Diskuze

Škoda dostává v koncernu VW na starost Indii, Seat se postará o Afriku

Německý koncern VW decentralizuje svou teritoriální strukturu, chce tak zvyšovat dynamiku rozvoje a efektivitu. Škoda tak dostala na starost Indii, španělský Seat byl pak pověřen, aby vedl růst koncernu v severní Africe.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak to koncern v Indii krachen, protože škodovce klesají prodeje v evropě, natož aby rostli někde mimo evropu, poslední dobou to fakt neumí

0 0
možnosti

;-D;-D;-D

moc se omlouvám ale....

;-D;-D;-D

to se opravdu nedá....

;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Musím nesouhlasit s p.Čermákem. Škodovka jakožto koncern by se měla zajímat hlavně o náš trh a chtít se zlepšovat. Ale když nezvládnou ani elektromobil, jak se posunou dopředu? Však konkurence už maká na vodíku a škodovka nic nového nepředvedla už pěknou dobu. Ani designově se nijak neposunula. Pro mě je škodovka posledních pár let zklamání, pro Vás ne?

1 0
možnosti

R50a96d93e58k 66K47a42r56a92s

27. 6. 2018 12:05

Jasně, když to nejde u nás, proč něco zlepšovat, když to můžeme zkusit jinde. Taky Vás tento přístup škodovky štve? Kde máme něco šetrného k životnímu prostředí? Myslím si, že škodovka oproti konkurenci zaspala dobu a jen těžko to bude dohánět, co myslíte?

0 0
možnosti

V česku jim klesají prodeje, tak to budou zkoušet na indickém trhu... Co kdyby nám místo toho daly k prodeji elektromobil? Hyundai u nás začíná vyrábět hybrid Tuscona a to dle mého bude škodovky konec. Proč je to škodovce jedno co český trh chce?

0 0
možnosti

Poněkud nesmyslná úvaha. Český trh je z globálního hlediska jako plivnutí v moři, i kdyby tu neprodali ani auto tak budou pořád ve stejné pozici kde jsou. Elektromobil je pak obecně nesmysl, natož v čr, takže to je zcela logicky opomíjená kategorie.

1 0
možnosti

Mám dvě poznámky. Indie není úplně moc bohatá země. Alespoň materiálně. Duchvně ano, ale materiálně, oni to moc neřeší. Dovážet tam naše modely znamená zaujmout jen velmi malý podíl. Asi jim to stačí, je to velká země, ale co se týče smogu, je to katastrofa. Hlanvě ve velkých městech. Jestli jim tam budou tlačit ty naše smradlavé TDI, které neprocházejí emisními limity, nejsme o nic lepší, než fašisti, kterí trávili lidi výfukovými plyny.

Za druhé, víte, co je to džugár? Nevíte? Za pár let ta auta nebudou splňovat ani ty naše nejměkčí emisní limity. Indie potřebuje auta na baterky. Třeba nějaká levnější s dojezdem 50km NEDC (čili nereálné) a s nabíjením za solárních panelů. Ne ty naše rakovinomety.

0 0
možnosti

Vtipný bude jestli dostane mqb a0 dřív indickej model než normální škodovka ;-D I když rapid to možná stihne.

0 0
možnosti
Foto

Indický trh znám, ovládal jej před desetiletími Fiat se svojí Millecinque, čili 1500 ccm. Podobné vozy Prezident pak zaplnily Indii. Vozy víceméně podobné i ruskému Moskviči.

Na dolním konci spektra pak stojí Tuk-Tuky, jméno odvozené ze zvuku licenčního motoru Jawa 350, který poháněl většinu těch tříkolek.

Dvoutakt á la Aero Minor nebo Trabant by Indii jistě rychle zaplavil, ale to si zatím nikdo nevzal na odpovědnost.

Indická současnost je zhruba na úrovni Škody Rapid, s tříválcovým motůrkem. V každé rozvojové zemi je touha zákazníků orientována na sedan s batohem vzadu, má vypadat jako vládní limuzína v malém. V ČR tento trend ještě na vesnicích pokračuje. Kombíky jsou vyhrazeny spíše drobným i větším podnikatelům.

3 0
možnosti

Indie potřebuje elektrizovat podobně jako Čína. Slunečního svitu je tam dost a není velký rozdíl mezi léto/zima, je to už blízko rovníku. Prochází jí Obratník raka. Panely jsou už levné. Tuk-tuky můžou klidně jezdit na baterky. Tukání zařídí výmoly v asfaltu.

0 0
možnosti

Problém vidím hlavně v tom, že Tata nabízí auta už za nějakých 3000 euro.....no nekupte to ;-)

0 1
možnosti
Foto

Tata svými mikro vozidly konkuruje Tu-Tukům. Ale v Indii se pomalu zvyšuje i zájem v té nižší střední třídě- třeba Rapid.

0 0
možnosti
Foto

T98o68m60á22š 13B28u23r11a

22. 6. 2018 21:43

Ježíš, jak já jsem rád, že Škodovku nakonec koupili Wolfsburgští!

Představte si, co by tak asi v Mladé Boleslavi dostávali na starost pod křídly Renaultu .... No ano, přesně to, co se Vám dere na jazyk. A byli by nuceni produkovat pouze a jen samé nákupní košíky odpudivých tvarů.

0 0
možnosti

J49a54n 31H20r13u77b52ý

22. 6. 2018 18:05

Buh ochranuj Indii.

0 1
možnosti

Trolla Potůčkovou nekrmit!

2 1
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Poptávka po elektromobilech minulý týden stoupla, firmy lákají dotace

27. března 2024

Prodejci nových aut a zprostředkovatelé finančních služeb zaznamenali v minulém týdnu v Česku...

FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika

Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...