Diskuze
Ojetá Škoda Rapid: auto pro českou rodinu berte s benziňákem
Děkujeme za pochopení.
J69i51n14d81ř32i60c33h 75Š56k69o97p77e18k
"Na podvozku však najdeme komponenty, jejichž původ sahá k modelům z devadesátých let."
Co by spousta lidí dalo za to, kdyby i v motorovém prostoru byly určité části (např. motory) z devadesátých let. Žádné předplňované piditurbomotory pracující na hranici svých možností,ale pohodové atmosféry....
J59i54ř46í 55S59c16h96w37a87c60h
hmm nějaká 1.4-1.6/55kW se dostane na hranici svých možností mnohem dřív než 1.2/66-77 kW, která v takové chvíli točí o třetinu otáček méně....
J33i24ř34í 57V70o15r16l52í61č11e15k
Říká ten, co už z ní spadl, na hlavu
M53a70r79e88k 83J74a57n38e19č84k76a
A to jsem si naivně myslel, že se Škoda už aspoň se zatékáním do auta poučila už z dob Octavie I, ale je to očividně marný. Škodovka holt je stále věrná své tradici a měla by podle toho mít i svůj slogan ve stylu "s naším vozem se nenudíte"
J77a62n 56D11l32o56u56h80ý
Zatejkalo uz ve favoritech: skrz dvere pokud popraskal vnitrni igelit za "tapecirunkem". Obcas zatekalo okolo sloupku rizeni.
P12e33t37r 18B50á97č97a
Snem mnoha českých rodinje octavia. Ta se ale dostává jako služební auto. Když dojde na nákup vozu do rodiny, nakonec se ukáže, že tak honosné auto jako aktuální octavia není potřeba. Jednodušší a skromnější rapid odvede rodinné povinnosti s přehledem.
honosne auto octavia
ja snad spadnu ze zidle
P94e79t20r 25M50i46c52h79a42l
Ve srovnání s Rapidem určitě. Musíš to číst celé.
P75e58t45r 47B28á78č34a
Nikde nevidim komercni sdeleni?
A uplne nejlepsi je ceske rodine doporucovat zase tu nejtuctovejsi nemeckou krabici nasich silnic, rada k nezaplaceni
P31e54t22r 94P49e13t67r
Tak v rapidu při dálkových přesunech má rodič jistotu že mu děcka ani manželka neusnou, při tom poskakování,vibracích, drncání a aerodynamickém hluku nad 100 km/h to totiž není možné.
T51o83m36á20š 46H52o49c32h93m76u21t48h
TSIčka, kromě problémových rozvodů, které byly u 1,2 zčásti vyřešené (U 1,4 nikoliv), jsou problémová asi tak shodně, jako každý další přímovstřik. IDE - dnes TCe od Renaultu, EcoBoost od Fordu, THP od Peugeotu, GDi od Korejců, atp. Všechny trápí karbon. Většina jezdí na prodloužené intervaly výměn oleje, protože proč? Protože marketing a operáky. Takže kvůli nízkým emisím se spaliny vrací zpět do sání. Přímovstřik produkuje poměrně hodně sazí. Tyto saze putují sáním, přes sací ventil až do spalovací komory. Teprve zde je vstříknut benzín. U běžných nepřímovstřiků je celé sání omýváno aerosolem, tedy směsí benzín+vzduch. Zde to chybí. Ventil se obaluje sazemi, jednoho dne se přidře ve vodítku a nestihne se zpětně uzavřit. Tehdy začíná píst narážet do ventilu. Trvá to déle a postupně, ale časem ventil vykvete. Druhá věc je turbo. Perfektní záležitost dnešní doby. Při přidání plynu je rychlý proud spalin tlačen do komory, která se postupně zúžuje, na jejím konci jsou lopatky turba, které spaliny roztočí. Na druhé straně rotoru jsou lopatky nasávající čerstvý vzduch. Motor je tak dopován vzduchem, který rychle odchází ven. Jakoby vám někdo tlačil po tlakem vzduch do plic a ven. Motor to dá, ale aby jej nepostihlo detonační spalování, je poměrně zásadně škrcen řídící jednotkou. Pořád pracuje ve fázi, když je to ještě na hraně. Ve chvíli, kdy je taková 1,2TSI někde ve firmě a lidi s ní jezdí na plný plyn často někde po městě, bývá motor i ve 100tkm v opravdu špatném stavu. Zvýšená spotřeba oleje, změny na kluzných ložiscích turba, atp. U ojetého TSI platí vždy co nejhlubší předkupní analýza v servisu. Sám jsem viděl mrtvých TSI už kolik, že bych si jej osobně nikdy nekoupil. Zůstávám věrný jednoduché atmosférické 1,6, která narozdíl od TSI přirozeně "dýchá" a tím se defacto "šetří"...
M56a86r19t90i21n 31K21a19r35á70s17e62k
Upresnim konec vaseho prispevku - kdyz se motoru hodne casto dava "plny knedlik" tak kipne po relativne male porci kilometru at je to litrove turbo, nebo trilitrova atmosfera.
R77o30b35e35r57t 60K90a16n92i70a
Riskovat generálku motoru už k jen tím, že koupím ojeté TSI, to by udělal jen blázen nebo totální neznalec. Asi jich mají v Áčkách přetlak, tak potřebovali udělat kampaň, aby se jich zbavili. Nejvíc mě pobavilo šplouchání v zadních dveřích. Ich glaube nicht "das problem".
J21i22ř92í 30K45o63l19í26n14e60k
Celkem by mě to zajímalo, hodně lidí se tady tímto ohání. Existuje nějaká statistika, odbornější článek, který by říkal něco podobného? Nemyslím takové ty hospodské tlachy nebo "kamarád mého kamaráda, který tomu fakt rozumí, bo je machr, říkal", ale opravdu něco serióznějšího...
R40o50b80e32r12t 78K16o21c13i50á25n
Je zajímavé, že si Češi pořád stěžují na nízké platy a málo peněz a přitom si kupují neskutečně předraženou Škodovku, jak kdyby nic jiného neexistovalo... A ta věta o honosné octavii, ta se povedla To je tak extrémně honosné auto v porovnání s rapidem, že většina lidí rozdíl mezi octavií a rapidem vůbec nepozná...
J23i28ř57í 68E32r24b95e45n
Nic si z toho nedělejte, většina lidí ani nepozná rozdíly mezi dvaceti modely BMW a budou si myslet, že jsou to tak nanejvýš čtyři různě modifikované modely...
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Administrativní pracovník
Velvyslanectví Alžírské demokratické a lidové republiky
Praha