Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Ze Škody Rapid je polňačkový frajer, jmenuje se Spaceback ScoutLine

  16:21aktualizováno  16:21
V Mladé Boleslavi, Číně, Rusku a Indii se už vyrobilo půl milionu rapidů. Hatchback jménem Spaceback teď dostává verzi navazující na skautský oddíl Škodovky. Nová verze se jmenuje ScoutLine.

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine | foto: Škoda

Pětidveřový Rapid Spaceback může dostat outdoorový vzhled, který ho přiblíží provedením Scout, oblíbeným u ostatních škodovek.

Není to klasická nová verze, protože doplňky, které udělají z Rapidu výletníka do přírody, budou v nabídce jako paket příslušenství. To znamená, že vyšperkovat půjde spaceback s jakýmkoliv motorem vyjma provedení GreenLine. Škoda uvádí, že balíček ScoutLine bude k mání na vybraných trzích.

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
Škoda Rapid Spaceback ScoutLine

Outdoorový vzhled přidávají výrazné plastové kryty, 16palcová nebo 17palcová hliníková kola a další prvky. „Přední a zadní nárazníky mají výrazné nástavce, které jsou lakované černou matnou barvou, středové díly pak reflexní stříbrnou. Z boku karoserii chrání plastové kryty prahů a lemy blatníků. Kryty vnějších zpětných zrcátek jsou lakovány v reflexní stříbrné barvě,“ popisuje David Haidinger ze Škody Auto.

Pistáciově zelená, kterou má Spaceback ScoutLine na prvních obrázcích, patří do speciální nabídky barev. Paket ScoutLine bude možné kombinovat se všemi barvami z ceníku Rapidu.

Paket doplní nabídku nabídku příslušenství modelu v letošním roce. Loni Škoda představila sportovně laděné provedení Rapid Spaceback Monte Carlo.

„Od uvedení na trh dodala Škoda zákazníkům v Evropě již více než 105 tisíc vozů řady Rapid Spaceback,“ uvádí David Haidinger. Škoda Rapid liftback je na evropském trhu tři roky (spaceback dorazil v roce 2013).





Nejčtenější

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Partisan One
Autofotka týdne: Nejdrsnější offroad Partisan je jako z české stavebnice

Pár dobrých věcí naše země v pupku Evropy světu přeci jen dala, jednou z nich je stavebnice Merkur. Juri Postnikov si s ní určitě musel hrát, jinak by ho...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Kia Carens - front
Autocentral: Test Kia Carens 1.7 CRDi

Značka Kia se těší čím dál tím větší oblibě. Jaká je Kia Carens 1.7 CRDi, ohlodávaná tři roky zubem času?   celý článek

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Další z rubriky

Volvo od roku 2019 nabídne pouze elektrická či hybridní auta
Evropa je pozadu ve výrobě baterií pro elektroauta

Evropská komise má zájem o vytvoření konsorcia typu Airbusu, které by spojilo přední evropské společnosti s cílem vyvíjet technologie pro baterie. V této...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Nissan Dayz Roox
Japonská aféra: výrobce hliníku lhal o kvalitě, automobilky mají poplach

Druhý největší výrobce oceli v Japonsku Kobe Steel se přiznal, že falšoval údaje o kvalitě některých produktů dodaných zhruba 200 společnostem. Mezi nejvíce...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.