- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak tuzemske linky jedou na maximum, odbory dalsi navyseni odmitaji. Zaroven ma koncern volne kapacity na linkach v nemecku - rekl bych ze vyrobe nejakeho modelu v nemecku je jedine logicke reseni ne?
Jenomže Superb je vlajkovou lodí Škodovky, tak by to asi nebylo nejlepší rozhodnutí. Co třeba nějaký jiný model?
Žádný jiný model nemá tolik synergií s passatem - superb má defacto jen jinou karoserii. I z hlediska počtu ks je to vhodný kandidát.
jj, třeba Seat Ateca, ať se dělá tam, kam patří, tj. do Španělska.
Prakticky nelze. V závodě ve Valencii (kde se původně modely které dnes vyrábí v ČR měly dělat) měli podobně chytré odboráře jako jsou ti naši a tak tam VW udělal krátký proces. Naopak vyrábět sourozenecké modely napříč značkami v jednom místě se ukazuje jako velmi ekonomické - viz třeba Blava a nebo právě Kvasiny.
Co třeba ten karoq který v tom Německu budou dělat?
hahaha, prej vlajkovou lodí... a nový model těžko, když jen kopírujou co už se vymyslelo a jen to patlaj jedno přes druhý, viz ta nová oktávka, prostě děs..
A o kolik by stoupli výrobní náklady?
V podstatě o minimum. Synergie s passatem jsou maximální, produktivita provozu taky.