tvrdé plasty, ničemu to nevadí, dobře se čistí. Ani po tisícovkách kilometrů ujetých po rozbitých českých silnicích se interiér nerozvrzal.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Škoda Rapid Monte Carlo
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Octavia první generace je pojem. Dodnes na ni mnozí přísahají. Rapid navazuje velikostí i charakterem.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz