Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Škoda Superb Combi byla na konfigurátoru 599 900, nakonec je ještě levnější

  9:45aktualizováno  21:00
Mladoboleslavská automobilka se pochlubila cenou svého obřího kombíku. Za kombiverzi superbu se proti sedanu bude připlácet dvacet tisíc.

Škoda Superb Combi - pohled z boku | foto: carscoop.blogspot.com

Jáchym Pavlíček o víkendu procházel internetový konfigurátor na stránkách Škody Auto. "Hned mne upoutala položka ve výběru vozu - Superb Combi. Chyběl ale popis a fotografie, z čehož usuzuji, že se informace na internet dostaly z nedbalosti nějakého správce webu škodovky," říká. Co ale nechybělo, byla cena: 599 900 Kč. Přibližně po čtvrt hodině tuto položku z oficiálních stránek stáhli. Základní verze superbu sedan stojí 569 900 korun. Pozorný čtenář iDNES.cz pravděpodobně zachytil pracovní verzi konfigurátoru. Konečná základní cena je nižší - 589 900 korun.

Konfigurátor Škody Auto

Dvacetitisícový připlatek by mohl být prvním znakem dalších úprav ceníků škodovek. Potěšil by i samotné prodejce: "Počítali jsme s vyšším příplatkem," říká Radek Donner, šéf prodeje pražského dealerství škodovek NHcar.

Škoda superb combi

Vše o nové velké škodovce čtěte ZDE

Prodejci doposud odhadovali, že na kombíkovou verzi superbu nasadí mladoboleslavská automobilka příplatek padesát až šedesát tisíc. I vzhledem k tomu, že u menší octavie je příplatek za kombiverzi 40 tisíc.

Nižší příplatek odpovídá i cenám konkurentů. Za kombi se u Toyoty Avensis připlácí dvacet tisíc, Renault Laguna s karoserií sedan je oproti kombíku levnější o třicet tisíc.





Nejčtenější

Polestar 1
Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, elektromotor a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Dětská sedačka s airbagy
VIDEO: Dětská autosedačka dostala airbagy, už se prodává

Každý den je podle světových statistik více než 5 500 dětí vážně zraněno při haváriích v silničním provozu. Děti mají v poměru k tělu větší hlavu než dospělí a...  celý článek

Na palubním počítači nového GAZu si zahrajete i Tetris.
VIDEO: Facebook v autě? Ten má každý druhý, to ruská dodávka má Tetris

Тетрис, latinkou Tetris, je asi nejslavnější počítačová videohra všech dob. V roce 1984 ji vyvinul Rus Alexej Pažitnov....  celý článek

Nově vyrobené vozy Seat v továrně automobilky ve španělském Martorellu (24....
Katalánsko je automobilová velmoc, snahy o odtržení děsí výrobce

Bouřící se Katalánci dělají vrásky také automobilkám. V nejbohatším regionu Pyrenejského ostrova, který se chce odtrhnout od Španělska, sídlí Seat a velkou...  celý článek

Další z rubriky

Pražská taxikářka Kateřina Šenkeříková
Ženy za volantem: Milí řidiči, chceme vám říct...

Jedenadevadesátiletá královna Alžběta II. celý život jezdí autem, aniž by měla řidičák, Eliška Junková by strčila spoustu mužů za volantem do kapsy, první...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Partisan One
Autofotka týdne: Nejdrsnější offroad Partisan je jako z české stavebnice

Pár dobrých věcí naše země v pupku Evropy světu přeci jen dala, jednou z nich je stavebnice Merkur. Juri Postnikov si s ní určitě musel hrát, jinak by ho...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.