Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Škoda testuje novou Octavii RS posílenou o 11 koní

Exkluzivně   9:15aktualizováno  9:15
Po obyčejných octaviích dostane novou tvář a nové motory také nejostřejší octavia, vozící na víku kufru tradiční označení RS. Kromě velkých světel dostane pod kapotu nové koně navíc.

Nová zamaskovaná Škoda Ocavia RS | foto: Václav VejbornýiDNES.cz

V sobotu ráno nafotil modrou a žlutou ostrou škodovku čtenář iDNES.cz na brněnské dálnici D1. Maskované prototypy jely "pekelnou jízdu, rychlostí větší než povolenou" popisuje autor fotografií.

Auta na obrázcích mají zamaskovaná nová čelní světla a přelepená označení RS. Na první pohled je ovšem poznáte podle nově tvarovaného předního nárazníku a testovací registrační značky se zeleným písmenem F a číslicemi.

Nová zamaskovaná Škoda Ocavia RS

Největší změna by se ale měla odehrát pod kapotou. Vše nasvědčuje tomu, že nová verze nejrychlejší octavie dostane nový benzinový motor, kterým se už chlubí Audi v modelu Q5 a Volkswagen Sciorocco.

Stávající dvoulitr s výkonem 147 kw nahradí zcela nový motor se stejným objemem a označením TSI (někdy označovaný také TFSI), ovšem s vyšším výkonem. Namísto stávajících 200 koní by nové ereso mělo mít 211 koňských sil (155 kw).

Může se hodit

Nové i ojeté automobily Škoda můžete koupit na www.automodul.cz

Přeplňovaný motor je konstrukčně zcela nový, vychází z motoru 1,8 TSI, nově dostal pohon rozvodů řetězem a variabilní časování a zdvih výfukových ventilů.

Momentálně dealeři mladoboleslavské automobilky nabízejí Octavii RS v předfaceliftované verzi. Za verzi s dvousetkoňovým benzinovým motorem si účtují 720 900 korun, turbodieselová varianta 2,0 TDI CR je k mání za 744 900 Kč. Kdy by se rychlá octavia měla dočkat nové tváře prozatím není známo, spekuluje se o květnu letošního roku.

Nová zamaskovaná Škoda Ocavia RS
Autor:




Nejčtenější

Polestar 1
Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, elektromotor a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Na palubním počítači nového GAZu si zahrajete i Tetris.
VIDEO: Facebook v autě? Ten má každý druhý, to ruská dodávka má Tetris

Тетрис, latinkou Tetris, je asi nejslavnější počítačová videohra všech dob. V roce 1984 ji vyvinul Rus Alexej Pažitnov....  celý článek

Ferdinand Porsche se svým zkušebním, nejúspěšnějším vozem Volkswagen Brouk
Vychází kniha o Porscheho začátcích pod hákovým křížem

Pro Ferdinanda Porscheho bylo bodem zvratu setkání s Adolfem Hitlerem. Po špatných obchodech byl automobilový inženýr značně zadlužený, když v květnu roku 1933...  celý článek

Další z rubriky

Jaguar E-Pace
E-Pace je nejmenší jaguar pro masy. Zas to zkouší s pohonem předních kol

Tradiční britská značka se mění. Většinu její nabídky sice stále tvoří sportovní sedany, ale v počtu prodaných aut brzy získají převahu SUV. Stačit bude, když...  celý článek

Philips and Renault collaborate at the 2017 Frankfurt Motor Show
OBRAZEM: Hyundai i30 má nový krásný zadek

Fastback je trochu pozapomenutý druh karoserie. Poslední dobou ovšem zažívá renesanci, akorát se jim říká jinak. Ladně splývající záď sportovního střihu nově...  celý článek

Elektrická tříkolka Nobe
Autofotka týdne: Nádherná elektrotříkolka z Estonska

Zatím je to jen počítačová vizualizace, pokud ale tvůrci seženou peníze na vývoj a start výroby, bude to parádní retro odkazující na italskou designérskou...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.