Diskuze
Škodováčtí odboráři mají strach z přesunu výroby Superbu do Německa
Děkujeme za pochopení.
A33l72e54š 63V28í64t33e25k
Odboráři by si měli uvědomit, že pokud budou neustále šroubovat platy zaměstnanců nahoru, tak časem zaniknou jak závody v ČR, tak i pracovní místa (a ty odborářská místa taky)
V62l30a96s22t97i31m97i54l 26K10o87c68u98r47e69k
1.Rozložit výrobu do jednotlivých kapacit je věcí optimálního programování a plus dalších faktorů, jako jsou čekací doby na určitou značku, etc. Tzn. , že i při ztrátě výroby superbu, i česká decřiná společnst Škoda bude mít paradoxně ziskově co nejlépe namixovanou výrobu. Totiž žádný majitel si nezabije slepici, která snáší zlaté vejce. Není všechno proti všemu, to jen my tak někdy uvažujeme.
2- VW a další firmy holdingu neřídí odbory, ale představenstvo a DR, a optimalizaci výroby mají v plné kompetenci, nikdo jiný do toho nemůže mluvit.
J26i34ř97í 50K14o81n73í26č85e16k
Samozrejme by mel majitel prevest vyrobu tam kam se mu to hodi. Vyderacske odbory, ktere vyhecovavaji daleko nejlepe placene delniky v CR (kteri by vetsinou, bez VW vyskoleni, meli odbornost zadnou) potrebuji zavazne vychovne placnuti pres prsty.
J27i75ř87í 13N58o12v26o43t63n80ý
Těžko by ty lenochy zaměstnal někdo jiny'.
P22e31t39r 70M51a97r17e96č65e27k
Nějak nechápu proč ziskovost Škody vyvolává napětí v koncernu. Namísto aby byli soukmenovci rádi že někdo vydělává na jejich skandály!
S21t54a84n12i38s39l29a23v 29K42r88e13j21c15a80r
Jak dlouho jste ochotný čekat na auto u prodejce, v případě pořadníku při nedostatku hotových prodejných vozidel. Budete spokojený s dobou půl roku nebo tři až pět let. Výrobní kapacity uspěšných a prodejných modelů nejdou navyšovat. Pracovní takt na výrobních linkách Škody, jsou na maximu, problémy nemá sama škodovka ale jeji subdodavatelé dílů a součástek. A tento problém se přesunem kamkoli nevyřeší Takže tento problém těžko vyřeší i Německo se svými pracovními rezervami v podobě migrantů
P54a20v50e67l 97V70o34r45l66í56č94e93k
v čase 0:35 tomu robůtkovi ten šroubek nějak upadl nebo co...
M37a97r16t74i75n 60K67a93r71á90s84e74k
Je takove trochu blbe, ze skodovka potrebuje navysit vyrobu, a odbory zasadne odmitaji jak smeny navic, tak castecny "outsourcing" vyroby....
O28n81d12ř24e30j 91L18o19š34o89t96h
V takových firmách to funguje tak, že se na základě interních soutěží a analýz se vyrábí tam, kde z toho má celek největší profit. Pokud si vedení VW AG spočítá, že se mu Superb vyplatí vyrábět v Emdenu, bude se vyrábět v Emdenu a neudělá s tím nikdo nic, ani vedení ŠA, ani odbory.
Pro firmu jsou interní soutěže výhoda, protože to tlačí jednotlivé závody k vyšší efektivitě a nenechá je to usnout na vavřínech a těží z toho celý koncern.
J86a65r39o66s55l86a19v 28K54ř42i45v91á25n23e67k
Interní soutěže? Jako mezi jednotlvými závody? Které mají minimalizovat náklady a maximalizovat profit? Hm... Tak určitě. Spíš ty analýzy centrály.. A pak taky záleží jaké rasy je zpracovatel analýzy, emh jakou váhu dá různým kritériím.
Z vlastní dvacetileté zkušenosti vím, že stejná věc od čecha musí být o min. 15% levnější, aby vůbec germán začal uvažovat, že by to nechal lokaje dělat. Teprve tak při 25% dolů ochotně překročí svoje národovectví a pustí zakázku.
B22o52h53u21m19i63l 35P75r48o26c67h20á24z74k48a
Tak Superb s nálepkou "Made in Germany" by se podle mě prodával skvěle. A ještě by se mohlo říkat, že Češi dávají Němcům práci :)
O84n69d46ř11e28j 19L45o92š21o17t61h
Prodával by se úplně stejně, protože značka "Made in Czech republic" má velmi dobrou pověst, v automotive zvlášť.
O71t40a 41B82o88r86e10c62k78ý
Držím škodovákům palec. Za tutéž práci stejné peníze v rámci koncernu stejné, ať již v Německu, nebo v Čechách. A česká auta vyrábět přednostně doma, jinak to bude připomínat vídeňský řízek vyrobený v Honolulu australským kuchařem
P65e65t22r 80Č43e61r88m90á50k
Nemáte v čem, v tomhle není vítěz, nikdo jim práci nebere Každopádně mzda se řídí lokálním trhem práce a ne tím kdo je zaměstnavatel, ono by se Českým dělníkům už asi méně líbilo kdyby dostali i německé životní náklady
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
Financial Controller (A12540)
AURES Holdings a.s.
Praha