Diskuze
Vylepšený rapid je venku: tříválcové TSI a internet na palubě
Děkujeme za pochopení.
D79a22v43i55d 84H32o88l29m34a92n
A ještě Fordy, Oply, Hyundaie, Kii, BMW, renaulty, Citroeny a další...
V10í50t 36K45o70u31b64a
aha, hlavní změna spočívá v tom, ža za stejnou cenu dostanete pouze 3 válec a za 4 válec si připlatíte 45 klapáků. To je za pár diodek ve světlech docela dost
M59a94r23t46i70n 70K11o32n83e41č26n93ý
Internet na palubě je tam z důvodu, abyste rychle našli nejbližší odtah a jízdní řády vlaků a autobusů?
P14a20v36e92l 55Š82e41d28l16b40a88u76e25r
Možná měli místo nové okrasné lišty vymyslet pohodlná sedadla, měl jsem Rapida jako náhradní auto 1 den od operativního leasingu a za 15 km mě bolela záda, i když s nimi jinak potíže nemám. Byl jsem překvapený, jak hodně nepohodlné auto to je. Mám sice 2 metry, ale v jiných malých autech mě záda nebolela, ta auta nebyla ovšem z tohohle koncernu. Passat je to samé, nepohodlný.
J82i96ř48í 43S51c72h53w62a48c57h
Passata si zřejmě proto kupují miliony sado-masochistů
M39a16r27t90i64n 75B98ř42e14z41i54n83a
A při příštím vylepšení se dočkáme x-krát přeplňovaného dvouválce.
V86á53c24l86a68v 13P76a11v37e26l70e10k
1,2 HTP strašný motor. 1,2 TSi také bída. Takže 1,0 TSi asi nebude žádný zázrak. Ale kupce si to najde. Já jen děkuji Toyotě, že aspoň ona ponechala i klasickou atmosféru u Corolly.
M61a33r36t29i25n 15K84o65v62á32ř
Znám několik majitelů 1,2 TSI a nenadává ani jeden, protože předem věděli, do čeho jdou... S ostatním souhlas.
J62a49r65o50s63l40a40v 55L72e83b37e22d60a
Čemu všemu se dá říkat "vylepšený" je až facinující...
R89o36b85e84r58t 70V55i75l22i45m26o39v41s48k78ý
Než ptákoviny na palubce, které akorát kradou pozornost, bych ocenil motor, co jede i do kopce s 3 chlapama a nalítá v pohodě půl míče.
M27a97r55e88k 31M63a89l74ý
Na takové cestování ale není rapid určený. Je to více-méně auto do města a okolí nebo jako rodinné auto pro nenáročnou rodinu s omezeným rozpočtem. A těm vyhoví a s nájezdem kolem 20t jim bude v pohodě sloužit 10 let.
M30a28r49c46e69l 80K53u85r72k48a
Navic dle meho u tohoto motoru vznika prostor na budouci hybrindni technologii.. zabira mene prostoru, vejde se i elektromotor
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...