Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nový skautík od Škodovky. Fabia dostala plastové svaly

  12:06aktualizováno  12:06
Fabia se prodává velmi dobře, Škoda chce ale prodeje podpořit. Kombík je na trhu necelý rok a už dostává další stylovou verzi. Po sportovně laděném Monte Carlu přijíždí outdoorově oblečený ScoutLine. Pohon všech kol sice nemá, na výlet mimo silnici nebo do hor často ale nepotřebujete bezpodmínečně čtyřkolku, stačí dobré obutí.

Škoda Fabia Combi ScoutLine | foto: Škoda Auto

Skautský oddíl škodovek se rozrůstá. Nová verze kombíku jménem ScoutLine dorazí do prodeje s počátkem roku 2016. Podle informací iDNES.cz se zatím jedná o tom, jestli se toto provedení dostane na český trh. Podle zdroje redakce je to téměř jisté.

ScoutLine dostane výrazné plastové nástavce předních a zadních nárazníků. Nové prvky jsou lakované dvoubarevně v kombinaci matně černá a stříbrná. Černou barvu mají nástavce prahů, stříbrnou zas zrcátka a střešní ližiny.

Fabia Combi ScoutLine přijede buď na šestnáctipalcových kolech z lehkých slitin nebo příplatkových sedmnáctkách.

Škoda Fabia Combi ScoutLine

Provedení ScoutLine bude možné nakombinovat se všemi barvami dostupnými pro fabii. Pod kapotu bude na výběr ze tří benzinových motorů (1,0 MPI 55 kW, 1,2 TSI 66 kW a 1,2 TSI 81 kW) a všech výkonových verzí naftové 1,4 TDI, tedy jak na českém trhu prodávaných variant s výkony 66 a 77 kW, tak nejslabší 55kilowattovou, která v ČR v oficiální nabídce není.

Za prvních devět měsíců letošního roku vzrostly prodeje modelu Fabia v Evropě ve srovnání se stejným obdobím minulého roku o více než 20 procent na 124 400 vozů,“ uvádí za Škodu Auto David Haidinger.

Škoda Fabia třetí generace ve verzi hatchback je na evropském trhu od listopadu 2014, Combi pak od ledna 2015. V průběhu letoška přibyly do nabídky speciální sportovně oblečené verze Monte Carlo.





Nejčtenější

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Ferdinand Porsche se svým zkušebním, nejúspěšnějším vozem Volkswagen Brouk
Vychází kniha o Porscheho začátcích pod hákovým křížem

Pro Ferdinanda Porscheho bylo bodem zvratu setkání s Adolfem Hitlerem. Po špatných obchodech byl automobilový inženýr značně zadlužený, když v květnu roku 1933...  celý článek

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Další z rubriky

Hyundai Kona
První dojmy: městský floutek Hyundai Kona má štramácký kabát

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Zatraktivnit značku, oslovit nové zákazníky a přispět k dosažení pozice nejsilnější asijské značky v Evropě – takovými hesly začíná oficiální popis nového vozu...  celý článek

Wey
Autofotka týdne: Číňané jsou největší překvapení autosalonu ve Frankfurtu

Čínské automobilky udělaly na letošním frankfurtském autosalonu dobrý dojem. Zda je to pro zavedené automobilky špatná zpráva se teprve ukáže. Do Evropy se...  celý článek

Elektrická tříkolka Nobe
Autofotka týdne: Nádherná elektrotříkolka z Estonska

Zatím je to jen počítačová vizualizace, pokud ale tvůrci seženou peníze na vývoj a start výroby, bude to parádní retro odkazující na italskou designérskou...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.