Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Škoda Superb Combi konečně oficiálně: kufr má 660 litrů

  0:01aktualizováno  0:01
Metr kubický/krychlový, neboli „kubík“ je objem krychle s délkou hran jeden metr. Do nového Superbu Combi se při sklopených zadních sedadlech vejde přesně 1,95 metru krychlového. Podívejte se na novou škodovku na prvních fotkách. Superb Combi doplní nabídku liftbacku v září.

Škoda Superb Combi | foto: Škoda

Základní objem kufru u aut se měří pod spodní hranu okna víka kufru při obsazení zadních sedadel. Tam škodovácká novinka, která se právě představuje veřejnosti na prvních fotkách, naloží 660 litrů. Oproti předchozí generaci je to nárůst o 27 litrů (jak se měří objem kufru, čtěte zde).

Škoda tvrdí, že Superb Combi má největší interiér a největší zavazadlový prostor ve své třídě. 

Fotogalerie

Předchůdce ohromil místem pro nohy na zadních sedadlech, nový superb díky prodloužení rozvoru na 2841 mm (to je o 80 mm navíc) kabinu ještě zvětšil, prostor pro cestující se také výrazně rozšířil.

„Tento nový model přivede k naší značce nové zákazníky,“ komentuje člen představenstva společnosti Frank Welsch.

Největší model Škody se v kombíkovém provedení začne prodávat v září, kdy si odbude světovou premiéru na autosalonu ve Frankfurtu.

„Dosud dodala Škoda svým zákazníkům na celém světě více než 200 tisíc vozů Superb Combi. To představuje přibližně 35 procent všech vozů řady Superb prodaných od roku 2009,“ uvádí Ann Harder ze Škody Auto.





Nejčtenější

Továrna Nokian ve Vševovolžsku
Jak se peče pneumatika? Známe recept, ale ingredience jsou tajné

Recept na tuto specialitu obsahuje kolem čtyřiceti ingrediencí a je přísně tajný. Peče se při 120 °C a celá výroba trvá 84 hodin. Výsledek se ovšem jíst nedá....  celý článek

Projeli jsme s harvestorem na kácení stromů
VIDEO: Prozkoumali jsme monstrum, co kácí stromy jako párátka

Strom pokácí, odvětví a naporcuje. Říká se mu harvestor a vypadá jak stroj, který sem přivezli mimozemšťané. Monstrum, které stromy poráží jako párátka, jsme...  celý článek

Tatrabus
Tatrabus: ze rallyového speciálu je terénní autobus a hvězda Islandu

Tohle auto je v současnosti asi nejdivočejší verze nákladního vozu Tatra, na jakou lze v Evropě narazit. Je to něco mezi ultimátním off-roadem, obytným autem a...  celý článek

SsangYong Rexton
Rexton je po 16 letech nový. Offroadové techniky se nevzdal

V době, kdy nová generace u teréňáku znamená hlavně nárůst luxusu nebo rovnou odklon od jízdy v terénu, se SsangYong rozhodl postavit zcela nový model, který...  celý článek

Některé motory vypouštějí zplodiny skoro jako celá továrna
VIDEO: Měřili jsme jedy ve vzduchu. V tunelu zapněte vnitřní cirkulaci

Dražší auta to dělají automaticky, u těch obyčejnějších se vyplatí na to myslet: když vjíždíte do tunelu, přepněte ventilaci v autě na vnitřní cirkulaci. Jinak...  celý článek

Další z rubriky

Kia Proceed
OBRAZEM: Nejparádnější studii autosalonu postavili přímo ve Frankfurtu

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Studie jsou kořením autosalonů, bez nich by to nebylo ono. Designéři se při nich mohou rozmáchnout a popustit uzdu fantazii. Často tak také naznačují, jakým...  celý článek

Philips and Renault collaborate at the 2017 Frankfurt Motor Show
OBRAZEM: Hyundai i30 má nový krásný zadek

Fastback je trochu pozapomenutý druh karoserie. Poslední dobou ovšem zažívá renesanci, akorát se jim říká jinak. Ladně splývající záď sportovního střihu nově...  celý článek

Autosalon Frankfurt 2017
Subaru Impreza se vrací do Evropy, opět jako hatchback

Nová platforma, nové motory, důkladně zmodernizovaný design, ale samozřejmě také pohon všech kol. K tomu sériově dodávaná převodovka CVT. To je nová Impreza,...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.