Diskuze
Škodovácké odbory opět varují před stěhováním výroby Superbu do Německa
Děkujeme za pochopení.
A48l10e44š 39L94e38w95i97c81k68i
Vzhledem k průměrným platům tady a v Německu je to kravina,aby přesouvali výrobu tam,VW by mělo mnohem menší profit ze Superbů...
M54a38r91t98i36n 37K18a30r84á86s91e71k
Ale ono jde o celkove navyseni vyroby, ano zrusit vyrobu v CR a presunout ji do nemecka by byla nejspis kravina, ale zachovat vyrobu v CR a navic vyrabet v nemecku je docela logicky krok. A to jak rozlozite modely mezi jendotlive fabriky je vec optimalizace jednotlivych linek a na volnou linku k passatu se opravdu vice hodi superb nez fabia
M81a81r69t90i24n 13U94l75e22h82l55a
Tihle "odborari" brzo prispeji k tomu, ze se z Mlade Boleslavi stane cesky vylidneni Detroit, mesto nezamestnanych, zebraku a kriminality
A26l86e40š 44L49e51w88i71c11k97i
Tak kriminalita tam už je extrémní...
V90a13š78e34k 26Ř39í46h15a
Když se Škodovka tak cuká. Tak bych jim sebral výrobu Ateci. Která má více prodejů v Evropě jak kodiak a karok dohromady. Jenže to by znamenalo neekonomické rozhodnutí, ve kterém převáží ego nad rozumem.
Proto to VW neudělá a bude se stále snažit sdružovat společné výroby. Proto onen přesun.
V60i13k98t76o65r 28N73á48r79o34ž11n32ý
Kdyby jste musel chodit v sobotu do práce a nemohl díky tomu pařit s kámoši nebo jezdit na výlety s rodinou , také by Vás to štvalo..
Apropos.. v Německu by něco nenapadlo management fabriky něco takového navrhovat..Tam by je zaměstnanci utloukli. Ale Češi v očích Němců byli odjakživa póvlem , který musel poslouchat. To se od dob velkého Adolfa nezměnilo....
J68o85z97e22f 14S67t91e86b66i41l22a
Hmm... Co den čtu o tom, jak neprosperujeme ..., a že nemáme přidanou hodnotu, a jsme montovna.. A potom, když už se něco najde, co přidanou hodnotu má, tak z "vyšší vůle" o to přijdeme. A opět jsme pro západ jenom montovna
M84a93r79t78i13n 45K73a84r65á88s24e19k
Ale pridanou hodnotu prave nema ta montaz toho auta, ale to know how. Apple vyrabi iPhony v cine - mate pocit ze tim prenesl tu pridanou hodnotu do ciny? Samozrejme ze ne, ta zustava v USA, cina je to "jen" vyrobi s nejakou minimalni marzi.
Tohle je mimochodem ten nejjednodussi system jak zvysit produktivitu prace - cast praci ousourcovat, tzn mit s tim minimum prace, a pritom si nechat gro vynosu....
S82t77a59n68i66s95l69a26v 86N49ý42v21l91t
Superb chtěj němci, protože má vysokou přidanou hodnotu oproti fábiím za 280tisíc za novou holotu pro mladýho tatínka.
M22a17r59e13k 30K61o45l11m94a27n
Já lidem ze Škodovky dobré podmínky přeju, ale na druhou stranu - nemají se se vůbec špatně a žádný strom neroste do nebe. Mám pocit, že ekonomický růst začíná stagnovat a otázka je, co budou dělat ve chvíli, kdy najednou začnou být přebyteční. To zase budou řvát, aby je automobilka nevyhazovala.
V49i53k72t51o81r 87N87á39r77o49ž42n85ý
Taková situace ještě nikdy od roku 1989 nenastala. Když ŠKODA potřebovala snížit stavy personálu , řešila to vyhozením agenturních zaměstnanců a tím, že si některé práce od svých dodavatelů stáhly pod sebe.
M75i89l76a80n 73K53u37č31e73r57a
Pokud odbory skutečně chtějí zabránit přenesení výroby do Německa, měly by co nejdřív navrhnout snížení mezd alespoň o 20 procent.
R39o29b74e75r33t 18B97o84u59k33a62l
Není to jen o skodovce. Taky by museli chtít dodavatele.
P81e95t40r 68Č35e49r87m90á73k
Role dodavatelů je jen v tom zdali budou schopni dodat zvýšené množství komponent (přesun zvedne produkci), jinak jsou zasmluvnění a kde se to vyrábí ne úplně jedno.
M73i53c91h77a39l 68R72a26j58d10l
Držím palce odborům. Mají pravdu a kfo fandí čistému kapitalismu je proti našim národním zájmům.
P77e96t21r 74Č78e11r23m82á31k
Odboráři můžou varovat a přijímat rezoluce jaké chtějí, faktem zůstává že se s nima o tom nikdo nebude bavit a nemají na to žádný vliv. Naopak tím že odmítají zvýšit kapacitu provozu to v podstatě sami zazdili.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...