Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Ze Škody Rapid je polňačkový frajer, jmenuje se Spaceback ScoutLine

  16:21aktualizováno  16:21
V Mladé Boleslavi, Číně, Rusku a Indii se už vyrobilo půl milionu rapidů. Hatchback jménem Spaceback teď dostává verzi navazující na skautský oddíl Škodovky. Nová verze se jmenuje ScoutLine.

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine | foto: Škoda

Pětidveřový Rapid Spaceback může dostat outdoorový vzhled, který ho přiblíží provedením Scout, oblíbeným u ostatních škodovek.

Není to klasická nová verze, protože doplňky, které udělají z Rapidu výletníka do přírody, budou v nabídce jako paket příslušenství. To znamená, že vyšperkovat půjde spaceback s jakýmkoliv motorem vyjma provedení GreenLine. Škoda uvádí, že balíček ScoutLine bude k mání na vybraných trzích.

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
Škoda Rapid Spaceback ScoutLine

Outdoorový vzhled přidávají výrazné plastové kryty, 16palcová nebo 17palcová hliníková kola a další prvky. „Přední a zadní nárazníky mají výrazné nástavce, které jsou lakované černou matnou barvou, středové díly pak reflexní stříbrnou. Z boku karoserii chrání plastové kryty prahů a lemy blatníků. Kryty vnějších zpětných zrcátek jsou lakovány v reflexní stříbrné barvě,“ popisuje David Haidinger ze Škody Auto.

Pistáciově zelená, kterou má Spaceback ScoutLine na prvních obrázcích, patří do speciální nabídky barev. Paket ScoutLine bude možné kombinovat se všemi barvami z ceníku Rapidu.

Paket doplní nabídku nabídku příslušenství modelu v letošním roce. Loni Škoda představila sportovně laděné provedení Rapid Spaceback Monte Carlo.

„Od uvedení na trh dodala Škoda zákazníkům v Evropě již více než 105 tisíc vozů řady Rapid Spaceback,“ uvádí David Haidinger. Škoda Rapid liftback je na evropském trhu tři roky (spaceback dorazil v roce 2013).





Nejčtenější

BMW X3
BMW X3 má v nové generaci hranaté mlhovky a šestiválec s turbem

Po obvyklých sedmi letech BMW mění model X3 za novou generaci. V řadě mnichovských SUV, která brzy pokryje kompletní spektrum od X1 do X7, má důležitou pozici...  celý článek

Některé motory vypouštějí zplodiny skoro jako celá továrna
VIDEO: Měřili jsme jedy ve vzduchu. V tunelu zapněte vnitřní cirkulaci

Dražší auta to dělají automaticky, u těch obyčejnějších se vyplatí na to myslet: když vjíždíte do tunelu, přepněte ventilaci v autě na vnitřní cirkulaci. Jinak...  celý článek

Volkswagen Atlas
VW Atlas je velké SUV pro celý svět, ale v Evropě se nemůže prodávat

Volkswagen na autosalonu ve Frankfurtu v rámci novinářského večera předvedl své největší SUV Atlas. Před běžnými zákazníky jej ovšem skryl, protože v EU ho...  celý článek

PCF2017 - Porsche RWB
Tuningový sraz trochu jinak

Letošní Escape6 Prague Car Festival ukázal to nejlepší nejen z českého tuningu a my jsme nemohli chybět. Jaká byla naše výprava a stálo to za to?  celý článek

Továrna Nokian ve Vševovolžsku
Jak se peče pneumatika? Známe recept, ale ingredience jsou tajné

Recept na tuto specialitu obsahuje kolem čtyřiceti ingrediencí a je přísně tajný. Peče se při 120 °C a celá výroba trvá 84 hodin. Výsledek se ovšem jíst nedá....  celý článek

Další z rubriky

Některé motory vypouštějí zplodiny skoro jako celá továrna
VIDEO: Měřili jsme jedy ve vzduchu. V tunelu zapněte vnitřní cirkulaci

Dražší auta to dělají automaticky, u těch obyčejnějších se vyplatí na to myslet: když vjíždíte do tunelu, přepněte ventilaci v autě na vnitřní cirkulaci. Jinak...  celý článek

Aktivisté Greenpeace protestovali před frankfurtským výstavištěm.
Nejhorší čas na autosalon. Automobilky peskují politici i ekologové

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Autosalon ve Frankfurtu je dnes výsostným polem německých značek. Ostatní, které dorazily, jsou tu chvílemi trochu do počtu. Překvapením jsou čínská auta, ale...  celý článek

Renault Symbioz
OBRAZEM: Symbioz je auto, které s vámi bude bydlet

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Na předpovídání budoucnosti mají automobilky celá oddělení a u Renaultu to vidí takto: auto se stane součástí našeho domova, řídit se bude umět samo a bude...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.