Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Škoda ukázala svůj nový kompaktní model. Ke koupi bude příští rok

  20:44aktualizováno  22:00
Během koncernového večera před startem frankfurtského autosalonu odhalila automobilka Škoda koncept MissionL. Ten je velmi blízký sériovému provedení, které se na trhy v Evropě, Rusku a Číně dostane v roce 2012. Výjimkou je Indie, tam bude nový vůz v upravené verzi k dispozici už letos.

Škoda MissionL | foto: Škoda Auto

Koncept MissionL je předzvěstí modelové ofenzívy automobilky Škoda pro následující roky. "Nový kompaktní model následovaný dalšími novinkami je garantem toho, že dosáhneme našeho cíle zvýšit do roku 2018 prodeje na 1,5 milionu vozů. V následujících letech budeme přibližně každých šest měsíců představovat nový vůz," řekl při představení předseda představenstva automobilky Winfried Wahland.

Fotogalerie

Aktualizováno: ve fotogalerii naleznete fotky z představení konceptu

Nový kompaktní vůz vyniká především jednoduchými, čistými a dynamickými liniemi. S tímto přímočarým a mladistvým charakterem přišla Škoda poprvé v podobě studie Vision  D. Novinka je tak důkazem, že tento designový jazyk z pera šéfdesignéra Jozefa Kabaně hodlá automobilka přivést do sériové výroby. To, že novou tvář dostane relativně laciný model určený především pro rozvojové trhy, je zároveň příslibem kvalitního designu do budoucna.

Škoda MissionL - představení

Auto odvozené od MissionL se stane šestou modelovou řadou škodovky a v nabídce se zařadí mezi fabii a octavii. Stejně jako studie bude i sériový vůz liftback, podobně jako octavia. Ještě letos se ale v Indii začne prodávat varianta sedan. Koncept je prý velmi blízký sériovému vozu, měnit se toho bude minimum. Přesto je na konkrétní informace automobilka relativně skoupá. Předností téměř 4,5 metru dlouhého auta má být dostatek vnitřního prostoru a příznivá cena.

Na stánku automobilky bude ve Frankfurtu MissionL poprvé k vidění při oficiální tiskové konferenci v úterý 13. září od 12:15.





Nejčtenější

Na palubním počítači nového GAZu si zahrajete i Tetris.
VIDEO: Facebook v autě? Ten má každý druhý, to ruská dodávka má Tetris

Тетрис, latinkou Tetris, je asi nejslavnější počítačová videohra všech dob. V roce 1984 ji vyvinul Rus Alexej Pažitnov....  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Polestar 1
Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, elektromotor a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Další z rubriky

Partisan One
Autofotka týdne: Nejdrsnější offroad Partisan je jako z české stavebnice

Pár dobrých věcí naše země v pupku Evropy světu přeci jen dala, jednou z nich je stavebnice Merkur. Juri Postnikov si s ní určitě musel hrát, jinak by ho...  celý článek

Na palubním počítači nového GAZu si zahrajete i Tetris.
VIDEO: Facebook v autě? Ten má každý druhý, to ruská dodávka má Tetris

Тетрис, latinkou Tetris, je asi nejslavnější počítačová videohra všech dob. V roce 1984 ji vyvinul Rus Alexej Pažitnov....  celý článek

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.