Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Škodováčtí odboráři mají strach z přesunu výroby Superbu do Německa

Mluvčí koncernu Volkswagen Marc Langendorf odmítl, že na páteční schůzce koncernových značek ve Wolfsburgu se bude rozhodovat o přesunech části výroby Škody z České republiky do zahraničí. Prohlásil, že půjde pouze o interní jednání, na jehož programu nic takového není.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AV

A33l72e54š 63V28í64t33e25k

3. 9. 2018 12:35

Odboráři by si měli uvědomit, že pokud budou neustále šroubovat platy zaměstnanců nahoru, tak časem zaniknou jak závody v ČR, tak i pracovní místa (a ty odborářská místa taky)

1 0
možnosti
VK

1.Rozložit výrobu do jednotlivých kapacit je věcí optimálního programování a plus dalších faktorů, jako jsou čekací doby na určitou značku, etc. Tzn. , že i při ztrátě výroby superbu, i česká decřiná společnst Škoda bude mít paradoxně ziskově co nejlépe namixovanou výrobu. Totiž žádný majitel si nezabije slepici, která snáší zlaté vejce. Není všechno proti všemu, to jen my tak někdy uvažujeme.

2- VW a další firmy holdingu neřídí odbory, ale představenstvo a DR, a optimalizaci výroby mají v plné kompetenci, nikdo jiný do toho nemůže mluvit.

0 0
možnosti
JK

Samozrejme by mel majitel prevest vyrobu tam kam se mu to hodi. Vyderacske odbory, ktere vyhecovavaji daleko nejlepe placene delniky v CR (kteri by vetsinou, bez VW vyskoleni, meli odbornost zadnou) potrebuji zavazne vychovne placnuti pres prsty.

3 1
možnosti
JN

Těžko by ty lenochy zaměstnal někdo jiny'.

0 1
možnosti
PM

Nějak nechápu proč ziskovost Škody vyvolává napětí v koncernu. Namísto aby byli soukmenovci rádi že někdo vydělává na jejich skandály!

2 0
možnosti
SK

Jak dlouho jste ochotný čekat na auto u prodejce, v případě pořadníku při nedostatku hotových prodejných vozidel. Budete spokojený s dobou půl roku nebo tři až pět let. Výrobní kapacity uspěšných a prodejných modelů nejdou navyšovat. Pracovní takt na výrobních linkách Škody, jsou na maximu, problémy nemá sama škodovka ale jeji subdodavatelé dílů a součástek. A tento problém se přesunem kamkoli nevyřeší!! !!! Takže tento problém těžko vyřeší i Německo se svými pracovními rezervami v podobě migrantů!!

0 0
možnosti
PV

v čase 0:35 tomu robůtkovi ten šroubek nějak upadl nebo co... ?!8-o

1 0
možnosti
MK

Je takove trochu blbe, ze skodovka potrebuje navysit vyrobu, a odbory zasadne odmitaji jak smeny navic, tak castecny "outsourcing" vyroby....

2 0
možnosti
Foto

V takových firmách to funguje tak, že se na základě interních soutěží a analýz se vyrábí tam, kde z toho má celek největší profit. Pokud si vedení VW AG spočítá, že se mu Superb vyplatí vyrábět v Emdenu, bude se vyrábět v Emdenu a neudělá s tím nikdo nic, ani vedení ŠA, ani odbory.

Pro firmu jsou interní soutěže výhoda, protože to tlačí jednotlivé závody k vyšší efektivitě a nenechá je to usnout na vavřínech a těží z toho celý koncern.

2 3
možnosti
JK

Interní soutěže? Jako mezi jednotlvými závody? Které mají minimalizovat náklady a maximalizovat profit? Hm... Tak určitě. Spíš ty analýzy centrály.. A pak taky záleží jaké rasy je zpracovatel analýzy, emh jakou váhu dá různým kritériím.

Z vlastní dvacetileté zkušenosti vím, že stejná věc od čecha musí být o min. 15% levnější, aby vůbec germán začal uvažovat, že by to nechal lokaje dělat. Teprve tak při 25% dolů ochotně překročí svoje národovectví a pustí zakázku.

3 0
možnosti
Foto

Tak Superb s nálepkou "Made in Germany" by se podle mě prodával skvěle. A ještě by se mohlo říkat, že Češi dávají Němcům práci :)

1 1
možnosti
Foto

Prodával by se úplně stejně, protože značka "Made in Czech republic" má velmi dobrou pověst, v automotive zvlášť.

1 0
možnosti
OB

O71t40a 41B82o88r86e10c62k78ý

30. 8. 2018 21:36

Držím škodovákům palec. Za tutéž práci stejné peníze v rámci koncernu stejné, ať již v Německu, nebo v Čechách. A česká auta vyrábět přednostně doma, jinak to bude připomínat vídeňský řízek vyrobený v Honolulu australským kuchařem

1 0
možnosti

Nemáte v čem, v tomhle není vítěz, nikdo jim práci nebere ;-) Každopádně mzda se řídí lokálním trhem práce a ne tím kdo je zaměstnavatel, ono by se Českým dělníkům už asi méně líbilo kdyby dostali i německé životní náklady ;-)

2 1
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška

25. dubna 2024

Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...

Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou

25. dubna 2024,  aktualizováno  8:43

Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...