- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
:-) budeme to sledovat a uvidime, jaka je celkova ucinost procesu a vliv na biosferu pocinaje tezbou vsech surovin po likvidaci odpadu. Uz jsem tim nekolikrat jel a ac je to nove auto, je na baterky.
Termín uvedení do prodeje už několikrat posouvali .
Uvěřím až to bude možné koupit .
Aby to nakonec nedopadlo jako u >>>
Mercedes se zeptal lidí, zda chtějí elektromobily. Díky, už je máme, zněla odpověď
http://www.hybrid.cz/mercedes-se-zeptal-lidi-zda-chteji-elektromobily-diky-uz-je-mame-znela-odpoved
Ani si to neumím představit. Myslím, že by bylo lepší se nedříve zamyslet nad kvalitou a vzhledem výrobku a poté se pouštět do náročnějších úkolů. Myslím, že mají ještě velké rezervy ve všech oblastech.
"souputnice" Michaela Stará to potvrdila, má také stejně nulovou představivost.
Pár otázek kolem,
Kolik auto stojí?
Jak daleko auto dojede?
Za jak dlouho se auto nabij?
Poruchovost komplokovaného systému?
Kolik stojí baterie nové, př. kolik stojí jejich likvidace?
Jaké má hybrid výkon a emise po ujetí 100, 200 000...km.
A také, jakou cenu bude mít auto po 2, 5, 10 letech?
U Skodovky odpovedi jeste dlouho nebudeme vedet. U Toyoty Prius je to znamo. V USA se dal poridit bezne pod 25 tisic USD, dojede dal, nez prumerny cisty benzinak, nabijet ani nesel, to az pozdejsi verze (dnes Prius Prime), nabijel se alternatorem a rekuperaci, poruchovost mensi, nez jina spolehliva japonska auta, ani na vymenu brzdovych desticek clovek nemusel ani prvnich 100 tisic km, zustatkova hodnota po 5 nebo 7 letech porad vysoka. Celkova cena vlastnictvi pocitana na 5 let, po nichz majitel auto odproda, se ukazala byt jako rekordne nizka. Obzvlaste vyhodne auto do mest s kopcovitymi ulicemi, kde je uspora paliva obrovska.
Jak vidite, nepredpokladam, ze jste se ptal na ciste elektricke auto. O takovem nema Skoda jeste ani jasnou predstavu, jakouu bude mit konstrukci a jak reseny pohon.
cenu radši nezmiňují, takže o to bude velká rvanice , když VW Up elektro stojí přes 600tis.
Cenovou politiku bych viděl podobně jako u Passatu.
Mám zatím zkušenost s "hybridem" jen jako spolujezdec v Mondeu. Nevidím tam žádnou výhodu. Kolem 15-ti km/hod se to přepne na spalovací motor a žere to jak duha, 8,5-9 litrů.
Musite se seznamit s hybridnim systemem Toyoty. Ten vyhody ma. Treba Prius zere malo pres 4 litry, i kdybyste ho nedobijel ze zasuvky. Pokud dobijite jeho verzi Prius Prime, tak tankujete benzin jen na delsi vzdalenosti nebo jen proto, aby spalovaci motor netrpel nepouzivanim.
Další ujetost. Elektrický Superb! Konstrukcí auto na dlouhé jízdy, pohonem na ježdění kolem komínu.
Nechal jste se zmast manipulaci se slovnikem. To je dnes trend, ze se veci nazyvaji jinak, nez je pravda. V clanku neni zminka o jinem Superbu, nez ktery ma a bude mit benzinovy spalovaci motor. To, ze ho vybavi pomocnym elektrickym motorem nemeni nic na tom, ze bude jezdit bud vyhradne na benzin a jen u pozdejsi verze bude mozne dodat trosku elektriny ze site. Dojezd auta se tim naopak zvetsi v porovnani se soucasnym, takze s tim "kominem" jste vedle. Ale jak rikam, neni to vase vina, je to uspech novinarske manipulace se ctenari.
E-Golf 2016 dojede v zimě 65 km a nesmíte moc topit! Což je v -16 fakt super. Jestli mi někdo nevěří tak ho s tím klidně svezu. Když je na rychlonabíječce ČEZu, dobíjí se 35 min na cca 40-45 km jízdy.
Nissan Leaf je na tom malicko lepe, ale take to neni plnohodnotne auto. Tyhle elektricke hracky nejsou pro ty, kteri potrebuji skutecne auto.
Tak ještě počkám na obnovu až přijde jen elektrický...
V jednoduchosti je krása! Malé auto a la Citigo, plné elektrické s nabití 220V. Kdo bydlí v RD tak za rozumnou cenu si to koupí. Dojede do práce, škola, školka a nákup! Proč to komplikovat??? Peníze!
Ale to by muselo byt opravdu za rozumnou cenu a ne za cenu co se vam vrati az po ujeti +200tis km.