Diskuze
Ojetá Škoda Rapid: auto pro českou rodinu berte s benziňákem
Děkujeme za pochopení.
J92i86n91d70ř58i22c58h 69Š81k98o55p50e26k
"Na podvozku však najdeme komponenty, jejichž původ sahá k modelům z devadesátých let."
Co by spousta lidí dalo za to, kdyby i v motorovém prostoru byly určité části (např. motory) z devadesátých let. Žádné předplňované piditurbomotory pracující na hranici svých možností,ale pohodové atmosféry....
J61i31ř42í 73S84c51h52w15a67c93h
hmm nějaká 1.4-1.6/55kW se dostane na hranici svých možností mnohem dřív než 1.2/66-77 kW, která v takové chvíli točí o třetinu otáček méně....
J16i73ř22í 64V69o97r44l80í40č83e88k
Říká ten, co už z ní spadl, na hlavu
M77a84r37e75k 44J24a79n26e58č64k53a
A to jsem si naivně myslel, že se Škoda už aspoň se zatékáním do auta poučila už z dob Octavie I, ale je to očividně marný. Škodovka holt je stále věrná své tradici a měla by podle toho mít i svůj slogan ve stylu "s naším vozem se nenudíte"
J42a76n 39D33l67o87u56h92ý
Zatejkalo uz ve favoritech: skrz dvere pokud popraskal vnitrni igelit za "tapecirunkem". Obcas zatekalo okolo sloupku rizeni.
P38e75t35r 91B85á96č45a
Snem mnoha českých rodinje octavia. Ta se ale dostává jako služební auto. Když dojde na nákup vozu do rodiny, nakonec se ukáže, že tak honosné auto jako aktuální octavia není potřeba. Jednodušší a skromnější rapid odvede rodinné povinnosti s přehledem.
honosne auto octavia
ja snad spadnu ze zidle
P54e22t51r 92M51i78c97h66a91l
Ve srovnání s Rapidem určitě. Musíš to číst celé.
P55e21t46r 38B74á49č55a
Nikde nevidim komercni sdeleni?
A uplne nejlepsi je ceske rodine doporucovat zase tu nejtuctovejsi nemeckou krabici nasich silnic, rada k nezaplaceni
P86e62t89r 16P65e65t86r
Tak v rapidu při dálkových přesunech má rodič jistotu že mu děcka ani manželka neusnou, při tom poskakování,vibracích, drncání a aerodynamickém hluku nad 100 km/h to totiž není možné.
T28o51m69á79š 42H96o90c33h66m95u79t58h
TSIčka, kromě problémových rozvodů, které byly u 1,2 zčásti vyřešené (U 1,4 nikoliv), jsou problémová asi tak shodně, jako každý další přímovstřik. IDE - dnes TCe od Renaultu, EcoBoost od Fordu, THP od Peugeotu, GDi od Korejců, atp. Všechny trápí karbon. Většina jezdí na prodloužené intervaly výměn oleje, protože proč? Protože marketing a operáky. Takže kvůli nízkým emisím se spaliny vrací zpět do sání. Přímovstřik produkuje poměrně hodně sazí. Tyto saze putují sáním, přes sací ventil až do spalovací komory. Teprve zde je vstříknut benzín. U běžných nepřímovstřiků je celé sání omýváno aerosolem, tedy směsí benzín+vzduch. Zde to chybí. Ventil se obaluje sazemi, jednoho dne se přidře ve vodítku a nestihne se zpětně uzavřit. Tehdy začíná píst narážet do ventilu. Trvá to déle a postupně, ale časem ventil vykvete. Druhá věc je turbo. Perfektní záležitost dnešní doby. Při přidání plynu je rychlý proud spalin tlačen do komory, která se postupně zúžuje, na jejím konci jsou lopatky turba, které spaliny roztočí. Na druhé straně rotoru jsou lopatky nasávající čerstvý vzduch. Motor je tak dopován vzduchem, který rychle odchází ven. Jakoby vám někdo tlačil po tlakem vzduch do plic a ven. Motor to dá, ale aby jej nepostihlo detonační spalování, je poměrně zásadně škrcen řídící jednotkou. Pořád pracuje ve fázi, když je to ještě na hraně. Ve chvíli, kdy je taková 1,2TSI někde ve firmě a lidi s ní jezdí na plný plyn často někde po městě, bývá motor i ve 100tkm v opravdu špatném stavu. Zvýšená spotřeba oleje, změny na kluzných ložiscích turba, atp. U ojetého TSI platí vždy co nejhlubší předkupní analýza v servisu. Sám jsem viděl mrtvých TSI už kolik, že bych si jej osobně nikdy nekoupil. Zůstávám věrný jednoduché atmosférické 1,6, která narozdíl od TSI přirozeně "dýchá" a tím se defacto "šetří"...
M75a65r28t81i88n 34K34a39r27á23s97e45k
Upresnim konec vaseho prispevku - kdyz se motoru hodne casto dava "plny knedlik" tak kipne po relativne male porci kilometru at je to litrove turbo, nebo trilitrova atmosfera.
R49o24b29e52r61t 62K34a24n43i10a
Riskovat generálku motoru už k jen tím, že koupím ojeté TSI, to by udělal jen blázen nebo totální neznalec. Asi jich mají v Áčkách přetlak, tak potřebovali udělat kampaň, aby se jich zbavili. Nejvíc mě pobavilo šplouchání v zadních dveřích. Ich glaube nicht "das problem".
J70i63ř94í 84K54o29l71í10n97e13k
Celkem by mě to zajímalo, hodně lidí se tady tímto ohání. Existuje nějaká statistika, odbornější článek, který by říkal něco podobného? Nemyslím takové ty hospodské tlachy nebo "kamarád mého kamaráda, který tomu fakt rozumí, bo je machr, říkal", ale opravdu něco serióznějšího...
R51o91b64e35r74t 93K32o88c16i23á44n
Je zajímavé, že si Češi pořád stěžují na nízké platy a málo peněz a přitom si kupují neskutečně předraženou Škodovku, jak kdyby nic jiného neexistovalo... A ta věta o honosné octavii, ta se povedla To je tak extrémně honosné auto v porovnání s rapidem, že většina lidí rozdíl mezi octavií a rapidem vůbec nepozná...
J15i53ř34í 40E28r77b47e70n
Nic si z toho nedělejte, většina lidí ani nepozná rozdíly mezi dvaceti modely BMW a budou si myslet, že jsou to tak nanejvýš čtyři různě modifikované modely...
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.