Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nový skautík od Škodovky. Fabia dostala plastové svaly

  12:06aktualizováno  12:06
Fabia se prodává velmi dobře, Škoda chce ale prodeje podpořit. Kombík je na trhu necelý rok a už dostává další stylovou verzi. Po sportovně laděném Monte Carlu přijíždí outdoorově oblečený ScoutLine. Pohon všech kol sice nemá, na výlet mimo silnici nebo do hor často ale nepotřebujete bezpodmínečně čtyřkolku, stačí dobré obutí.

Škoda Fabia Combi ScoutLine | foto: Škoda Auto

Skautský oddíl škodovek se rozrůstá. Nová verze kombíku jménem ScoutLine dorazí do prodeje s počátkem roku 2016. Podle informací iDNES.cz se zatím jedná o tom, jestli se toto provedení dostane na český trh. Podle zdroje redakce je to téměř jisté.

ScoutLine dostane výrazné plastové nástavce předních a zadních nárazníků. Nové prvky jsou lakované dvoubarevně v kombinaci matně černá a stříbrná. Černou barvu mají nástavce prahů, stříbrnou zas zrcátka a střešní ližiny.

Fabia Combi ScoutLine přijede buď na šestnáctipalcových kolech z lehkých slitin nebo příplatkových sedmnáctkách.

Škoda Fabia Combi ScoutLine

Provedení ScoutLine bude možné nakombinovat se všemi barvami dostupnými pro fabii. Pod kapotu bude na výběr ze tří benzinových motorů (1,0 MPI 55 kW, 1,2 TSI 66 kW a 1,2 TSI 81 kW) a všech výkonových verzí naftové 1,4 TDI, tedy jak na českém trhu prodávaných variant s výkony 66 a 77 kW, tak nejslabší 55kilowattovou, která v ČR v oficiální nabídce není.

Za prvních devět měsíců letošního roku vzrostly prodeje modelu Fabia v Evropě ve srovnání se stejným obdobím minulého roku o více než 20 procent na 124 400 vozů,“ uvádí za Škodu Auto David Haidinger.

Škoda Fabia třetí generace ve verzi hatchback je na evropském trhu od listopadu 2014, Combi pak od ledna 2015. V průběhu letoška přibyly do nabídky speciální sportovně oblečené verze Monte Carlo.





Nejčtenější

Tatrabus
Tatrabus: z rallyového speciálu je terénní autobus a hvězda Islandu

Tohle auto je v současnosti asi nejdivočejší verze nákladního vozu Tatra, na jakou lze v Evropě narazit. Je to něco mezi ultimátním off-roadem, obytným autem a...  celý článek

Jaguar E-Pace
E-Pace je nejmenší jaguar pro masy. Zas to zkouší s pohonem předních kol

Tradiční britská značka se mění. Většinu její nabídky sice stále tvoří sportovní sedany, ale v počtu prodaných aut brzy získají převahu SUV. Stačit bude, když...  celý článek

Chýnovský kopec
Kotrmelce v bahně a pády z kopce, to je závěr závodní sezony v Chýnově

Motocykly a jezdci létají nekontrolovaně vzduchem a nebývá nouze o dramatické situace. Takový je závod do strmého vrchu v jihočeském Chýnově, z něhož iDNES.cz...  celý článek

Továrna Nokian ve Vševovolžsku
Jak se peče pneumatika? Známe recept, ale ingredience jsou tajné

Recept na tuto specialitu obsahuje kolem čtyřiceti ingrediencí a je přísně tajný. Peče se při 120 °C a celá výroba trvá 84 hodin. Výsledek se ovšem jíst nedá....  celý článek

SsangYong Rexton
Rexton je po 16 letech nový. Offroadové techniky se nevzdal

V době, kdy nová generace u teréňáku znamená hlavně nárůst luxusu nebo rovnou odklon od jízdy v terénu, se SsangYong rozhodl postavit zcela nový model, který...  celý článek

Další z rubriky

Honda Urban EV Concept
OBRAZEM: Elektrický sen doktora Blažeje, to je nádherná hondička

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Doktor Arnošt Blažej jezdil civikem první generace do nemocnice na kraji města a snilo o něm celé Československo (o autě pánové, o fešákovi Arnoštovi dámy)....  celý článek

BMW X3
BMW X3 má v nové generaci hranaté mlhovky a šestiválec s turbem

Po obvyklých sedmi letech BMW mění model X3 za novou generaci. V řadě mnichovských SUV, která brzy pokryje kompletní spektrum od X1 do X7, má důležitou pozici...  celý článek

BMW Concept X7 iPerformance
BMW chce být luxusní, pro řady X7 a 8 zakládá novou divizi

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Mnichovská automobilka si pro autosalon ve Frankfurtu nachystala překvapivé odhalení. Chce lépe cílit na náročné zákazníky, proto přichází s novou značkou...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.