Diskuze
Škoda dostává v koncernu VW na starost Indii, Seat se postará o Afriku
Děkujeme za pochopení.
J30a12k91u78b 18K51ř75i14k54l17á59n
Tak to koncern v Indii krachen, protože škodovce klesají prodeje v evropě, natož aby rostli někde mimo evropu, poslední dobou to fakt neumí
J40i18ř14í 83S77c51h70w44a92c14h
moc se omlouvám ale....
to se opravdu nedá....
M97i85l33a47n 64N69e70z48b46e81d64a
Musím nesouhlasit s p.Čermákem. Škodovka jakožto koncern by se měla zajímat hlavně o náš trh a chtít se zlepšovat. Ale když nezvládnou ani elektromobil, jak se posunou dopředu? Však konkurence už maká na vodíku a škodovka nic nového nepředvedla už pěknou dobu. Ani designově se nijak neposunula. Pro mě je škodovka posledních pár let zklamání, pro Vás ne?
R52a74d28e41k 76K91a76r11a23s
Jasně, když to nejde u nás, proč něco zlepšovat, když to můžeme zkusit jinde. Taky Vás tento přístup škodovky štve? Kde máme něco šetrného k životnímu prostředí? Myslím si, že škodovka oproti konkurenci zaspala dobu a jen těžko to bude dohánět, co myslíte?
M35i12c98h79a32l 27W37i48l83l46e20r93t
V česku jim klesají prodeje, tak to budou zkoušet na indickém trhu... Co kdyby nám místo toho daly k prodeji elektromobil? Hyundai u nás začíná vyrábět hybrid Tuscona a to dle mého bude škodovky konec. Proč je to škodovce jedno co český trh chce?
P35e49t96r 13Č70e60r51m88á87k
Poněkud nesmyslná úvaha. Český trh je z globálního hlediska jako plivnutí v moři, i kdyby tu neprodali ani auto tak budou pořád ve stejné pozici kde jsou. Elektromobil je pak obecně nesmysl, natož v čr, takže to je zcela logicky opomíjená kategorie.
P29e49t16r 92H42a58r28i33p92r77a71s45a68d 38H83a75j10i87č
Mám dvě poznámky. Indie není úplně moc bohatá země. Alespoň materiálně. Duchvně ano, ale materiálně, oni to moc neřeší. Dovážet tam naše modely znamená zaujmout jen velmi malý podíl. Asi jim to stačí, je to velká země, ale co se týče smogu, je to katastrofa. Hlanvě ve velkých městech. Jestli jim tam budou tlačit ty naše smradlavé TDI, které neprocházejí emisními limity, nejsme o nic lepší, než fašisti, kterí trávili lidi výfukovými plyny.
Za druhé, víte, co je to džugár? Nevíte? Za pár let ta auta nebudou splňovat ani ty naše nejměkčí emisní limity. Indie potřebuje auta na baterky. Třeba nějaká levnější s dojezdem 50km NEDC (čili nereálné) a s nabíjením za solárních panelů. Ne ty naše rakovinomety.
P74e76t77r 89Č23e74r21m26á35k
Vtipný bude jestli dostane mqb a0 dřív indickej model než normální škodovka I když rapid to možná stihne.
M31i38r16o41s35l22a34v 15S62t91e86i88n68e18r
Indický trh znám, ovládal jej před desetiletími Fiat se svojí Millecinque, čili 1500 ccm. Podobné vozy Prezident pak zaplnily Indii. Vozy víceméně podobné i ruskému Moskviči.
Na dolním konci spektra pak stojí Tuk-Tuky, jméno odvozené ze zvuku licenčního motoru Jawa 350, který poháněl většinu těch tříkolek.
Dvoutakt á la Aero Minor nebo Trabant by Indii jistě rychle zaplavil, ale to si zatím nikdo nevzal na odpovědnost.
Indická současnost je zhruba na úrovni Škody Rapid, s tříválcovým motůrkem. V každé rozvojové zemi je touha zákazníků orientována na sedan s batohem vzadu, má vypadat jako vládní limuzína v malém. V ČR tento trend ještě na vesnicích pokračuje. Kombíky jsou vyhrazeny spíše drobným i větším podnikatelům.
P57e66t21r 22H36a69r72i75p21r20a39s35a40d 80H26a32j96i93č
Indie potřebuje elektrizovat podobně jako Čína. Slunečního svitu je tam dost a není velký rozdíl mezi léto/zima, je to už blízko rovníku. Prochází jí Obratník raka. Panely jsou už levné. Tuk-tuky můžou klidně jezdit na baterky. Tukání zařídí výmoly v asfaltu.
J46i45ř33í 43S32c31h82w23a97c16h
Problém vidím hlavně v tom, že Tata nabízí auta už za nějakých 3000 euro.....no nekupte to
M67i61r10o55s36l63a59v 24S18t11e45i68n59e10r
Tata svými mikro vozidly konkuruje Tu-Tukům. Ale v Indii se pomalu zvyšuje i zájem v té nižší střední třídě- třeba Rapid.
T24o75m37á60š 16B72u45r21a
Ježíš, jak já jsem rád, že Škodovku nakonec koupili Wolfsburgští!
Představte si, co by tak asi v Mladé Boleslavi dostávali na starost pod křídly Renaultu .... No ano, přesně to, co se Vám dere na jazyk. A byli by nuceni produkovat pouze a jen samé nákupní košíky odpudivých tvarů.
O12d31s12t34r32a87n90ě53n56ý 73U68ž53i57v39a79t14e27l
J32i28ř55í 93S31c17h35w69a55c40h
Trolla Potůčkovou nekrmit!
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...