Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Škoda rozšířila nabídku octávií

  14:53aktualizováno  14:53
Tuzemská automobilka uvedla na trh sérii octávií pro modelový rok 2003. Veškeré změny se týkají vybavení vozů či rozšíření nabídky některých modelů. Základní ceny octávií se ale nemění. U levnějších typů došlo především k rozšíření palety motorů. V provedení Classic nyní výrobce nově nabízí výkonnější benzínový motor 1,6 (75 kW) a osvědčený turbodiesel 1,9 TDI (66 kW). V provedení Ambiente lze nově pořídit benzínový dvoulitr, přeplňovaný zážehový agregát 1.8 T (110 kW) a také turbodiesel 1,9 TDI s výkonem 81 kilowatt.

Cenově přístupnější se staly modely octavia 4x4, které je nyní možné koupit také v nejlevnějším provedení Classic. Cena škodovácké čtyřkolky byla dosud 581 900 korun, nyní je možné jí v prostším provedení zakoupit již za 543 100 Kč.
   
Novinkou je i prodloužení servisního intervalu u vybraných typů motorů až na 30 tisíc kilometrů u zážehových motorů a až na 50 tisíc kilometrů u dieselových agregátů. Časový limit mezi přohlídkami je v těchto případech stanoven maximálně na dva roky.

Nejlevnější octávii je dnes možné koupit za 372 000 korun, cena nejdražšího zástupce nižší střední třídy přesahuje o dvacet tisíc hranici osmi set tisíc korun.
   
Škodě Auto poklesl v prvním čtvrtletí letošního roku prodej o 9,1 procent na 107 277 automobilů. Za první tři měsíce firma prodala celosvětově 64 601 vozů modelové řady fabia, 41 526 vozů octavia a 1150 vozů nejnovějšího modelu superb.

Autor:




Nejčtenější

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Dětská sedačka s airbagy
VIDEO: Dětská autosedačka dostala airbagy, už se prodává

Každý den je podle světových statistik více než 5 500 dětí vážně zraněno při haváriích v silničním provozu. Děti mají v poměru k tělu větší hlavu než dospělí a...  celý článek

Na palubním počítači nového GAZu si zahrajete i Tetris.
VIDEO: Facebook v autě? Ten má každý druhý, to ruská dodávka má Tetris

Тетрис, latinkou Tetris, je asi nejslavnější počítačová videohra všech dob. V roce 1984 ji vyvinul Rus Alexej Pažitnov....  celý článek

Polestar 1
Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, elektromotor a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Nově vyrobené vozy Seat v továrně automobilky ve španělském Martorellu (24....
Katalánsko je automobilová velmoc, snahy o odtržení děsí výrobce

Bouřící se Katalánci dělají vrásky také automobilkám. V nejbohatším regionu Pyrenejského ostrova, který se chce odtrhnout od Španělska, sídlí Seat a velkou...  celý článek

Další z rubriky

Pražská taxikářka Kateřina Šenkeříková
Ženy za volantem: Milí řidiči, chceme vám říct...

Jedenadevadesátiletá královna Alžběta II. celý život jezdí autem, aniž by měla řidičák, Eliška Junková by strčila spoustu mužů za volantem do kapsy, první...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.