Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Škody SportLine budou sportovní řadou velkých modelů, první je Superb

  13:44aktualizováno  13:44
Česká automobilka Škoda Auto bude nabízet sportovně laděnou verzi svého vlajkového modelu Superb. Bude se jmenovat SportLine a s jejím uvedením na trh se počítá na jaře příštího roku. V budoucnu by označení SportLine mohly vozit i další větší modely značky, například chystané velké SUV.

Superb SportLine bude v provedení liftback i kombi. Nejvýraznější poznávací znamení je snížená výška sportovního podvozku o 15 milimetrů a použitá osmnácti a devatenáctipalcová kola. V interiéru zaujmou zejména sportovní sedadla a tříramenný volant. Součástí sériové výbavy je funkce volby jízdního profilu nebo funkce XDS+, která přibrzďováním vnitřního předního kola v zatáčce simuluje funkci samosvorného diferenciálu.

S výjimkou základního zážehového a vznětového motoru bude model Superb SportLine v nabídce se všemi aktuálními motorizacemi včetně vrcholného benzinového dvoulitru o výkonu 280 koní. Cena dosud nebyla stanovena.

Škoda Superb SportLine
Škoda Superb SportLine

Fotogalerie

Další sportovně laděnou novinkou Škody představenou ve Frankfurtu je model Rapid Monte Carlo, který od listopadu rozšíří počet modelů s tímto označením na šest. Škoda bude používat označení Monte Carlo pro menší modely, než je Octavia. Samotná Octavia bude mít svou sportovní verzi RS, která bude k dostání i se zvýšeným výkonem o deset koní na 230 koní.

Škoda ve Frankfurtu uvedla i na spotřebu orientovaný model Superb GreenLine, který s motorem 1,6 TDI podle oficiálního laboratorního měření ujede 100 kilometrů se spotřebou 3,7 litru nafty. Další novinkou je Rapid Spaceback ScoutLine ve speciálním provedení s designovými atributy městských SUV.

Autoři: ,




Nejčtenější

BMW X3
BMW X3 má v nové generaci hranaté mlhovky a šestiválec s turbem

Po obvyklých sedmi letech BMW mění model X3 za novou generaci. V řadě mnichovských SUV, která brzy pokryje kompletní spektrum od X1 do X7, má důležitou pozici...  celý článek

Wey
Autofotka týdne: Číňané jsou největší překvapení autosalonu ve Frankfurtu

Čínské automobilky udělaly na letošním frankfurtském autosalonu dobrý dojem. Zda je to pro zavedené automobilky špatná zpráva se teprve ukáže. Do Evropy se...  celý článek

Tatrabus
Tatrabus: z rallyového speciálu je terénní autobus a hvězda Islandu

Tohle auto je v současnosti asi nejdivočejší verze nákladního vozu Tatra, na jakou lze v Evropě narazit. Je to něco mezi ultimátním off-roadem, obytným autem a...  celý článek

PCF2017 - Porsche RWB
Tuningový sraz trochu jinak

Letošní Escape6 Prague Car Festival ukázal to nejlepší nejen z českého tuningu a my jsme nemohli chybět. Jaká byla naše výprava a stálo to za to?  celý článek

Volkswagen Atlas
VW Atlas je velké SUV pro celý svět, ale v Evropě se nemůže prodávat

Volkswagen na autosalonu ve Frankfurtu v rámci novinářského večera předvedl své největší SUV Atlas. Před běžnými zákazníky jej ovšem skryl, protože v EU ho...  celý článek

Další z rubriky

Vedoucí rubriky Auto.iDNES.cz František Dvořák (vlevo) v diskusním pořadu...
Autosalony to mají nahnuté, jsou drahé, říká expert

Evropské autosalony to mají nahnuté. Výrobci znají mnohem efektivnější a levnější způsoby, jak auta představit. Soumrak autosalonů, jak je známe, potvrzuje ten...  celý článek

BMW Group představila ve Frankfurtu BMW i Vision Dynamics - slibuje nový...
Nové BMW na baterky půjde proti tesle, má ujet 600 kilometrů

Podznačka elektromobilů „i“ u mnichovské značky se už nějakou dobu nedočkala nového příspěvku. BMW na něm ale teď usilovně pracuje, příští model, který bude...  celý článek

Továrna Nokian ve Vševovolžsku
Jak se peče pneumatika? Známe recept, ale ingredience jsou tajné

Recept na tuto specialitu obsahuje kolem čtyřiceti ingrediencí a je přísně tajný. Peče se při 120 °C a celá výroba trvá 84 hodin. Výsledek se ovšem jíst nedá....  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.